16.1 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Detingut per agredir i insultar a dos agents de policia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta nit de dissabte, sobre les 23.45 hores, en el jardí del Túria de València a un xic, de 25 anys, com a presumpte autor dels delictes de resistència i desobediència i atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’ometre les indicacions dels agents de parar i iniciar la fugida en patinet.

 

Els fets van passar el dissabte quan els agents que feien faenes de prevenció per dins del Jardí del Túria de València van vore a un xic circulant en un patinet elèctric, motiu pel que li van donar l’alt al mateix temps que li indicaven amb els braços que parara per a la seua identificació.

 

El sospitós en eixe moment va fer cas omís a les indicacions policials i va emprendre la fugida amb el patinet durant aproximadament uns 200 metres, moment en què va caure a terra i va ser pillat pels policies, qui li van demanar que s’identificara, negant-se en tot moment, al mateix temps que els manifestava que venia d’un aniversari i volia anar-se’n a sa casa, tot això amb una actitud violenta.

 

Va agredir i insultar als dos agents de policia

Mentres intentava escapar-se de la policia, va agredir a un dels agents mentres li agarrava del braç, acte pel que finalment el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència. Durant la intervenció, l’ara detingut va insultar contínuament als agents i, fins i tot, els va manifestar que eren uns maricons i que no sabien amb qui parlaven.

 

Una volta en dependències policials, quan anava a ser ingressat en els calabossos, va intentar mossegar en diferents ocasions a un policia, pel que es va aproximar un altre, a qui va intentar escopir-li en la cara al mateix temps que els deia tindre la COVID-19 i que els anava a contagiar, pel que va ser detingut, a demés, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

Pel que fa als dos agents de policia van haver de ser atesos en un centre sanitari en patir colps en els seus braços i, quant al detingut, sense antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada en la seua història

València va reunir 30.777 corredors que van acabar la Marató València Trinidad Alfonso, màxim històric, amb 36.000 dorsals i un 85,4% de finalització. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any a nivell mundial