Detingut per agredir i insultar a dos agents de policia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta nit de dissabte, sobre les 23.45 hores, en el jardí del Túria de València a un xic, de 25 anys, com a presumpte autor dels delictes de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’ometre les indicacions dels agents de parar i iniciar la fugida en patinet.

 

Els fets van passar el dissabte quan els agents que feien faenes de prevenció per dins del Jardí del Túria de València van vore a un xic circulant en un patinet elèctric, motiu pel que li van donar l’alt al mateix temps que li indicaven amb els braços que parara per a la seua identificació.

 

El sospitós en eixe moment va fer cas omís a les indicacions policials i va emprendre la fugida amb el patinet durant aproximadament uns 200 metres, moment en què va caure a terra i va ser pillat pels policies, qui li van demanar que s’identificara, negant-se en tot moment, al mateix temps que els manifestava que venia d’un aniversari i volia anar-se’n a sa casa, tot això amb una actitud violenta.

 

Va agredir i insultar als dos agents de policia

Mentres intentava escapar-se de la policia, va agredir a un dels agents mentres li agarrava del braç, acte pel que finalment el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència. Durant la intervenció, l’ara detingut va insultar contínuament als agents i, fins i tot, els va manifestar que eren uns maricons i que no sabien amb qui parlaven.

 

Una volta en dependències policials, quan anava a ser ingressat en els calabossos, va intentar mossegar en diferents ocasions a un policia, pel que es va aproximar un altre, a qui va intentar escopir-li en la cara al mateix temps que els deia tindre la COVID-19 i que els anava a contagiar, pel que va ser detingut, a demés, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Pel que fa als dos agents de policia van haver de ser atesos en un centre sanitari en patir colps en els seus braços i, quant al detingut, sense antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.
FILMOTECA D'ESTIU