Detingut per apunyalar a un altre per l’esquena a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 43 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi i lesions, després de pel que sembla apunyalar per l’esquena a un altre home, d’origen marroquí.

Els fets van ocórrer ahir, al voltant de les nou del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte valencià de Proveïments, on pel que sembla s’havia produït una agressió.

Una vegada allí, els policies van observar a un home sobre un gran toll de sang, tapant-se amb la seua samarreta una ferida a l’altura del seu omòplat esquerre i amb els pantalons i calçat ensangonats.

Els agents van esbrinar que moments abans la víctima hauria mantingut una discussió amb un altre home a la terrassa d’un bar pròxim, abandonant seguidament el lloc.

Poc després est, al costat d’altres dos homes, li hauria seguit i propinat puntades i punyades, per a continuació clavar-li un ganivet de grans dimensions a l’esquena, fugint seguidament del lloc.

En el transcurs de l’agressió també, pel que sembla, li van sostraure la cartera i el telèfon mòbil.

La víctima havia perdut bastant sang i es trobava ensopida, per la qual cosa els policies van cridar immediatament a un indicatiu sanitari, que la va traslladar fins a un centre hospitalari.

Els agents van donar diverses batudes per la zona, a fi de localitzar als sospitosos, sense trobar-los. Finalment, després de realitzar diverses investigacions, van localitzar al sospitós, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi i lesions.

L’arrestat, amb més d’una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial. Continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.