Conduix sense carnet i amb tres corders vius en el maleter pel centre de València

Carrer de Pintor Benedito

Lloc dels fets en el carrer Pintor Benedito | Maps

La Policia Nacional ha detingut a un conductor que circulava pel carrer Pintor Benedito de València, que no tenia el permís de circulació i  la documentació legal per al vehicle, i que a més d’anar acompanyat d’un altre home indocumentat, transportava tres corders, vius, en el maleter.

 

La Policia Nacional relata com els agents es van vore sorpresos, de matinada, per les maniobres cridaneres que realitzava el conductor, com diferents canvis de carril sense senyalitzar, motiu pel que li van donar l’alt i el van identificar.

 

En el cotxe viatjava el conductor, d’origen romanés i 26 anys d’edat, i un altre home que no portava cap documentació. El primer no disposava tampoc de documentació reglamentària per al vehicle i, per a major sorpresa dels agents, a més, en el seu maleter carregava amb tres corders vius lligats per les potes.

  

Els policies van sol·licitar explicacions però no van conseguir resposta; van intentar diverses gestions per a descobrir la procedència dels corders, però no van arribar a cap conclusió. La Policia Local va denunciar que el cotxe no tenia assegurança obligatòria i ITV. El vehicle va ser immobilitzat i els tres corders van ser enviats al centre d’avifauna i animals exòtics de València

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

L’ampliació de capital del Llevant col·loca 383.000 euros en accions i entra en la seua recta final

L'ampliació de capital del Llevant, oberta des del 4 de març i amb un topall de 8 milions d'euros, suma 6.372 noves accions subscrites per uns 383.000 euros i encara el seu tancament el 2 d'abril.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.

CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.

Watanabe i Belotti lideren la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm

El campió mundial Ryoji Watanabe i la italiana Valentina Belotti partixen com a principals favorits en la XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm, una cita clau del circuit internacional de carreres de gratacels.

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza per la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'enfronta al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Copa de la Reina, amb una plaça en la final en joc i l'opció de trencar la seua mala ratxa davant el líder de lliga.

Hosbec espera una Setmana Santa amb ocupació hotelera estable en la Comunitat Valenciana

Hosbec anticipa una ocupació hotelera estable i en nivells habituals per a Setmana Santa en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana prevista entre el 75 i el 77,4% i pics per damunt del 80% en destins clau com Benidorm, València i Peníscola.

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps més primaveral fins al Divendres Sant

La Comunitat Valenciana encadenarà un cap de setmana fred i ventós, amb un Diumenge de Rams especialment desapacible, abans d'un ambient més primaveral fins al Divendres Sant i major incertesa per al final de la Setmana Santa.

Huit detinguts i tres plantacions de marihuana desmantellades a la província de València

La Policia Nacional deté a huit persones i desmantella tres plantacions de marihuana amb més d'un miler de plantes i 33 quilos de cabdells a la província de València. Quatre dels arrestats han ingressat ja a la presó provisional per organització criminal, tràfic de drogues i frau elèctric.