Un detingut en un botelló en València per desobeir als agents

Cotxe de la Policia Nacional de València

Hi havia un grup de gent bevent i discutint en una plaça | Policia Nacional

 

Un home, de 44 anys i origen espanyol, ha sigut detingut en València com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, l’home estava reunit en una plaça amb més persones i ha desobeit les ordres dels agents, que els han advertit que se n’anaren.

 

Els fets s’han produït este diumenge, cap a les cinc i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona per a fer complir l’estat d’alarma han rebut un avís per a que es dirigiren a la plaça de Vicente Iborra de València, a on hi havia moltes persones bevent i discutint.

 

Els policies s’han mobilitzat ràpidament cap al lloc dels fets i s’han trobat amb un grup de persones cridant entre elles al costat d’unes botelles de cervesa. Els agents els han informat que havien de mantindre la distància de seguretat i que a eixes hores no podien estar en el carrer, pel que els han demanat, per favor, que se’n vagen a casa.

 

«No tinc coronavirus, puc anar a on m’isca dels collons»

La majoria de les persones que es trobaven allà han fet cas als agents, però un dels hòmens ha fet cas omís a les indicacions de la patrulla i els ha dit: «No tinc coronavirus ni m’infectaré, jo puc anar a on m’isca dels collons». Els agents han insistit en què mantinguen la distància i que no beguen en el carrer, però l’ara detingut ha continuat arrimant-se als seus amics: «No m’ix dels ous estar a soles, m’haureu de detindre per a impedir que m’arrime».

 

Finalment, com que l’home ha continuat sense fer cas als agents, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu. El detingut, amb més de 90 antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.