Detingut un fugitiu en Alcoi buscat per cometre robatoris en cases en Romania

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), a un home de 36 anys sobre què constava una ordre de busca i ingrés a la presó per l’Audiència Nacional per la comissió de delictes contra el patrimoni en Romania i, concretament, robatoris amb força en cases.

 

L’arrestat fugia de la justícia des del mes d’octubre passat i havia triat la localitat alacantina per a amagarse de les autoritats. En el moment de la seua identificació, es trobava en la via pública, sense respectar l’horari estipulat pel toc de queda, segons ha informat un comunicat de la Policia.

 

Els fets han passat esta nit de dilluns quan, passades les 23.00 hores, els efectius han observat a l’home en la via pública, pel que s’ha procedit a la seua plena identificació per a comprovar si existia una causa justificada per a no respectar la normativa vigent.

 

Una volta han tingut la identitat d’esta persona, els agents han comprovat que sobre ell pesava una ordre d’ingrés a la presó a conseqüència d’una ordre europea de detenció i lliurament, pel que l’han detingut. Seguidament, ha sigut traslladat a dependències policials i ja ha sigut posat a disposició judicial del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi, a l’espera de ser traslladat fins al Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència. Els agents també han tramitat una acta de proposta de sanció per a l’home per l’incompliment de les mesures sanitàries de restricció de la mobilitat.

Últimes notícies

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.

Els incendis forestals de Lucena del Cid i Cirat queden estabilitzats a Castelló

Els incendis declarats ahir a Lucena del Cid i Cirat han quedat estabilitzats esta matinada, després d’una jornada amb fins a sis focs forestals a la província de Castelló.

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.