Agredixen a un menor d’edat i un amic seu amb un puny americà en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar a un menor d’edat i a un amic d’este amb un puny americà i un objecte punxant.

 

Tal com han explicat fonts policials, els fets van tindre lloc esta nit de dissabte, quan els agents van ser alertats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un plaça del districte d’Abastos, en la capital valenciana, a on pel que pareix un home hauria amenaçat a dos xiquets amb una arma.

 

Una vegada en el lloc, els agents van ser requerits per les víctimes; un xic, un menor d’edat i el pare d’este. La Policia va descobrir que moments abans, quan el xic i l’adolescent es trobaven en un parc, el sospitós s’hauria acostat i els hauria dit que era policia i que havien de donar-li tot el que portaren damunt.

 

En negar-se les dos víctimes, l’home presumptament es va mostrar agressiu i li va donar una cabotada a un d’ells. Després, els va perseguir amb un puny americà i amb un objecte punxant, al mateix temps que els amenaçava en agredir-los, fins que un conegut de l’agressor el va parar.

 

Al lloc va acudir el pare del menor, alertat pel seu fill, i va avisar a la Policia Nacional. Els agents van localitzar ràpidament al sospitós, al costat de l’home que l’havia retingut amb una motxilla, a on portava un puny americà, que va ser intervingut. El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El primer triplet de Lamine Yamal decidix el 4-1 del Barcelona al Vila-real

Lamine Yamal va firmar el seu primer triplet i va liderar el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real en la jornada 26. Lewandowski va tancar la golejada en l'afegit.

Educació remet a les taules de negociació el debat sobre les condicions del professorat

La Conselleria d'Educació ha reiterat que les condicions laborals del professorat s'abordaran en les taules sectorials. La posició arriba en una jornada amb manifestacions a València, Alacant i Castelló.

El Barça marxa 2-0 al descans davant el Vila-real amb un doblet de Lamine Yamal

Lamine Yamal marca en els minuts 28 i 37 i el Barcelona arriba a l'intermedi 2-0 enfront del Vila-real en el Spotify Camp Nou, jornada 26 de LaLiga.

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.