Detingut després d’encanonar amb una pistola a un veí en una baralla a Castelló

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Castelló a un xic d’uns 20 anys per presumptes delictes d’amenaces, tinença il·lícita d’armes i usurpació després d’encanonar amb una arma de foc a un veí del seu mateix carrer durant una baralla. A més, el sospitós va amenaçar a la víctima dient-li que li anava a “pegar dos tirs“.

 

Els fets van tindre lloc fa uns dies al carrer Unió de Castelló de la Plana. Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, la víctima té un taller de motos al costat d’una casa presumptament ocupada i durant una discussió entre la propietària de l’habitatge i els suposats okupes va intentar mediar entre ells, sent objecte de greus amenaces.

 

Dies després del succés, el detingut i la seua parella es van personar en el taller del denunciant i el van acusar de voler tirar-los de la casa i d’haver signat un document per a tal fi. Segons la investigació, el mecànic va tornar a ser amenaçat de mort i va intentar calmar els ànims i parlar amb el detingut. No obstant això, el presumpte agressor que estava molt agressiu va agafar un pal de granera i va anar colpejant a l’home al cap. 

 

L’acusat va encanonar al mecànic amb una arma de foc

L’objecte va impactar contra el seu braç en intentar protegir-se a la víctima, que va patir diverses lesions de caràcter lleu. Pel que sembla, en aqueix moment, l’arrestat es va dirigir cap a la casa on residia i va eixir d’ella amb una arma de foc amb la qual va encanonar al mecànic i li va dir que li anava «a pegar dos tirs». La víctima es va ficar corrent en el seu establiment per a resguardar-se davant el temor que sentia per la seua integritat física i va telefonar al 091 per a demanar ajuda. 

 

Una patrulla de la Policia Nacional es va personar en el lloc i es va confiscar de la pistola, però l’agressor havia fugit. Posteriorment, va ser localitzat pels agents, detingut i lloc després en llibertat amb càrrecs. La víctima va presentar una denúncia, així com el corresponent part de lesions i va sol·licitar protecció perquè temia per la seua vida. El jutjat instructor li ha concedit una ordre de protecció i ha imposat una altra d’allunyament a la parella.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.