27.4 C
València
Dijous, 3 juliol, 2025

Detingut un fugitiu en Alcoi buscat per cometre robatoris en cases en Romania

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), a un home de 36 anys sobre què constava una ordre de busca i ingrés a la presó per l’Audiència Nacional per la comissió de delictes contra el patrimoni en Romania i, concretament, robatoris amb força en cases.

 

L’arrestat fugia de la justícia des del mes d’octubre passat i havia triat la localitat alacantina per a amagarse de les autoritats. En el moment de la seua identificació, es trobava en la via pública, sense respectar l’horari estipulat pel toc de queda, segons ha informat un comunicat de la Policia.

 

Els fets han passat esta nit de dilluns quan, passades les 23.00 hores, els efectius han observat a l’home en la via pública, pel que s’ha procedit a la seua plena identificació per a comprovar si existia una causa justificada per a no respectar la normativa vigent.

 

Una volta han tingut la identitat d’esta persona, els agents han comprovat que sobre ell pesava una ordre d’ingrés a la presó a conseqüència d’una ordre europea de detenció i lliurament, pel que l’han detingut. Seguidament, ha sigut traslladat a dependències policials i ja ha sigut posat a disposició judicial del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi, a l’espera de ser traslladat fins al Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència. Els agents també han tramitat una acta de proposta de sanció per a l’home per l’incompliment de les mesures sanitàries de restricció de la mobilitat.

Últimes notícies

Bombers lluiten per controlar incendi en nau industrial de Manises, València

Un incendi declarat en una nau industrial de Manises (València) ha obligat a tallar part de la línia 9 del Metrovalencia. Els bombers treballen per a controlar les flames.

Compromís concreta la seua ruptura en el Congrés amb una diputada en Mixt i un altre a Sumar

Compromís ha formalitzat l'escissió dels seus diputats en el Congrés, amb Àgueda Micó en el Grup Mixt i Alberto Ibáñez romanent a Sumar després d'una reunió sense acord.

Troben el cos d’un pescador surant al Perelló, València

Troben el cos d'un home surant en aigües del Perelló, València. Se sospita que era pescador i va poder patir un problema de salut que va causar la seua caiguda a l'aigua.

Les escultures monumentals de Manolo Valdés arriben per a transformar Santander este estiu

Les escultures monumentals de l'artista valencià Manolo Valdés s'exhibixen en la península de La Magdalena i el moll de Calderón a Santander, en una mostra que durarà fins a un any.

Sergio García torna al DP World Tour buscant la Ryder Cup després del seu pas per LIV Golf

Sergio García torna al DP World Tour després de tres anys en LIV Golf per a disputar el BMW International Open a Munic i buscar la seua plaça en la Ryder Cup 2025 amb l'equip europeu.

Eder Sarabia: Un inici de temporada il·lusionant i desafiadora per a l’Elx en Primera Divisió

Eder Sarabia, entrenador de l'Elx, expressa la seua il·lusió i compromís davant l'inici de la temporada en Primera Divisió, destacant el calendari i l'enfrontament inaugural contra el Betis.

València Basket no renova al pivot ghanés Amida Brimah per a la pròxima temporada

València Basket anuncia que Amida Brimah, pivot ghanés de 213 cm, no continuarà en l'equip la pròxima temporada després del seu pas en 2025.

Atlètic de Madrid reforça el seu medul·lar amb Álex Baena després del seu traspàs des del Vila-real per 42 milions més variables

Álex Baena fa el gran salt a l'Atlètic de Madrid des del Vila-real en una operació que reporta al club castellonenc 42 milions fixos i fins a 13 milions addicionals en variables. El migcampista firma per cinc anys i podria aportar consolidació al centre del camp colchonero.