Un detingut en un botelló en València per desobeir als agents

Cotxe de la Policia Nacional de València

Hi havia un grup de gent bevent i discutint en una plaça | Policia Nacional

 

Un home, de 44 anys i origen espanyol, ha sigut detingut en València com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, l’home estava reunit en una plaça amb més persones i ha desobeit les ordres dels agents, que els han advertit que se n’anaren.

 

Els fets s’han produït este diumenge, cap a les cinc i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona per a fer complir l’estat d’alarma han rebut un avís per a que es dirigiren a la plaça de Vicente Iborra de València, a on hi havia moltes persones bevent i discutint.

 

Els policies s’han mobilitzat ràpidament cap al lloc dels fets i s’han trobat amb un grup de persones cridant entre elles al costat d’unes botelles de cervesa. Els agents els han informat que havien de mantindre la distància de seguretat i que a eixes hores no podien estar en el carrer, pel que els han demanat, per favor, que se’n vagen a casa.

 

«No tinc coronavirus, puc anar a on m’isca dels collons»

La majoria de les persones que es trobaven allà han fet cas als agents, però un dels hòmens ha fet cas omís a les indicacions de la patrulla i els ha dit: «No tinc coronavirus ni m’infectaré, jo puc anar a on m’isca dels collons». Els agents han insistit en què mantinguen la distància i que no beguen en el carrer, però l’ara detingut ha continuat arrimant-se als seus amics: «No m’ix dels ous estar a soles, m’haureu de detindre per a impedir que m’arrime».

 

Finalment, com que l’home ha continuat sense fer cas als agents, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu. El detingut, amb més de 90 antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.