Detingut per agredir sexualment a una xica, de 18 anys, en un col·legi major de València

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Detingut per agredir sexualment a una xica de 18 anys en València | PIXABAY

 

Un xic de 26 anys ha sigut detingut per estar acusat d’agredir sexualment a una xica, de 18 anys, en un col·legi major de València. Els fets es van produir el passat cap de setmana, després de què els jóvens tornaren d’una festa.

 

Segons informa ‘Levante EMV’, quan van tornar de la festa la xica estaria davall dels efectes de l’alcohol i en pujar a la seua habitació, el xic va anar amb ella, i es va aprofitar de l’estat en el que ella es trobava per a agredir-la sexualment sense el seu consentiment.

 

Podria haver-li tirat alguna substància sense el seu consentiment

A demés, alguns dels testimonis que també van estar en la festa, van explicar als agents de policia que pensaven que el detingut podria haver-li tirat alguna substància en la beguda de la xica sense que ella s’enterara, ja que va mostrar una actitud rara en la barra del bar a on van estar.

 

Van ser dos amigues de la víctima les que van avisar a la policia després d’escoltar sorolls en l’habitació d’ella. Les testimonis van tocar a la porta en diferents ocasions, i quan van entrar es van trobar a la víctima plorant i a l’agressor molt alterat. Quan els agents de policia van arribar, es van emportar a l’agressor, que ja ha està en presó provisional.

 

La xica va ser atesa en el col·legi major i després la van portar fins a un hospital per a que els equips mèdics la vejeren bé i avaluaren l’estat de la víctima, que estava amb un fort estat de xoc.

 

L’agressor va dir que era tot consentit

Durant el juí, la víctima va contar que ella, en tot moment, es va oposar i que davant la situació es va quedar bloquejada, mentres que el xic va reconéixer que sí que va mantindre relacions sexuals amb la xica, però que en tot moment van ser consentides.

 

Després d’escoltar totes les declaracions, el jutge va ordenar l’entrada a presó provisional, sense possibilitat de fiança, al xic amb un delicte d’agressió sexual.

 

També pots llegir…

Detingut per agredir a la seua filla mentres adormia al seu fill de 2 anys en València

Conduix sense carnet i amb tres corders vius en el maleter pel centre de València

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.