Un detingut en un botelló en València per desobeir als agents

Cotxe de la Policia Nacional de València

Hi havia un grup de gent bevent i discutint en una plaça | Policia Nacional

 

Un home, de 44 anys i origen espanyol, ha sigut detingut en València com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, l’home estava reunit en una plaça amb més persones i ha desobeit les ordres dels agents, que els han advertit que se n’anaren.

 

Els fets s’han produït este diumenge, cap a les cinc i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona per a fer complir l’estat d’alarma han rebut un avís per a que es dirigiren a la plaça de Vicente Iborra de València, a on hi havia moltes persones bevent i discutint.

 

Els policies s’han mobilitzat ràpidament cap al lloc dels fets i s’han trobat amb un grup de persones cridant entre elles al costat d’unes botelles de cervesa. Els agents els han informat que havien de mantindre la distància de seguretat i que a eixes hores no podien estar en el carrer, pel que els han demanat, per favor, que se’n vagen a casa.

 

«No tinc coronavirus, puc anar a on m’isca dels collons»

La majoria de les persones que es trobaven allà han fet cas als agents, però un dels hòmens ha fet cas omís a les indicacions de la patrulla i els ha dit: «No tinc coronavirus ni m’infectaré, jo puc anar a on m’isca dels collons». Els agents han insistit en què mantinguen la distància i que no beguen en el carrer, però l’ara detingut ha continuat arrimant-se als seus amics: «No m’ix dels ous estar a soles, m’haureu de detindre per a impedir que m’arrime».

 

Finalment, com que l’home ha continuat sense fer cas als agents, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu. El detingut, amb més de 90 antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.