Detingut un home per agredir i amenaçar a la seua parella en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat de la Policia Local de València han detingut a un home de 43 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella, una xica de 31 anys, en presència de dos fills, menors d’edat. L’home li va furtar el mòbil i va borrar tots els seus contactes

 

Els fets s’han produït este diumenge cap a les 02.15 hores quan es va rebre una telefonada en sala del 092 alertant de la forta discussió que mantenia una parella, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Quan la patrulla va arribar al lloc dels fets, es va entrevistar amb la dona, que els va manifestar que havia tingut una «forta discussió» amb la seua parella, de la que havia rebut insults i amenaces. A demés, els va relatar tres dies abans havia patit una agressió física per esta persona, a qui no havia volgut denunciar per por «a represàlies».

 

La va amenaçar en tirar-la per les escales

Segons va indicar, en eixe moment la seua parella, presumptament, li havia tirat un objecte, li havia agafat del pèl tirant-li contra la paret, a demés de subjectar-li fortament d’un braç que li va produir un blau i li va amenaçar amb tirar-la per les escales.

 

La dona ha explicat que la seua parella havia arribat amenaçar-li amb llevar-li al seu fill i eixa mateixa nit de l’avís a la patrulla li havia insultat i furtat el mòbil, del que havia esborrat els contactes en presència dels seus dos fills menors.

Últimes notícies

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.

Rescaten amb helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat amb helicòpter després de patir un colp de calor mentre feia senderisme a la Creu de la Muela, en el terme municipal d’Oriola, i ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

Rescaten en helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat en helicòpter a la Creu de la Muela, a Oriola, després de patir un colp de calor mentres feia senderisme.

Dani Requena reforça el mig del camp del Llevant cedit pel Villarreal

El migcampista granadí Dani Requena, de 22 anys, jugarà esta temporada al Llevant UD cedit pel Villarreal CF i s’incorporarà dilluns als entrenaments a les ordres de Luís Castro.

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.