Detingut l’autor de l’incendi forestal de Monòver

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor de l’incendi que arrasà ahir 140 hectàrees de la zona forestal de la Romaneta en Monòver, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). Es tracta del propietari d’una caseta de camp en la zona dels Alforins.

 

Segons ha avançat ‘Información’, l’home esta fent una crema de restes vegetals, però el foc començà a descontrolar-se i es va expandir fins a arribar fins a la muntanya. El detingut s’enfronta ara a un delicte d’incendi forestal, a demés d’una sanció administrativa, ja que la crema no tenia autorització.

 

Han sigut agents del Servici de Protecció de la Natura (Seprona) els encarregats de la detenció de l’home, que es troba a l’espera de passar a disposició judicial. A demés, el detingut s’haurà de fer càrrec de tots els gastos que ha comportat el gran desplegament per a l’extinció del foc.

 

Durant tota la nit, han continuat les faenes d’extinció, ja que fins i tot este divendres el foc encara no s’havia extingit, a pesar de què sí que està controlat.

 

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.