22.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Detingut després d’atropellar a un home i danyar tres vehicles a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 27 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de lesions, danys, contra la seguretat viària i robatori amb força en les coses després de pel que sembla intentar atropellar a un grup de persones, ocasionar danys a tres vehicles i seguidament fugir del lloc per a finalitzar el seu recorregut després de patir un accident en l’autovia V-30.

Finalment, els agents van arrestar a l’home hores després, després de ser sorprés pels policies després d’intentar sostraure dos motocicletes.

Els fets van ocórrer el diumenge al voltant de les cinc de la matinada, en el districte de Russafa, quan els policies que es trobaven realitzant labors pròpies de la prevenció ciutadana van escoltar forts colps i crits en un carrer pròxim.

Ràpidament els agents es van dirigir al carrer Entrada de Ponce i allí van localitzar a un grup de persones alterades després de pel que sembla patir un atropellament. A més, els policies van observar a un home ferit, presumptament víctima de l’envestida, que va ser traslladat a un hospital de València per a ser avaluat; a més de tres vehicles amb nombrosos danys.

Després de conéixer els fets, els agents van donar diverses batudes per la zona per a localitzar al presumpte autor dels fets, però ja havia fugit del lloc. No obstant això, després d’esbrinar la seua identitat, els policies van tindre coneixement que el conductor del vehicle causant de l’envestida havia patit un accident en l’autovia V-30 i que havia caigut amb el vehicle al llit del riu, marxant-se de la zona.

Tres hores més tard, sobre les huit i mitja del matí, els agents van observar en el districte valencià de Patraix, a un home amb la roba tacada i mullada, que en adonar-se de la presència policial va deixar en el sòl unes tisores i una vareta metàl·lica.

Després de preguntar-li la patrulla policial pel que li havia succeït i pels objectes que portava, l’home li va respondre que havia tingut una baralla i que a més havia intentat robar una moto per a arribar a casa. Davant tals manifestacions, els policies amb l’ajuda d’una altra dotació policial, van comprovar els fets, localitzant en els voltants dos motocicletes amb els baguls fracturats i manipulats.

Després de realitzar les indagacions policials, els agents van esbrinar que l’home també va ser el responsable de l’atropellament succeït hores abans, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor els delictes de lesions, danys, contra la seguretat viària i robatori amb força en les coses.

El detingut amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’esquerra urgix al PP a activar ja la comissió sobre les VPP a Alacant

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han urgit a l'alcalde Luis Barcala a convocar ja la comissió que investigue presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. Denuncien cinc dies de retard malgrat l'acord plenari unànime i citen les dimissions en Urbanisme com a mostra de la gravetat del cas

Espanya remunta a Alemanya amb un triplet d’Álvarez i es va de València amb huit punts

Espanya va véncer 3-1 a Alemanya després d'una remuntada liderada per Patricia Álvarez, que va firmar un triplet. Tanca la parada de València amb huit punts i dos triomfs seguits

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per vents de 90 km/h en el litoral i sud de València i seguirà el dimecres

Aemet activarà des del migdia del dimarts l'avís taronja per vent de 90 km/h en el litoral i sud de València, que seguirà el dimecres. Hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant amb ratxes de 70-90 km/h segons zones.

El Vila-real brinda per la salvació des de llocs de Champions i recorda a Senzillesa

El club va celebrar el seu tradicional brindis per la permanència després d'aconseguir els 42 punts, amb Fernando Roig al capdavant i un record especial per a José Manuel Llaneza. L'acte, el més primerenc, va arribar amb l'equip en zona de Champions i amb la mirada posada a Europa.

Sergio García veu perjudicial a curt termini que només puntuen els 10 primers en LIV Golf

Sergio García va valorar que el OWGR comence a puntuar els tornejos de LIV Golf, però va alertar que limitar els punts als deu primers pot perjudicar a curt termini.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per vents de 90 km/h a València i ho mantindrà el dimecres

Aemet activa a les 12.00 del dimarts l'avís taronja per vent de l'oest amb ratxes de 90 km/h en el litoral i l'interior sud de València. L'alerta continuarà el dimecres i hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant.

Un estudi del CSIC ha trobat una variant genètica comuna que eleva el risc de covid greu

Un projecte liderat pel CSIC ha identificat un polimorfisme del gen OAS1, present entorn del 20% de la població, associat a major risc de COVID-19 greu. La troballa, publicat en iScience, ajuda a explicar per què algunes persones jóvens i sanes van desenrotllar quadres severs.

Veïns de Benillup demanen a Pérez Llorca frenar l’avanç del Barranc de Caraita

Veïns de Benillup han enviat una carta al president de la Generalitat per a exigir una solució integral a la inestabilitat del Barranc de Caraita, molt pròxim a vivendes.