Detingut un fugitiu en Alcoi buscat per cometre robatoris en cases en Romania

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), a un home de 36 anys sobre què constava una ordre de busca i ingrés a la presó per l’Audiència Nacional per la comissió de delictes contra el patrimoni en Romania i, concretament, robatoris amb força en cases.

 

L’arrestat fugia de la justícia des del mes d’octubre passat i havia triat la localitat alacantina per a amagarse de les autoritats. En el moment de la seua identificació, es trobava en la via pública, sense respectar l’horari estipulat pel toc de queda, segons ha informat un comunicat de la Policia.

 

Els fets han passat esta nit de dilluns quan, passades les 23.00 hores, els efectius han observat a l’home en la via pública, pel que s’ha procedit a la seua plena identificació per a comprovar si existia una causa justificada per a no respectar la normativa vigent.

 

Una volta han tingut la identitat d’esta persona, els agents han comprovat que sobre ell pesava una ordre d’ingrés a la presó a conseqüència d’una ordre europea de detenció i lliurament, pel que l’han detingut. Seguidament, ha sigut traslladat a dependències policials i ja ha sigut posat a disposició judicial del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi, a l’espera de ser traslladat fins al Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència. Els agents també han tramitat una acta de proposta de sanció per a l’home per l’incompliment de les mesures sanitàries de restricció de la mobilitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís qüestiona que la patrulla en patinet de València protegisca els ciclistes

Compromís critica que la nova patrulla en patinet de València no prioritza sancionar a motos i altres vehicles que invadixen els carrils bici, mentres l'Ajuntament defén el seu enfocament a reduir la sinistralitat.

Més de 105.000 persones reben en la Comunitat Valenciana la vacuna del papil·loma humà en 2025

La Conselleria de Sanitat va administrar 105.126 dosi de la vacuna enfront del virus del papil·loma humà en 2025 i va consolidar la pauta d'una sola dosi en la Comunitat Valenciana.

La Diputació de València repara les 72 depuradores danyades per la dana a la província

La Diputació de València ha finalitzat la reparació de les 72 depuradores afectades per la dana, amb obres executades per Egevasa i un cost pròxim als 20 milions d'euros.

El jutjat de la DANA nega a Pradas la transcripció de la seua declaració i de l’acarament

El jutjat que investiga la gestió de la DANA de 2024 rebutja entregar a la exconsellera de Justícia Salomé Pradas la transcripció literal de la seua declaració i de l'acarament amb el seu excap de gabinet.

Presó provisional per a dos jóvens per una brutal baralla al costat d’una discoteca de Gandia

La justícia ordena presó provisional per a dos jóvens de 19 i 20 anys acusats de temptativa d'homicidi i lesions després d'una violenta baralla amb botella trencada al costat d'una discoteca de Gandia.

Els embassaments del Xúquer freguen el 68% i els del Segura superen el 55% en una setmana de pujades

Els embassaments del Xúquer aconseguixen el 67,8% de la seua capacitat i els del Segura el 55,4%, en una setmana en la qual la reserva hídrica d'Espanya puja fins al 83,5%. Tretze de les setze conques superen ja el 80% d'ompliment.

La Comunitat Valenciana frega el 90% d’ocupació hotelera en una Setmana Santa millor del que es preveu

La Comunitat Valenciana ha aconseguit una ocupació hotelera mitjana del 88,2% en el període central de Setmana Santa, superant les previsions gràcies a les reserves d'última hora, el bon temps i una oferta turística plenament operativa.

Pérez Llorca evita donar data als pressupostos però garantix que ja es treballen

Juanfran Pérez Llorca assegura que el Consell treballa en els pressupostos de la Generalitat però rehúye fixar terminis i subratlla que la prioritat és la capacitat econòmica per a complir objectius.