Detingut un home per agredir i amenaçar a la seua parella en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat de la Policia Local de València han detingut a un home de 43 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella, una xica de 31 anys, en presència de dos fills, menors d’edat. L’home li va furtar el mòbil i va borrar tots els seus contactes

 

Els fets s’han produït este diumenge cap a les 02.15 hores quan es va rebre una telefonada en sala del 092 alertant de la forta discussió que mantenia una parella, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Quan la patrulla va arribar al lloc dels fets, es va entrevistar amb la dona, que els va manifestar que havia tingut una «forta discussió» amb la seua parella, de la que havia rebut insults i amenaces. A demés, els va relatar tres dies abans havia patit una agressió física per esta persona, a qui no havia volgut denunciar per por «a represàlies».

 

La va amenaçar en tirar-la per les escales

Segons va indicar, en eixe moment la seua parella, presumptament, li havia tirat un objecte, li havia agafat del pèl tirant-li contra la paret, a demés de subjectar-li fortament d’un braç que li va produir un blau i li va amenaçar amb tirar-la per les escales.

 

La dona ha explicat que la seua parella havia arribat amenaçar-li amb llevar-li al seu fill i eixa mateixa nit de l’avís a la patrulla li havia insultat i furtat el mòbil, del que havia esborrat els contactes en presència dels seus dos fills menors.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig es conté amb 21 mitjans aeris i 810 hectàrees cremades

L'incendi forestal de Tírig ha calcinat 810 hectàrees però evoluciona de forma favorable, amb el perímetre sense flames i 21 mitjans aeris treballant. El foc manté dos flancs actius i ha obligat a desallotjar Catí, amb 47 persones encara allotjades en un alberg.

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.