12.9 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Agredixen a un menor d’edat i un amic seu amb un puny americà en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar a un menor d’edat i a un amic d’este amb un puny americà i un objecte punxant.

 

Tal com han explicat fonts policials, els fets van tindre lloc esta nit de dissabte, quan els agents van ser alertats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un plaça del districte d’Abastos, en la capital valenciana, a on pel que pareix un home hauria amenaçat a dos xiquets amb una arma.

 

Una vegada en el lloc, els agents van ser requerits per les víctimes; un xic, un menor d’edat i el pare d’este. La Policia va descobrir que moments abans, quan el xic i l’adolescent es trobaven en un parc, el sospitós s’hauria acostat i els hauria dit que era policia i que havien de donar-li tot el que portaren damunt.

 

En negar-se les dos víctimes, l’home presumptament es va mostrar agressiu i li va donar una cabotada a un d’ells. Després, els va perseguir amb un puny americà i amb un objecte punxant, al mateix temps que els amenaçava en agredir-los, fins que un conegut de l’agressor el va parar.

 

Al lloc va acudir el pare del menor, alertat pel seu fill, i va avisar a la Policia Nacional. Els agents van localitzar ràpidament al sospitós, al costat de l’home que l’havia retingut amb una motxilla, a on portava un puny americà, que va ser intervingut. El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor un treballador durant el muntatge de les llums d’una falla a Burjassot

Un operari ha mort mentres col·locava la il·luminació de la falla María Ros-Sant Tomàs a Burjassot. La comissió fallera va comunicar el succés i va expressar el seu condol.

Miranda! i Rosalinda Galán lideren el passe a la final del Benidorm Fest 2026

La segona semifinal ha confirmat a Rosalinda Galán com a candidata amb 'Mataora' i ha segellat la passada de Miranda! i bailamamá, Dani J, Maig, The Quinquis i Asha, que es mesuraran als classificats de la primera ronda.

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.