Detingut després d’encanonar amb una pistola a un veí en una baralla a Castelló

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Castelló a un xic d’uns 20 anys per presumptes delictes d’amenaces, tinença il·lícita d’armes i usurpació després d’encanonar amb una arma de foc a un veí del seu mateix carrer durant una baralla. A més, el sospitós va amenaçar a la víctima dient-li que li anava a “pegar dos tirs“.

 

Els fets van tindre lloc fa uns dies al carrer Unió de Castelló de la Plana. Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, la víctima té un taller de motos al costat d’una casa presumptament ocupada i durant una discussió entre la propietària de l’habitatge i els suposats okupes va intentar mediar entre ells, sent objecte de greus amenaces.

 

Dies després del succés, el detingut i la seua parella es van personar en el taller del denunciant i el van acusar de voler tirar-los de la casa i d’haver signat un document per a tal fi. Segons la investigació, el mecànic va tornar a ser amenaçat de mort i va intentar calmar els ànims i parlar amb el detingut. No obstant això, el presumpte agressor que estava molt agressiu va agafar un pal de granera i va anar colpejant a l’home al cap. 

 

L’acusat va encanonar al mecànic amb una arma de foc

L’objecte va impactar contra el seu braç en intentar protegir-se a la víctima, que va patir diverses lesions de caràcter lleu. Pel que sembla, en aqueix moment, l’arrestat es va dirigir cap a la casa on residia i va eixir d’ella amb una arma de foc amb la qual va encanonar al mecànic i li va dir que li anava «a pegar dos tirs». La víctima es va ficar corrent en el seu establiment per a resguardar-se davant el temor que sentia per la seua integritat física i va telefonar al 091 per a demanar ajuda. 

 

Una patrulla de la Policia Nacional es va personar en el lloc i es va confiscar de la pistola, però l’agressor havia fugit. Posteriorment, va ser localitzat pels agents, detingut i lloc després en llibertat amb càrrecs. La víctima va presentar una denúncia, així com el corresponent part de lesions i va sol·licitar protecció perquè temia per la seua vida. El jutjat instructor li ha concedit una ordre de protecció i ha imposat una altra d’allunyament a la parella.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.