Detingut a Benidorm un fugitiu buscat per Bèlgica per tràfic de drogues

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat de Benidorm a un home de 58 anys i de nacionalitat belga, sobre el qual constava una Ordre Europea de Cerca i Detenció per a Extradició el qual es trobava escapolit de la justícia del seu país per delictes contra el patrimoni.

Sobre l’ara detingut, les autoritats Belgues havien emés una Ordre Europea de Detenció i Lliurament (OEDE) per la comissió de delictes contra el patrimoni al seu país i, concretament, participació en una organització criminal, tràfic il·lícit de drogues, estafa, falsificació de documents i trànsit de vehicles robats.

L’Audiència Nacional, encarregada de tramitar la OEDE al nostre país va emetre una Ordre de Cerca per a Ingrés a la presó, amb una pena imposada de deu anys.

Els policies pertanyents al Grup de Crim Organitzat de la Brigada de Policia Judicial d’Alacant van començar a recaptar totes les dades possibles per a poder determinar en quina localitat s’estaria amagant esta persona, situant-ho als pocs dies a la província de Benidorm.

El dispositiu que es va establir entorn de l’escapolit, va poder determinar amb total fiabilitat que era la persona que realment estava sent buscada per les autoritats belgues. Aconseguint els agents de la Policia Nacional detenir al pròfug el qual en adonar-se de la presència policial, va intentar donar-se a la fugida a peu, aconseguint finalment donar-li abast i portant a efecte la seua detenció.

Comprovada la identitat del subjecte els agents van poder determinar que a més al mateix pesava una reclamació judicial en vigor de cerca, detenció i personació per un jutjat de Benidorm pel que es va procedir a la seua detenció també per este fet i trasllat a dependències policials.

El detingut, amb antecedents policials anteriors per fets similars, va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència nacional, competent en la matèria, serà l’encarregat de tramitar l’Ordre Europea de Detenció.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.