16.3 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Detingut després d’encanonar amb una pistola a un veí en una baralla a Castelló

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Castelló a un xic d’uns 20 anys per presumptes delictes d’amenaces, tinença il·lícita d’armes i usurpació després d’encanonar amb una arma de foc a un veí del seu mateix carrer durant una baralla. A més, el sospitós va amenaçar a la víctima dient-li que li anava a “pegar dos tirs“.

 

Els fets van tindre lloc fa uns dies al carrer Unió de Castelló de la Plana. Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, la víctima té un taller de motos al costat d’una casa presumptament ocupada i durant una discussió entre la propietària de l’habitatge i els suposats okupes va intentar mediar entre ells, sent objecte de greus amenaces.

 

Dies després del succés, el detingut i la seua parella es van personar en el taller del denunciant i el van acusar de voler tirar-los de la casa i d’haver signat un document per a tal fi. Segons la investigació, el mecànic va tornar a ser amenaçat de mort i va intentar calmar els ànims i parlar amb el detingut. No obstant això, el presumpte agressor que estava molt agressiu va agafar un pal de granera i va anar colpejant a l’home al cap. 

 

L’acusat va encanonar al mecànic amb una arma de foc

L’objecte va impactar contra el seu braç en intentar protegir-se a la víctima, que va patir diverses lesions de caràcter lleu. Pel que sembla, en aqueix moment, l’arrestat es va dirigir cap a la casa on residia i va eixir d’ella amb una arma de foc amb la qual va encanonar al mecànic i li va dir que li anava «a pegar dos tirs». La víctima es va ficar corrent en el seu establiment per a resguardar-se davant el temor que sentia per la seua integritat física i va telefonar al 091 per a demanar ajuda. 

 

Una patrulla de la Policia Nacional es va personar en el lloc i es va confiscar de la pistola, però l’agressor havia fugit. Posteriorment, va ser localitzat pels agents, detingut i lloc després en llibertat amb càrrecs. La víctima va presentar una denúncia, així com el corresponent part de lesions i va sol·licitar protecció perquè temia per la seua vida. El jutjat instructor li ha concedit una ordre de protecció i ha imposat una altra d’allunyament a la parella.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.