Detingut per apunyalar a un altre per l’esquena a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 43 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi i lesions, després de pel que sembla apunyalar per l’esquena a un altre home, d’origen marroquí.

Els fets van ocórrer ahir, al voltant de les nou del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte valencià de Proveïments, on pel que sembla s’havia produït una agressió.

Una vegada allí, els policies van observar a un home sobre un gran toll de sang, tapant-se amb la seua samarreta una ferida a l’altura del seu omòplat esquerre i amb els pantalons i calçat ensangonats.

Els agents van esbrinar que moments abans la víctima hauria mantingut una discussió amb un altre home a la terrassa d’un bar pròxim, abandonant seguidament el lloc.

Poc després est, al costat d’altres dos homes, li hauria seguit i propinat puntades i punyades, per a continuació clavar-li un ganivet de grans dimensions a l’esquena, fugint seguidament del lloc.

En el transcurs de l’agressió també, pel que sembla, li van sostraure la cartera i el telèfon mòbil.

La víctima havia perdut bastant sang i es trobava ensopida, per la qual cosa els policies van cridar immediatament a un indicatiu sanitari, que la va traslladar fins a un centre hospitalari.

Els agents van donar diverses batudes per la zona, a fi de localitzar als sospitosos, sense trobar-los. Finalment, després de realitzar diverses investigacions, van localitzar al sospitós, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi i lesions.

L’arrestat, amb més d’una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial. Continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Últimes notícies

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.