Detingut un agressor sexual gràcies a la col·laboració ciutadana


La Guàrdia Civil ha detingut a un home de nacionalitat marroquina de 36 anys per un delicte d’agressió sexual en la localitat d’Orihuela. L’autoria dels fets va poder determinar-se gràcies a la col·laboració ciutadana, que va permetre la ràpida obtenció de les dades que van permetre resoldre amb èxit l’operació.

El passat 3 de gener un home va atacar a una dona al voltant de les 02.00 hores de la matinada a Carcaixent. Quan la víctima tornava al seu domicili, l’autor la va introduir per la força en el buit de l’entrada d’un garatge per a tractar d’agredir-la sexualment. Dos vianants van escoltar el forcejament i van acudir al lloc, provocant la fugida de l’agressor.

Pocs minuts després l’atacant va tornar al lloc dels fets tractant de localitzar el seu telèfon mòbil, que havia extraviat durant l’atac. Un testimoni de l’agressió es va oferir per a ajudar-lo, marcant el telèfon mòbil de l’autor. El telèfon va sonar sota un cotxe en els voltants del lloc. L’agressor va recuperar el telèfon i va fugir.

Aquest testimoni va facilitar les dades descriptives de l’autor, així com el número de telèfon als investigadors. Això va permetre la ràpida identificació de l’agressor: un home marroquí de 36 anys en situació irregular i que portava poc temps a Espanya.

Es va comprovar que l’agressor va fugir de la seua residència a Carcaixent hores després de realitzar l’atac. Va estar acollint-se en diverses poblacions de la Vega Baixa alacantina per a tractar d’evitar la seua localització. Finalment, el 5 d’abril se li va detindre a Orihuela per un delicte d’agressió sexual, confiscant-se el telèfon mòbil relacionat.

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Alzira és qui coneix del procediment. El detingut va ser posat a disposició judicial en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Orihuela.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.