Detingut un home per agredir i amenaçar a la seua parella en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat de la Policia Local de València han detingut a un home de 43 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella, una xica de 31 anys, en presència de dos fills, menors d’edat. L’home li va furtar el mòbil i va borrar tots els seus contactes

 

Els fets s’han produït este diumenge cap a les 02.15 hores quan es va rebre una telefonada en sala del 092 alertant de la forta discussió que mantenia una parella, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Quan la patrulla va arribar al lloc dels fets, es va entrevistar amb la dona, que els va manifestar que havia tingut una «forta discussió» amb la seua parella, de la que havia rebut insults i amenaces. A demés, els va relatar tres dies abans havia patit una agressió física per esta persona, a qui no havia volgut denunciar per por «a represàlies».

 

La va amenaçar en tirar-la per les escales

Segons va indicar, en eixe moment la seua parella, presumptament, li havia tirat un objecte, li havia agafat del pèl tirant-li contra la paret, a demés de subjectar-li fortament d’un braç que li va produir un blau i li va amenaçar amb tirar-la per les escales.

 

La dona ha explicat que la seua parella havia arribat amenaçar-li amb llevar-li al seu fill i eixa mateixa nit de l’avís a la patrulla li havia insultat i furtat el mòbil, del que havia esborrat els contactes en presència dels seus dos fills menors.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.