Conduix sense carnet i amb tres corders vius en el maleter pel centre de València

Carrer de Pintor Benedito

Lloc dels fets en el carrer Pintor Benedito | Maps

La Policia Nacional ha detingut a un conductor que circulava pel carrer Pintor Benedito de València, que no tenia el permís de circulació i  la documentació legal per al vehicle, i que a més d’anar acompanyat d’un altre home indocumentat, transportava tres corders, vius, en el maleter.

 

La Policia Nacional relata com els agents es van vore sorpresos, de matinada, per les maniobres cridaneres que realitzava el conductor, com diferents canvis de carril sense senyalitzar, motiu pel que li van donar l’alt i el van identificar.

 

En el cotxe viatjava el conductor, d’origen romanés i 26 anys d’edat, i un altre home que no portava cap documentació. El primer no disposava tampoc de documentació reglamentària per al vehicle i, per a major sorpresa dels agents, a més, en el seu maleter carregava amb tres corders vius lligats per les potes.

  

Els policies van sol·licitar explicacions però no van conseguir resposta; van intentar diverses gestions per a descobrir la procedència dels corders, però no van arribar a cap conclusió. La Policia Local va denunciar que el cotxe no tenia assegurança obligatòria i ITV. El vehicle va ser immobilitzat i els tres corders van ser enviats al centre d’avifauna i animals exòtics de València

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.

El Palau de la Música presenta l’estrena absoluta de l’òpera Medea de Sánchez-Verdú

El Palau de la Música de València estrena l'òpera Medea de José María Sánchez-Verdú, una proposta monodramática i experimental que integra al públic en un ritual sonor, al costat de la Simfonia núm. 1 de Beethoven.