Conduix sense carnet i amb tres corders vius en el maleter pel centre de València

Carrer de Pintor Benedito

Lloc dels fets en el carrer Pintor Benedito | Maps

La Policia Nacional ha detingut a un conductor que circulava pel carrer Pintor Benedito de València, que no tenia el permís de circulació i  la documentació legal per al vehicle, i que a més d’anar acompanyat d’un altre home indocumentat, transportava tres corders, vius, en el maleter.

 

La Policia Nacional relata com els agents es van vore sorpresos, de matinada, per les maniobres cridaneres que realitzava el conductor, com diferents canvis de carril sense senyalitzar, motiu pel que li van donar l’alt i el van identificar.

 

En el cotxe viatjava el conductor, d’origen romanés i 26 anys d’edat, i un altre home que no portava cap documentació. El primer no disposava tampoc de documentació reglamentària per al vehicle i, per a major sorpresa dels agents, a més, en el seu maleter carregava amb tres corders vius lligats per les potes.

  

Els policies van sol·licitar explicacions però no van conseguir resposta; van intentar diverses gestions per a descobrir la procedència dels corders, però no van arribar a cap conclusió. La Policia Local va denunciar que el cotxe no tenia assegurança obligatòria i ITV. El vehicle va ser immobilitzat i els tres corders van ser enviats al centre d’avifauna i animals exòtics de València

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla