10.6 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Detingut a Benidorm per corrupció de menors i pornografia infantil

Agents de la Policia Nacional han detingut un individu per un presumpte delicte de pornografia infantil i corrupció de menors.

Les investigacions es van iniciar arran de la presumpta comissió d’un delicte de prostitució i corrupció de menors duta a terme per la Policia Suïssa, on havien identificat una adreça IP d’un usuari d’una aplicació on es permet l’intercanvi de forma ràpida i privada de fitxers entre contactes de confiança.

L’usuari de l’adreça IP investigada tenia residència a Espanya per la qual cosa mitjançant INTERPOL es va sol·licitar la col·laboració a través de la Comissaria General de Policia Judicial, Brigada de Recerca Tecnològica, fent-se càrrec del servei el Grup de Delictes Tecnològics de la Comissaria Provincial d’Alacant.

Aquests agents van aconseguir la localització de l’autor dels fets, a pesar de canviar de domicili diverses vegades, amb l’objectiu de dificultar la seua identificació, fet que va obligar a fer nombroses vigilàncies i seguiments fins que finalment va ser ubicat al municipi de Benidorm.

Judicialitzada la investigació amb suport de Fiscalia es va sol·licitar el corresponent Manament d’Entrada i Registre al domicili localitzat on es va intervindre material informàtic divers, entre ells, un disc dur on el detingut guardava els arxius de pornografia infantil i un telèfon mòbil des del qual contactava amb altres usuaris de l’aplicació mitjançant la qual compartien els arxius d’explotació sexual de menors, entre els quals hi havia també arxius de contingut sexual relacionats amb un menor del seu entorn del qual presumptament havia abusat.

Durant la diligència d’entrada i registre els agents van fer una anàlisi superficial dels dispositius informàtics trobant diverses converses a xarxes socials amb altres usuaris on es podia observar que el presumpte autor i arrestat intercanviava material pedòfil.

A l’operació hi han participat agents de la Policia Nacional d’Alacant i de la Comissaria General de Policia Judicial, en concret del Grup III de Protecció al Menor en col·laboració amb Interpol i amb la Policia Suïssa.

Cal destacar la brillant coordinació entre els diferents cossos policials i agència internacional, la investigació dels quals ha permés intervindre una multitud de material pedòfil, així com la detenció del principal objectiu investigat.

El detingut, de nacionalitat uruguaiana i 30 anys va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció tres de Benidorm, sent decretat pel mateix una ordre de protecció sobre el menor.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.