Detingut un fugitiu en Alcoi buscat per cometre robatoris en cases en Romania

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), a un home de 36 anys sobre què constava una ordre de busca i ingrés a la presó per l’Audiència Nacional per la comissió de delictes contra el patrimoni en Romania i, concretament, robatoris amb força en cases.

 

L’arrestat fugia de la justícia des del mes d’octubre passat i havia triat la localitat alacantina per a amagarse de les autoritats. En el moment de la seua identificació, es trobava en la via pública, sense respectar l’horari estipulat pel toc de queda, segons ha informat un comunicat de la Policia.

 

Els fets han passat esta nit de dilluns quan, passades les 23.00 hores, els efectius han observat a l’home en la via pública, pel que s’ha procedit a la seua plena identificació per a comprovar si existia una causa justificada per a no respectar la normativa vigent.

 

Una volta han tingut la identitat d’esta persona, els agents han comprovat que sobre ell pesava una ordre d’ingrés a la presó a conseqüència d’una ordre europea de detenció i lliurament, pel que l’han detingut. Seguidament, ha sigut traslladat a dependències policials i ja ha sigut posat a disposició judicial del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi, a l’espera de ser traslladat fins al Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència. Els agents també han tramitat una acta de proposta de sanció per a l’home per l’incompliment de les mesures sanitàries de restricció de la mobilitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.