Agredixen a un menor d’edat i un amic seu amb un puny americà en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar a un menor d’edat i a un amic d’este amb un puny americà i un objecte punxant.

 

Tal com han explicat fonts policials, els fets van tindre lloc esta nit de dissabte, quan els agents van ser alertats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un plaça del districte d’Abastos, en la capital valenciana, a on pel que pareix un home hauria amenaçat a dos xiquets amb una arma.

 

Una vegada en el lloc, els agents van ser requerits per les víctimes; un xic, un menor d’edat i el pare d’este. La Policia va descobrir que moments abans, quan el xic i l’adolescent es trobaven en un parc, el sospitós s’hauria acostat i els hauria dit que era policia i que havien de donar-li tot el que portaren damunt.

 

En negar-se les dos víctimes, l’home presumptament es va mostrar agressiu i li va donar una cabotada a un d’ells. Després, els va perseguir amb un puny americà i amb un objecte punxant, al mateix temps que els amenaçava en agredir-los, fins que un conegut de l’agressor el va parar.

 

Al lloc va acudir el pare del menor, alertat pel seu fill, i va avisar a la Policia Nacional. Els agents van localitzar ràpidament al sospitós, al costat de l’home que l’havia retingut amb una motxilla, a on portava un puny americà, que va ser intervingut. El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.

Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos

Santa Bàrbara ha decretat dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos, després de trobar els seus restes en una vivenda i detindre els pares a València acusats d’homicidi. El cas ha commocionat el municipi, que descriu la família com aparentment integrada i sense senyals evidents de risc.