Detingut un home per agredir i amenaçar a la seua parella en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat de la Policia Local de València han detingut a un home de 43 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella, una xica de 31 anys, en presència de dos fills, menors d’edat. L’home li va furtar el mòbil i va borrar tots els seus contactes

 

Els fets s’han produït este diumenge cap a les 02.15 hores quan es va rebre una telefonada en sala del 092 alertant de la forta discussió que mantenia una parella, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Quan la patrulla va arribar al lloc dels fets, es va entrevistar amb la dona, que els va manifestar que havia tingut una «forta discussió» amb la seua parella, de la que havia rebut insults i amenaces. A demés, els va relatar tres dies abans havia patit una agressió física per esta persona, a qui no havia volgut denunciar per por «a represàlies».

 

La va amenaçar en tirar-la per les escales

Segons va indicar, en eixe moment la seua parella, presumptament, li havia tirat un objecte, li havia agafat del pèl tirant-li contra la paret, a demés de subjectar-li fortament d’un braç que li va produir un blau i li va amenaçar amb tirar-la per les escales.

 

La dona ha explicat que la seua parella havia arribat amenaçar-li amb llevar-li al seu fill i eixa mateixa nit de l’avís a la patrulla li havia insultat i furtat el mòbil, del que havia esborrat els contactes en presència dels seus dos fills menors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig