12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Detingut a Benidorm un fugitiu buscat per Bèlgica per tràfic de drogues

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat de Benidorm a un home de 58 anys i de nacionalitat belga, sobre el qual constava una Ordre Europea de Cerca i Detenció per a Extradició el qual es trobava escapolit de la justícia del seu país per delictes contra el patrimoni.

Sobre l’ara detingut, les autoritats Belgues havien emés una Ordre Europea de Detenció i Lliurament (OEDE) per la comissió de delictes contra el patrimoni al seu país i, concretament, participació en una organització criminal, tràfic il·lícit de drogues, estafa, falsificació de documents i trànsit de vehicles robats.

L’Audiència Nacional, encarregada de tramitar la OEDE al nostre país va emetre una Ordre de Cerca per a Ingrés a la presó, amb una pena imposada de deu anys.

Els policies pertanyents al Grup de Crim Organitzat de la Brigada de Policia Judicial d’Alacant van començar a recaptar totes les dades possibles per a poder determinar en quina localitat s’estaria amagant esta persona, situant-ho als pocs dies a la província de Benidorm.

El dispositiu que es va establir entorn de l’escapolit, va poder determinar amb total fiabilitat que era la persona que realment estava sent buscada per les autoritats belgues. Aconseguint els agents de la Policia Nacional detenir al pròfug el qual en adonar-se de la presència policial, va intentar donar-se a la fugida a peu, aconseguint finalment donar-li abast i portant a efecte la seua detenció.

Comprovada la identitat del subjecte els agents van poder determinar que a més al mateix pesava una reclamació judicial en vigor de cerca, detenció i personació per un jutjat de Benidorm pel que es va procedir a la seua detenció també per este fet i trasllat a dependències policials.

El detingut, amb antecedents policials anteriors per fets similars, va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència nacional, competent en la matèria, serà l’encarregat de tramitar l’Ordre Europea de Detenció.

Últimes notícies

Pérez Llorca defén centrar la política de vivenda en l’oferta i no en la demanda

Pérez Llorca ha apostat per prioritzar l'oferta per a abordar el problema de la vivenda i ha advertit que, sense un pla específic, serà difícil resoldre'l. També ha criticat la bonificació de l'IRPF anunciada per Pedro Sánchez.

Pérez Llorca rebutja el pla de finançament per excloure la condonació de deute i el fons d’anivellament

El president ha avançat que no donarà suport a la proposta del Govern per mancar d'un fons d'anivellament transitori i de la condonació de 40.000 milions. Advertix que el model dividix i no té l'aire d'aprovar-se.

Pérez Llorca no donarà suport al finançament autonòmic sense condonació de deute ni fons d’anivellament

Pérez Llorca ha rebutjat donar suport al pla de finançament autonòmic del Govern en considerar que no és bo per a la Comunitat Valenciana. Critica que no incloga un fons d'anivellament transitori ni la condonació d'un deute de 40.000 milions per infrafinançament.

Pérez Llorca defén centrar-se en l’oferta de vivenda i no a regular la demanda

Pérez Llorca ha plantejat que la solució a la crisi de vivenda passa per augmentar l'oferta i ha advertit que sense un pla específic serà difícil avançar. També ha qüestionat la bonificació fiscal anunciada per Sánchez.

L’aeroport d’Alacant tanca un any rècord i frega els 20 milions de passatgers en 2025

La terminal ha registrat 19.950.394 passatgers en 2025 (+8,5%) i 126.081 operacions (+8,4%). El 88% del trànsit ha sigut internacional, amb el Regne Unit al capdavant.

Pérez Llorca no donarà suport al nou model de finançament per excloure el deute i el fons d’anivellament

Pérez Llorca ha anunciat que no recolzarà la proposta de finançament autonòmic del Govern per no contemplar la condonació de 40.000 milions ni un fons d'anivellament transitori. Advertix que el pla dividix, no té l'aire d'aprovar-se i prolonga la falta de mesures pal·liatives.

La revisió del Patricova ampliarà les restriccions a la construcció en zones inundables

La Generalitat revisarà el Patricova per a endurir el control urbanístic en àrees amb el risc d'inundació. El procés es farà en dos fases i actualitzarà els mapes de risc.

El València no gana al Getafe en el Coliseum des de 2018

El València visita este diumenge al Getafe amb una ratxa sense victòries en el Coliseum des de 2018: quatre derrotes i dos empats, amb un 1-1 com a últim antecedent. El balanç allí afavorix al conjunt local.