15.4 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Detingut a Benidorm per corrupció de menors i pornografia infantil

Agents de la Policia Nacional han detingut un individu per un presumpte delicte de pornografia infantil i corrupció de menors.

Les investigacions es van iniciar arran de la presumpta comissió d’un delicte de prostitució i corrupció de menors duta a terme per la Policia Suïssa, on havien identificat una adreça IP d’un usuari d’una aplicació on es permet l’intercanvi de forma ràpida i privada de fitxers entre contactes de confiança.

L’usuari de l’adreça IP investigada tenia residència a Espanya per la qual cosa mitjançant INTERPOL es va sol·licitar la col·laboració a través de la Comissaria General de Policia Judicial, Brigada de Recerca Tecnològica, fent-se càrrec del servei el Grup de Delictes Tecnològics de la Comissaria Provincial d’Alacant.

Aquests agents van aconseguir la localització de l’autor dels fets, a pesar de canviar de domicili diverses vegades, amb l’objectiu de dificultar la seua identificació, fet que va obligar a fer nombroses vigilàncies i seguiments fins que finalment va ser ubicat al municipi de Benidorm.

Judicialitzada la investigació amb suport de Fiscalia es va sol·licitar el corresponent Manament d’Entrada i Registre al domicili localitzat on es va intervindre material informàtic divers, entre ells, un disc dur on el detingut guardava els arxius de pornografia infantil i un telèfon mòbil des del qual contactava amb altres usuaris de l’aplicació mitjançant la qual compartien els arxius d’explotació sexual de menors, entre els quals hi havia també arxius de contingut sexual relacionats amb un menor del seu entorn del qual presumptament havia abusat.

Durant la diligència d’entrada i registre els agents van fer una anàlisi superficial dels dispositius informàtics trobant diverses converses a xarxes socials amb altres usuaris on es podia observar que el presumpte autor i arrestat intercanviava material pedòfil.

A l’operació hi han participat agents de la Policia Nacional d’Alacant i de la Comissaria General de Policia Judicial, en concret del Grup III de Protecció al Menor en col·laboració amb Interpol i amb la Policia Suïssa.

Cal destacar la brillant coordinació entre els diferents cossos policials i agència internacional, la investigació dels quals ha permés intervindre una multitud de material pedòfil, així com la detenció del principal objectiu investigat.

El detingut, de nacionalitat uruguaiana i 30 anys va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció tres de Benidorm, sent decretat pel mateix una ordre de protecció sobre el menor.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.