Detingut l’autor de l’incendi forestal de Monòver

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor de l’incendi que arrasà ahir 140 hectàrees de la zona forestal de la Romaneta en Monòver, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). Es tracta del propietari d’una caseta de camp en la zona dels Alforins.

 

Segons ha avançat ‘Información’, l’home esta fent una crema de restes vegetals, però el foc començà a descontrolar-se i es va expandir fins a arribar fins a la muntanya. El detingut s’enfronta ara a un delicte d’incendi forestal, a demés d’una sanció administrativa, ja que la crema no tenia autorització.

 

Han sigut agents del Servici de Protecció de la Natura (Seprona) els encarregats de la detenció de l’home, que es troba a l’espera de passar a disposició judicial. A demés, el detingut s’haurà de fer càrrec de tots els gastos que ha comportat el gran desplegament per a l’extinció del foc.

 

Durant tota la nit, han continuat les faenes d’extinció, ja que fins i tot este divendres el foc encara no s’havia extingit, a pesar de què sí que està controlat.

 

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.