Detingut un agressor sexual gràcies a la col·laboració ciutadana


La Guàrdia Civil ha detingut a un home de nacionalitat marroquina de 36 anys per un delicte d’agressió sexual en la localitat d’Orihuela. L’autoria dels fets va poder determinar-se gràcies a la col·laboració ciutadana, que va permetre la ràpida obtenció de les dades que van permetre resoldre amb èxit l’operació.

El passat 3 de gener un home va atacar a una dona al voltant de les 02.00 hores de la matinada a Carcaixent. Quan la víctima tornava al seu domicili, l’autor la va introduir per la força en el buit de l’entrada d’un garatge per a tractar d’agredir-la sexualment. Dos vianants van escoltar el forcejament i van acudir al lloc, provocant la fugida de l’agressor.

Pocs minuts després l’atacant va tornar al lloc dels fets tractant de localitzar el seu telèfon mòbil, que havia extraviat durant l’atac. Un testimoni de l’agressió es va oferir per a ajudar-lo, marcant el telèfon mòbil de l’autor. El telèfon va sonar sota un cotxe en els voltants del lloc. L’agressor va recuperar el telèfon i va fugir.

Aquest testimoni va facilitar les dades descriptives de l’autor, així com el número de telèfon als investigadors. Això va permetre la ràpida identificació de l’agressor: un home marroquí de 36 anys en situació irregular i que portava poc temps a Espanya.

Es va comprovar que l’agressor va fugir de la seua residència a Carcaixent hores després de realitzar l’atac. Va estar acollint-se en diverses poblacions de la Vega Baixa alacantina per a tractar d’evitar la seua localització. Finalment, el 5 d’abril se li va detindre a Orihuela per un delicte d’agressió sexual, confiscant-se el telèfon mòbil relacionat.

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Alzira és qui coneix del procediment. El detingut va ser posat a disposició judicial en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Orihuela.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.