Anuncios

Agredixen a un menor d’edat i un amic seu amb un puny americà en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar a un menor d’edat i a un amic d’este amb un puny americà i un objecte punxant.

 

Tal com han explicat fonts policials, els fets van tindre lloc esta nit de dissabte, quan els agents van ser alertats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un plaça del districte d’Abastos, en la capital valenciana, a on pel que pareix un home hauria amenaçat a dos xiquets amb una arma.

Anuncios

 

Una vegada en el lloc, els agents van ser requerits per les víctimes; un xic, un menor d’edat i el pare d’este. La Policia va descobrir que moments abans, quan el xic i l’adolescent es trobaven en un parc, el sospitós s’hauria acostat i els hauria dit que era policia i que havien de donar-li tot el que portaren damunt.

 

En negar-se les dos víctimes, l’home presumptament es va mostrar agressiu i li va donar una cabotada a un d’ells. Després, els va perseguir amb un puny americà i amb un objecte punxant, al mateix temps que els amenaçava en agredir-los, fins que un conegut de l’agressor el va parar.

 

Al lloc va acudir el pare del menor, alertat pel seu fill, i va avisar a la Policia Nacional. Els agents van localitzar ràpidament al sospitós, al costat de l’home que l’havia retingut amb una motxilla, a on portava un puny americà, que va ser intervingut. El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios