Detingut per apunyalar a un altre per l’esquena a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 43 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi i lesions, després de pel que sembla apunyalar per l’esquena a un altre home, d’origen marroquí.

Els fets van ocórrer ahir, al voltant de les nou del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte valencià de Proveïments, on pel que sembla s’havia produït una agressió.

Una vegada allí, els policies van observar a un home sobre un gran toll de sang, tapant-se amb la seua samarreta una ferida a l’altura del seu omòplat esquerre i amb els pantalons i calçat ensangonats.

Els agents van esbrinar que moments abans la víctima hauria mantingut una discussió amb un altre home a la terrassa d’un bar pròxim, abandonant seguidament el lloc.

Poc després est, al costat d’altres dos homes, li hauria seguit i propinat puntades i punyades, per a continuació clavar-li un ganivet de grans dimensions a l’esquena, fugint seguidament del lloc.

En el transcurs de l’agressió també, pel que sembla, li van sostraure la cartera i el telèfon mòbil.

La víctima havia perdut bastant sang i es trobava ensopida, per la qual cosa els policies van cridar immediatament a un indicatiu sanitari, que la va traslladar fins a un centre hospitalari.

Els agents van donar diverses batudes per la zona, a fi de localitzar als sospitosos, sense trobar-los. Finalment, després de realitzar diverses investigacions, van localitzar al sospitós, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi i lesions.

L’arrestat, amb més d’una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial. Continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.