Detingut després d’encanonar amb una pistola a un veí en una baralla a Castelló

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Castelló a un xic d’uns 20 anys per presumptes delictes d’amenaces, tinença il·lícita d’armes i usurpació després d’encanonar amb una arma de foc a un veí del seu mateix carrer durant una baralla. A més, el sospitós va amenaçar a la víctima dient-li que li anava a “pegar dos tirs“.

 

Els fets van tindre lloc fa uns dies al carrer Unió de Castelló de la Plana. Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, la víctima té un taller de motos al costat d’una casa presumptament ocupada i durant una discussió entre la propietària de l’habitatge i els suposats okupes va intentar mediar entre ells, sent objecte de greus amenaces.

 

Dies després del succés, el detingut i la seua parella es van personar en el taller del denunciant i el van acusar de voler tirar-los de la casa i d’haver signat un document per a tal fi. Segons la investigació, el mecànic va tornar a ser amenaçat de mort i va intentar calmar els ànims i parlar amb el detingut. No obstant això, el presumpte agressor que estava molt agressiu va agafar un pal de granera i va anar colpejant a l’home al cap. 

 

L’acusat va encanonar al mecànic amb una arma de foc

L’objecte va impactar contra el seu braç en intentar protegir-se a la víctima, que va patir diverses lesions de caràcter lleu. Pel que sembla, en aqueix moment, l’arrestat es va dirigir cap a la casa on residia i va eixir d’ella amb una arma de foc amb la qual va encanonar al mecànic i li va dir que li anava «a pegar dos tirs». La víctima es va ficar corrent en el seu establiment per a resguardar-se davant el temor que sentia per la seua integritat física i va telefonar al 091 per a demanar ajuda. 

 

Una patrulla de la Policia Nacional es va personar en el lloc i es va confiscar de la pistola, però l’agressor havia fugit. Posteriorment, va ser localitzat pels agents, detingut i lloc després en llibertat amb càrrecs. La víctima va presentar una denúncia, així com el corresponent part de lesions i va sol·licitar protecció perquè temia per la seua vida. El jutjat instructor li ha concedit una ordre de protecció i ha imposat una altra d’allunyament a la parella.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.