Conduix sense carnet i amb tres corders vius en el maleter pel centre de València

Carrer de Pintor Benedito

Lloc dels fets en el carrer Pintor Benedito | Maps

La Policia Nacional ha detingut a un conductor que circulava pel carrer Pintor Benedito de València, que no tenia el permís de circulació i  la documentació legal per al vehicle, i que a més d’anar acompanyat d’un altre home indocumentat, transportava tres corders, vius, en el maleter.

 

La Policia Nacional relata com els agents es van vore sorpresos, de matinada, per les maniobres cridaneres que realitzava el conductor, com diferents canvis de carril sense senyalitzar, motiu pel que li van donar l’alt i el van identificar.

 

En el cotxe viatjava el conductor, d’origen romanés i 26 anys d’edat, i un altre home que no portava cap documentació. El primer no disposava tampoc de documentació reglamentària per al vehicle i, per a major sorpresa dels agents, a més, en el seu maleter carregava amb tres corders vius lligats per les potes.

  

Els policies van sol·licitar explicacions però no van conseguir resposta; van intentar diverses gestions per a descobrir la procedència dels corders, però no van arribar a cap conclusió. La Policia Local va denunciar que el cotxe no tenia assegurança obligatòria i ITV. El vehicle va ser immobilitzat i els tres corders van ser enviats al centre d’avifauna i animals exòtics de València

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.