Detingut per agredir sexualment a una xica, de 18 anys, en un col·legi major de València

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Detingut per agredir sexualment a una xica de 18 anys en València | PIXABAY

 

Un xic de 26 anys ha sigut detingut per estar acusat d’agredir sexualment a una xica, de 18 anys, en un col·legi major de València. Els fets es van produir el passat cap de setmana, després de què els jóvens tornaren d’una festa.

 

Segons informa ‘Levante EMV’, quan van tornar de la festa la xica estaria davall dels efectes de l’alcohol i en pujar a la seua habitació, el xic va anar amb ella, i es va aprofitar de l’estat en el que ella es trobava per a agredir-la sexualment sense el seu consentiment.

 

Podria haver-li tirat alguna substància sense el seu consentiment

A demés, alguns dels testimonis que també van estar en la festa, van explicar als agents de policia que pensaven que el detingut podria haver-li tirat alguna substància en la beguda de la xica sense que ella s’enterara, ja que va mostrar una actitud rara en la barra del bar a on van estar.

 

Van ser dos amigues de la víctima les que van avisar a la policia després d’escoltar sorolls en l’habitació d’ella. Les testimonis van tocar a la porta en diferents ocasions, i quan van entrar es van trobar a la víctima plorant i a l’agressor molt alterat. Quan els agents de policia van arribar, es van emportar a l’agressor, que ja ha està en presó provisional.

 

La xica va ser atesa en el col·legi major i després la van portar fins a un hospital per a que els equips mèdics la vejeren bé i avaluaren l’estat de la víctima, que estava amb un fort estat de xoc.

 

L’agressor va dir que era tot consentit

Durant el juí, la víctima va contar que ella, en tot moment, es va oposar i que davant la situació es va quedar bloquejada, mentres que el xic va reconéixer que sí que va mantindre relacions sexuals amb la xica, però que en tot moment van ser consentides.

 

Després d’escoltar totes les declaracions, el jutge va ordenar l’entrada a presó provisional, sense possibilitat de fiança, al xic amb un delicte d’agressió sexual.

 

També pots llegir…

Detingut per agredir a la seua filla mentres adormia al seu fill de 2 anys en València

Conduix sense carnet i amb tres corders vius en el maleter pel centre de València

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.

Compromís sosté que Bany va poder comptar amb informació privilegiada sobre els bons comercie

Compromís ha activat iniciatives per a esclarir possibles irregularitats en els bons comercie i reclama controls reforçats a la Cambra de Comerç d'Alacant. La formació vincula el cas a la detenció de Carlos Baño i exigix auditories i compareixences.

La mascletà de Tamarit homenatja el món faller amb ritme, potència i una senyera de fum

La Pirotècnia Tamarit ha firmat la setzena mascletà del cicle amb un tret de sis minuts i 216 quilos, dedicat als qui fan possibles les Falles. El tancament, amb una gran senyera de fum, ha segellat el tribut en una plaça abarrotada.

Baldoví afirma que Compromís ha donat una resposta immediata davant la denúncia per violència masclista contra un regidor d’Altea

Joan Baldoví ha defés que la coalició ha cessat l'edil de les seues àrees i l'ha apartat del govern local, a més d'activar els protocols interns. Ha recalcat el respecte al procés judicial i la línia roja enfront de la violència de gènere.

Llibertat amb càrrecs per al regidor d’Altea per maltractament amb lesions i coaccions lleus

L'edil de Compromís Rafael Ramón Mompó ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per un presumpte cas de violència masclista a Xàbia. No s'ha dictat orde de protecció i la causa s'ha remés a la Secció Penal de Benidorm.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor de 2026 a València

La falla infantil Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026 i ha firmat un doblet amb el ninot indultat infantil. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo han completat el podi.

Diputació d’Alacant torna a defendre la legalitat de la seua actuació en el Bo Comerç

La Diputació ha tornat a defendre la legalitat i transparència en la tramitació del Bo Comerç i ha rebutjat responsabilitats en la seua gestió, que atribuïx als ajuntaments. Ho ha fet després de la detenció del president de la Cambra de Comerç per possibles irregularitats en els bons de 2022 i 2023.