Conduix sense carnet i amb tres corders vius en el maleter pel centre de València

Carrer de Pintor Benedito

Lloc dels fets en el carrer Pintor Benedito | Maps

La Policia Nacional ha detingut a un conductor que circulava pel carrer Pintor Benedito de València, que no tenia el permís de circulació i  la documentació legal per al vehicle, i que a més d’anar acompanyat d’un altre home indocumentat, transportava tres corders, vius, en el maleter.

 

La Policia Nacional relata com els agents es van vore sorpresos, de matinada, per les maniobres cridaneres que realitzava el conductor, com diferents canvis de carril sense senyalitzar, motiu pel que li van donar l’alt i el van identificar.

 

En el cotxe viatjava el conductor, d’origen romanés i 26 anys d’edat, i un altre home que no portava cap documentació. El primer no disposava tampoc de documentació reglamentària per al vehicle i, per a major sorpresa dels agents, a més, en el seu maleter carregava amb tres corders vius lligats per les potes.

  

Els policies van sol·licitar explicacions però no van conseguir resposta; van intentar diverses gestions per a descobrir la procedència dels corders, però no van arribar a cap conclusió. La Policia Local va denunciar que el cotxe no tenia assegurança obligatòria i ITV. El vehicle va ser immobilitzat i els tres corders van ser enviats al centre d’avifauna i animals exòtics de València

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.