Detingut després d’encanonar amb una pistola a un veí en una baralla a Castelló

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Castelló a un xic d’uns 20 anys per presumptes delictes d’amenaces, tinença il·lícita d’armes i usurpació després d’encanonar amb una arma de foc a un veí del seu mateix carrer durant una baralla. A més, el sospitós va amenaçar a la víctima dient-li que li anava a «pegar dos tirs«.

 

Els fets van tindre lloc fa uns dies al carrer Unió de Castelló de la Plana. Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, la víctima té un taller de motos al costat d’una casa presumptament ocupada i durant una discussió entre la propietària de l’habitatge i els suposats okupes va intentar mediar entre ells, sent objecte de greus amenaces.

 

Dies després del succés, el detingut i la seua parella es van personar en el taller del denunciant i el van acusar de voler tirar-los de la casa i d’haver signat un document per a tal fi. Segons la investigació, el mecànic va tornar a ser amenaçat de mort i va intentar calmar els ànims i parlar amb el detingut. No obstant això, el presumpte agressor que estava molt agressiu va agafar un pal de granera i va anar colpejant a l’home al cap. 

 

L’acusat va encanonar al mecànic amb una arma de foc

L’objecte va impactar contra el seu braç en intentar protegir-se a la víctima, que va patir diverses lesions de caràcter lleu. Pel que sembla, en aqueix moment, l’arrestat es va dirigir cap a la casa on residia i va eixir d’ella amb una arma de foc amb la qual va encanonar al mecànic i li va dir que li anava «a pegar dos tirs». La víctima es va ficar corrent en el seu establiment per a resguardar-se davant el temor que sentia per la seua integritat física i va telefonar al 091 per a demanar ajuda. 

 

Una patrulla de la Policia Nacional es va personar en el lloc i es va confiscar de la pistola, però l’agressor havia fugit. Posteriorment, va ser localitzat pels agents, detingut i lloc després en llibertat amb càrrecs. La víctima va presentar una denúncia, així com el corresponent part de lesions i va sol·licitar protecció perquè temia per la seua vida. El jutjat instructor li ha concedit una ordre de protecció i ha imposat una altra d’allunyament a la parella.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.