16.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Detingut per agredir i insultar a dos agents de policia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta nit de dissabte, sobre les 23.45 hores, en el jardí del Túria de València a un xic, de 25 anys, com a presumpte autor dels delictes de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’ometre les indicacions dels agents de parar i iniciar la fugida en patinet.

 

Els fets van passar el dissabte quan els agents que feien faenes de prevenció per dins del Jardí del Túria de València van vore a un xic circulant en un patinet elèctric, motiu pel que li van donar l’alt al mateix temps que li indicaven amb els braços que parara per a la seua identificació.

 

El sospitós en eixe moment va fer cas omís a les indicacions policials i va emprendre la fugida amb el patinet durant aproximadament uns 200 metres, moment en què va caure a terra i va ser pillat pels policies, qui li van demanar que s’identificara, negant-se en tot moment, al mateix temps que els manifestava que venia d’un aniversari i volia anar-se’n a sa casa, tot això amb una actitud violenta.

 

Va agredir i insultar als dos agents de policia

Mentres intentava escapar-se de la policia, va agredir a un dels agents mentres li agarrava del braç, acte pel que finalment el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència. Durant la intervenció, l’ara detingut va insultar contínuament als agents i, fins i tot, els va manifestar que eren uns maricons i que no sabien amb qui parlaven.

 

Una volta en dependències policials, quan anava a ser ingressat en els calabossos, va intentar mossegar en diferents ocasions a un policia, pel que es va aproximar un altre, a qui va intentar escopir-li en la cara al mateix temps que els deia tindre la COVID-19 i que els anava a contagiar, pel que va ser detingut, a demés, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Pel que fa als dos agents de policia van haver de ser atesos en un centre sanitari en patir colps en els seus braços i, quant al detingut, sense antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.

Sorloth, retirat en llitera després d’un xoc de cap amb Moreno en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic de Madrid va abandonar el camp en el minut 27 després d'un colp cap amb cap amb Matías Moreno. Els dos futbolistes van ser substituïts.

Gerard Moreno firma un doblet i frena a Osasuna en un 2-2 vibrant

Osasuna es va anar al descans per davant després dels gols de Víctor Muñoz i Budimir, però Gerard Moreno va igualar amb un penal i una cabotada a pilota parada.

2-2: Gerard Moreno frena a Osasuna en El Sadar

Osasuna i Vila-real van empatar 2-2 en un partit d'anada i tornada marcat pel doblet de Gerard Moreno. Víctor Muñoz i Budimir van anotar per als rojillos.