Detingut a Benidorm per corrupció de menors i pornografia infantil

Agents de la Policia Nacional han detingut un individu per un presumpte delicte de pornografia infantil i corrupció de menors.

Les investigacions es van iniciar arran de la presumpta comissió d’un delicte de prostitució i corrupció de menors duta a terme per la Policia Suïssa, on havien identificat una adreça IP d’un usuari d’una aplicació on es permet l’intercanvi de forma ràpida i privada de fitxers entre contactes de confiança.

L’usuari de l’adreça IP investigada tenia residència a Espanya per la qual cosa mitjançant INTERPOL es va sol·licitar la col·laboració a través de la Comissaria General de Policia Judicial, Brigada de Recerca Tecnològica, fent-se càrrec del servei el Grup de Delictes Tecnològics de la Comissaria Provincial d’Alacant.

Aquests agents van aconseguir la localització de l’autor dels fets, a pesar de canviar de domicili diverses vegades, amb l’objectiu de dificultar la seua identificació, fet que va obligar a fer nombroses vigilàncies i seguiments fins que finalment va ser ubicat al municipi de Benidorm.

Judicialitzada la investigació amb suport de Fiscalia es va sol·licitar el corresponent Manament d’Entrada i Registre al domicili localitzat on es va intervindre material informàtic divers, entre ells, un disc dur on el detingut guardava els arxius de pornografia infantil i un telèfon mòbil des del qual contactava amb altres usuaris de l’aplicació mitjançant la qual compartien els arxius d’explotació sexual de menors, entre els quals hi havia també arxius de contingut sexual relacionats amb un menor del seu entorn del qual presumptament havia abusat.

Durant la diligència d’entrada i registre els agents van fer una anàlisi superficial dels dispositius informàtics trobant diverses converses a xarxes socials amb altres usuaris on es podia observar que el presumpte autor i arrestat intercanviava material pedòfil.

A l’operació hi han participat agents de la Policia Nacional d’Alacant i de la Comissaria General de Policia Judicial, en concret del Grup III de Protecció al Menor en col·laboració amb Interpol i amb la Policia Suïssa.

Cal destacar la brillant coordinació entre els diferents cossos policials i agència internacional, la investigació dels quals ha permés intervindre una multitud de material pedòfil, així com la detenció del principal objectiu investigat.

El detingut, de nacionalitat uruguaiana i 30 anys va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció tres de Benidorm, sent decretat pel mateix una ordre de protecció sobre el menor.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.