Detingut després d’atropellar a un home i danyar tres vehicles a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 27 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de lesions, danys, contra la seguretat viària i robatori amb força en les coses després de pel que sembla intentar atropellar a un grup de persones, ocasionar danys a tres vehicles i seguidament fugir del lloc per a finalitzar el seu recorregut després de patir un accident en l’autovia V-30.

Finalment, els agents van arrestar a l’home hores després, després de ser sorprés pels policies després d’intentar sostraure dos motocicletes.

Els fets van ocórrer el diumenge al voltant de les cinc de la matinada, en el districte de Russafa, quan els policies que es trobaven realitzant labors pròpies de la prevenció ciutadana van escoltar forts colps i crits en un carrer pròxim.

Ràpidament els agents es van dirigir al carrer Entrada de Ponce i allí van localitzar a un grup de persones alterades després de pel que sembla patir un atropellament. A més, els policies van observar a un home ferit, presumptament víctima de l’envestida, que va ser traslladat a un hospital de València per a ser avaluat; a més de tres vehicles amb nombrosos danys.

Després de conéixer els fets, els agents van donar diverses batudes per la zona per a localitzar al presumpte autor dels fets, però ja havia fugit del lloc. No obstant això, després d’esbrinar la seua identitat, els policies van tindre coneixement que el conductor del vehicle causant de l’envestida havia patit un accident en l’autovia V-30 i que havia caigut amb el vehicle al llit del riu, marxant-se de la zona.

Tres hores més tard, sobre les huit i mitja del matí, els agents van observar en el districte valencià de Patraix, a un home amb la roba tacada i mullada, que en adonar-se de la presència policial va deixar en el sòl unes tisores i una vareta metàl·lica.

Després de preguntar-li la patrulla policial pel que li havia succeït i pels objectes que portava, l’home li va respondre que havia tingut una baralla i que a més havia intentat robar una moto per a arribar a casa. Davant tals manifestacions, els policies amb l’ajuda d’una altra dotació policial, van comprovar els fets, localitzant en els voltants dos motocicletes amb els baguls fracturats i manipulats.

Després de realitzar les indagacions policials, els agents van esbrinar que l’home també va ser el responsable de l’atropellament succeït hores abans, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor els delictes de lesions, danys, contra la seguretat viària i robatori amb força en les coses.

El detingut amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.