Detingut a Benidorm un fugitiu buscat per Bèlgica per tràfic de drogues

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat de Benidorm a un home de 58 anys i de nacionalitat belga, sobre el qual constava una Ordre Europea de Cerca i Detenció per a Extradició el qual es trobava escapolit de la justícia del seu país per delictes contra el patrimoni.

Sobre l’ara detingut, les autoritats Belgues havien emés una Ordre Europea de Detenció i Lliurament (OEDE) per la comissió de delictes contra el patrimoni al seu país i, concretament, participació en una organització criminal, tràfic il·lícit de drogues, estafa, falsificació de documents i trànsit de vehicles robats.

L’Audiència Nacional, encarregada de tramitar la OEDE al nostre país va emetre una Ordre de Cerca per a Ingrés a la presó, amb una pena imposada de deu anys.

Els policies pertanyents al Grup de Crim Organitzat de la Brigada de Policia Judicial d’Alacant van començar a recaptar totes les dades possibles per a poder determinar en quina localitat s’estaria amagant esta persona, situant-ho als pocs dies a la província de Benidorm.

El dispositiu que es va establir entorn de l’escapolit, va poder determinar amb total fiabilitat que era la persona que realment estava sent buscada per les autoritats belgues. Aconseguint els agents de la Policia Nacional detenir al pròfug el qual en adonar-se de la presència policial, va intentar donar-se a la fugida a peu, aconseguint finalment donar-li abast i portant a efecte la seua detenció.

Comprovada la identitat del subjecte els agents van poder determinar que a més al mateix pesava una reclamació judicial en vigor de cerca, detenció i personació per un jutjat de Benidorm pel que es va procedir a la seua detenció també per este fet i trasllat a dependències policials.

El detingut, amb antecedents policials anteriors per fets similars, va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència nacional, competent en la matèria, serà l’encarregat de tramitar l’Ordre Europea de Detenció.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.