Detingut l’autor de l’incendi forestal de Monòver

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor de l’incendi que arrasà ahir 140 hectàrees de la zona forestal de la Romaneta en Monòver, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). Es tracta del propietari d’una caseta de camp en la zona dels Alforins.

 

Segons ha avançat ‘Información’, l’home esta fent una crema de restes vegetals, però el foc començà a descontrolar-se i es va expandir fins a arribar fins a la muntanya. El detingut s’enfronta ara a un delicte d’incendi forestal, a demés d’una sanció administrativa, ja que la crema no tenia autorització.

 

Han sigut agents del Servici de Protecció de la Natura (Seprona) els encarregats de la detenció de l’home, que es troba a l’espera de passar a disposició judicial. A demés, el detingut s’haurà de fer càrrec de tots els gastos que ha comportat el gran desplegament per a l’extinció del foc.

 

Durant tota la nit, han continuat les faenes d’extinció, ja que fins i tot este divendres el foc encara no s’havia extingit, a pesar de què sí que està controlat.

 

Últimes notícies

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.