Detingut un home per agredir i amenaçar a la seua parella en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat de la Policia Local de València han detingut a un home de 43 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella, una xica de 31 anys, en presència de dos fills, menors d’edat. L’home li va furtar el mòbil i va borrar tots els seus contactes

 

Els fets s’han produït este diumenge cap a les 02.15 hores quan es va rebre una telefonada en sala del 092 alertant de la forta discussió que mantenia una parella, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Quan la patrulla va arribar al lloc dels fets, es va entrevistar amb la dona, que els va manifestar que havia tingut una «forta discussió» amb la seua parella, de la que havia rebut insults i amenaces. A demés, els va relatar tres dies abans havia patit una agressió física per esta persona, a qui no havia volgut denunciar per por «a represàlies».

 

La va amenaçar en tirar-la per les escales

Segons va indicar, en eixe moment la seua parella, presumptament, li havia tirat un objecte, li havia agafat del pèl tirant-li contra la paret, a demés de subjectar-li fortament d’un braç que li va produir un blau i li va amenaçar amb tirar-la per les escales.

 

La dona ha explicat que la seua parella havia arribat amenaçar-li amb llevar-li al seu fill i eixa mateixa nit de l’avís a la patrulla li havia insultat i furtat el mòbil, del que havia esborrat els contactes en presència dels seus dos fills menors.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.