Agredixen a un menor d’edat i un amic seu amb un puny americà en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar a un menor d’edat i a un amic d’este amb un puny americà i un objecte punxant.

 

Tal com han explicat fonts policials, els fets van tindre lloc esta nit de dissabte, quan els agents van ser alertats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un plaça del districte d’Abastos, en la capital valenciana, a on pel que pareix un home hauria amenaçat a dos xiquets amb una arma.

 

Una vegada en el lloc, els agents van ser requerits per les víctimes; un xic, un menor d’edat i el pare d’este. La Policia va descobrir que moments abans, quan el xic i l’adolescent es trobaven en un parc, el sospitós s’hauria acostat i els hauria dit que era policia i que havien de donar-li tot el que portaren damunt.

 

En negar-se les dos víctimes, l’home presumptament es va mostrar agressiu i li va donar una cabotada a un d’ells. Després, els va perseguir amb un puny americà i amb un objecte punxant, al mateix temps que els amenaçava en agredir-los, fins que un conegut de l’agressor el va parar.

 

Al lloc va acudir el pare del menor, alertat pel seu fill, i va avisar a la Policia Nacional. Els agents van localitzar ràpidament al sospitós, al costat de l’home que l’havia retingut amb una motxilla, a on portava un puny americà, que va ser intervingut. El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.