Detingut per apunyalar a un altre per l’esquena a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 43 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi i lesions, després de pel que sembla apunyalar per l’esquena a un altre home, d’origen marroquí.

Els fets van ocórrer ahir, al voltant de les nou del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte valencià de Proveïments, on pel que sembla s’havia produït una agressió.

Una vegada allí, els policies van observar a un home sobre un gran toll de sang, tapant-se amb la seua samarreta una ferida a l’altura del seu omòplat esquerre i amb els pantalons i calçat ensangonats.

Els agents van esbrinar que moments abans la víctima hauria mantingut una discussió amb un altre home a la terrassa d’un bar pròxim, abandonant seguidament el lloc.

Poc després est, al costat d’altres dos homes, li hauria seguit i propinat puntades i punyades, per a continuació clavar-li un ganivet de grans dimensions a l’esquena, fugint seguidament del lloc.

En el transcurs de l’agressió també, pel que sembla, li van sostraure la cartera i el telèfon mòbil.

La víctima havia perdut bastant sang i es trobava ensopida, per la qual cosa els policies van cridar immediatament a un indicatiu sanitari, que la va traslladar fins a un centre hospitalari.

Els agents van donar diverses batudes per la zona, a fi de localitzar als sospitosos, sense trobar-los. Finalment, després de realitzar diverses investigacions, van localitzar al sospitós, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi i lesions.

L’arrestat, amb més d’una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial. Continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Últimes notícies

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.