Detingut després d’atropellar a un home i danyar tres vehicles a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 27 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de lesions, danys, contra la seguretat viària i robatori amb força en les coses després de pel que sembla intentar atropellar a un grup de persones, ocasionar danys a tres vehicles i seguidament fugir del lloc per a finalitzar el seu recorregut després de patir un accident en l’autovia V-30.

Finalment, els agents van arrestar a l’home hores després, després de ser sorprés pels policies després d’intentar sostraure dos motocicletes.

Els fets van ocórrer el diumenge al voltant de les cinc de la matinada, en el districte de Russafa, quan els policies que es trobaven realitzant labors pròpies de la prevenció ciutadana van escoltar forts colps i crits en un carrer pròxim.

Ràpidament els agents es van dirigir al carrer Entrada de Ponce i allí van localitzar a un grup de persones alterades després de pel que sembla patir un atropellament. A més, els policies van observar a un home ferit, presumptament víctima de l’envestida, que va ser traslladat a un hospital de València per a ser avaluat; a més de tres vehicles amb nombrosos danys.

Després de conéixer els fets, els agents van donar diverses batudes per la zona per a localitzar al presumpte autor dels fets, però ja havia fugit del lloc. No obstant això, després d’esbrinar la seua identitat, els policies van tindre coneixement que el conductor del vehicle causant de l’envestida havia patit un accident en l’autovia V-30 i que havia caigut amb el vehicle al llit del riu, marxant-se de la zona.

Tres hores més tard, sobre les huit i mitja del matí, els agents van observar en el districte valencià de Patraix, a un home amb la roba tacada i mullada, que en adonar-se de la presència policial va deixar en el sòl unes tisores i una vareta metàl·lica.

Després de preguntar-li la patrulla policial pel que li havia succeït i pels objectes que portava, l’home li va respondre que havia tingut una baralla i que a més havia intentat robar una moto per a arribar a casa. Davant tals manifestacions, els policies amb l’ajuda d’una altra dotació policial, van comprovar els fets, localitzant en els voltants dos motocicletes amb els baguls fracturats i manipulats.

Després de realitzar les indagacions policials, els agents van esbrinar que l’home també va ser el responsable de l’atropellament succeït hores abans, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor els delictes de lesions, danys, contra la seguretat viària i robatori amb força en les coses.

El detingut amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.