Detingut per apunyalar a un altre per l’esquena a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 43 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi i lesions, després de pel que sembla apunyalar per l’esquena a un altre home, d’origen marroquí.

Els fets van ocórrer ahir, al voltant de les nou del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte valencià de Proveïments, on pel que sembla s’havia produït una agressió.

Una vegada allí, els policies van observar a un home sobre un gran toll de sang, tapant-se amb la seua samarreta una ferida a l’altura del seu omòplat esquerre i amb els pantalons i calçat ensangonats.

Els agents van esbrinar que moments abans la víctima hauria mantingut una discussió amb un altre home a la terrassa d’un bar pròxim, abandonant seguidament el lloc.

Poc després est, al costat d’altres dos homes, li hauria seguit i propinat puntades i punyades, per a continuació clavar-li un ganivet de grans dimensions a l’esquena, fugint seguidament del lloc.

En el transcurs de l’agressió també, pel que sembla, li van sostraure la cartera i el telèfon mòbil.

La víctima havia perdut bastant sang i es trobava ensopida, per la qual cosa els policies van cridar immediatament a un indicatiu sanitari, que la va traslladar fins a un centre hospitalari.

Els agents van donar diverses batudes per la zona, a fi de localitzar als sospitosos, sense trobar-los. Finalment, després de realitzar diverses investigacions, van localitzar al sospitós, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi i lesions.

L’arrestat, amb més d’una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial. Continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.