11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Detingut per agredir i insultar a dos agents de policia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta nit de dissabte, sobre les 23.45 hores, en el jardí del Túria de València a un xic, de 25 anys, com a presumpte autor dels delictes de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’ometre les indicacions dels agents de parar i iniciar la fugida en patinet.

 

Els fets van passar el dissabte quan els agents que feien faenes de prevenció per dins del Jardí del Túria de València van vore a un xic circulant en un patinet elèctric, motiu pel que li van donar l’alt al mateix temps que li indicaven amb els braços que parara per a la seua identificació.

 

El sospitós en eixe moment va fer cas omís a les indicacions policials i va emprendre la fugida amb el patinet durant aproximadament uns 200 metres, moment en què va caure a terra i va ser pillat pels policies, qui li van demanar que s’identificara, negant-se en tot moment, al mateix temps que els manifestava que venia d’un aniversari i volia anar-se’n a sa casa, tot això amb una actitud violenta.

 

Va agredir i insultar als dos agents de policia

Mentres intentava escapar-se de la policia, va agredir a un dels agents mentres li agarrava del braç, acte pel que finalment el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència. Durant la intervenció, l’ara detingut va insultar contínuament als agents i, fins i tot, els va manifestar que eren uns maricons i que no sabien amb qui parlaven.

 

Una volta en dependències policials, quan anava a ser ingressat en els calabossos, va intentar mossegar en diferents ocasions a un policia, pel que es va aproximar un altre, a qui va intentar escopir-li en la cara al mateix temps que els deia tindre la COVID-19 i que els anava a contagiar, pel que va ser detingut, a demés, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Pel que fa als dos agents de policia van haver de ser atesos en un centre sanitari en patir colps en els seus braços i, quant al detingut, sense antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Caravaning preveu 2 milions en negoci i fregar els 20.000 visitants

La 33 edició de Caravaning ha arrancat en Fira Alacant amb la meta de moure més de 2 milions d'euros i acostar-se als 20.000 visitants, amb 65 empreses expositores.

El president de la Generalitat no pot eixir de Berlín pel temporal de neu

L'aeroport de Berlín roman tancat per un temporal de neu i ha impedit el retorn de Juanfran Pérez Llorca i d'una àmplia delegació empresarial. El grup va ser reallotjat i espera volar este divendres a les 16.00 si es reprén l'operativa.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts el cas de les VPP a Alacant

Compromís ha registrat este divendres en Les Corts la sol·licitud de compareixença de Juanfran Pérez Llorca per a aclarir l'adjudicació de VPP a Alacant. La formació reclama la devolució dels pisos atribuïts a càrrecs i afins del PP.

Morant contraposa l’eficiència i els valors del PSOE a la negligència del Consell de Mazón

Morant ha contraposat l'eficiència i els valors del PSOE a la negligència del Consell de Mazón i ha defés el lideratge de Sánchez en economia i pau. També ha criticat l'electoralisme a Aragó i ha dit que no tem a un superdomingo en 2027

Aemet establix l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres el dissabte

Aemet ha establit l'avís taronja per fenòmens costaners en el litoral d'Alacant el dissabte, de 18.00 a 23.59. L'episodi deixa diversos avisos grocs per vent i onatge en la Comunitat.

L’ex director d’Emergències nega accés i filtració de l’àudio de Aemet

Alberto Martín Moratillas ha negat haver accedit o filtrat l'àudio d'una crida entre Aemet i Emergències. Un informe de la Guàrdia Civil indica que va copiar la gravació.

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.