Detingut a Benidorm un fugitiu buscat per Bèlgica per tràfic de drogues

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat de Benidorm a un home de 58 anys i de nacionalitat belga, sobre el qual constava una Ordre Europea de Cerca i Detenció per a Extradició el qual es trobava escapolit de la justícia del seu país per delictes contra el patrimoni.

Sobre l’ara detingut, les autoritats Belgues havien emés una Ordre Europea de Detenció i Lliurament (OEDE) per la comissió de delictes contra el patrimoni al seu país i, concretament, participació en una organització criminal, tràfic il·lícit de drogues, estafa, falsificació de documents i trànsit de vehicles robats.

L’Audiència Nacional, encarregada de tramitar la OEDE al nostre país va emetre una Ordre de Cerca per a Ingrés a la presó, amb una pena imposada de deu anys.

Els policies pertanyents al Grup de Crim Organitzat de la Brigada de Policia Judicial d’Alacant van començar a recaptar totes les dades possibles per a poder determinar en quina localitat s’estaria amagant esta persona, situant-ho als pocs dies a la província de Benidorm.

El dispositiu que es va establir entorn de l’escapolit, va poder determinar amb total fiabilitat que era la persona que realment estava sent buscada per les autoritats belgues. Aconseguint els agents de la Policia Nacional detenir al pròfug el qual en adonar-se de la presència policial, va intentar donar-se a la fugida a peu, aconseguint finalment donar-li abast i portant a efecte la seua detenció.

Comprovada la identitat del subjecte els agents van poder determinar que a més al mateix pesava una reclamació judicial en vigor de cerca, detenció i personació per un jutjat de Benidorm pel que es va procedir a la seua detenció també per este fet i trasllat a dependències policials.

El detingut, amb antecedents policials anteriors per fets similars, va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència nacional, competent en la matèria, serà l’encarregat de tramitar l’Ordre Europea de Detenció.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.