Detingut per agredir i insultar a dos agents de policia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta nit de dissabte, sobre les 23.45 hores, en el jardí del Túria de València a un xic, de 25 anys, com a presumpte autor dels delictes de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’ometre les indicacions dels agents de parar i iniciar la fugida en patinet.

 

Els fets van passar el dissabte quan els agents que feien faenes de prevenció per dins del Jardí del Túria de València van vore a un xic circulant en un patinet elèctric, motiu pel que li van donar l’alt al mateix temps que li indicaven amb els braços que parara per a la seua identificació.

 

El sospitós en eixe moment va fer cas omís a les indicacions policials i va emprendre la fugida amb el patinet durant aproximadament uns 200 metres, moment en què va caure a terra i va ser pillat pels policies, qui li van demanar que s’identificara, negant-se en tot moment, al mateix temps que els manifestava que venia d’un aniversari i volia anar-se’n a sa casa, tot això amb una actitud violenta.

 

Va agredir i insultar als dos agents de policia

Mentres intentava escapar-se de la policia, va agredir a un dels agents mentres li agarrava del braç, acte pel que finalment el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència. Durant la intervenció, l’ara detingut va insultar contínuament als agents i, fins i tot, els va manifestar que eren uns maricons i que no sabien amb qui parlaven.

 

Una volta en dependències policials, quan anava a ser ingressat en els calabossos, va intentar mossegar en diferents ocasions a un policia, pel que es va aproximar un altre, a qui va intentar escopir-li en la cara al mateix temps que els deia tindre la COVID-19 i que els anava a contagiar, pel que va ser detingut, a demés, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Pel que fa als dos agents de policia van haver de ser atesos en un centre sanitari en patir colps en els seus braços i, quant al detingut, sense antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.