Un detingut en un botelló en València per desobeir als agents

Cotxe de la Policia Nacional de València

Hi havia un grup de gent bevent i discutint en una plaça | Policia Nacional

 

Un home, de 44 anys i origen espanyol, ha sigut detingut en València com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, l’home estava reunit en una plaça amb més persones i ha desobeit les ordres dels agents, que els han advertit que se n’anaren.

 

Els fets s’han produït este diumenge, cap a les cinc i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona per a fer complir l’estat d’alarma han rebut un avís per a que es dirigiren a la plaça de Vicente Iborra de València, a on hi havia moltes persones bevent i discutint.

 

Els policies s’han mobilitzat ràpidament cap al lloc dels fets i s’han trobat amb un grup de persones cridant entre elles al costat d’unes botelles de cervesa. Els agents els han informat que havien de mantindre la distància de seguretat i que a eixes hores no podien estar en el carrer, pel que els han demanat, per favor, que se’n vagen a casa.

 

«No tinc coronavirus, puc anar a on m’isca dels collons»

La majoria de les persones que es trobaven allà han fet cas als agents, però un dels hòmens ha fet cas omís a les indicacions de la patrulla i els ha dit: «No tinc coronavirus ni m’infectaré, jo puc anar a on m’isca dels collons». Els agents han insistit en què mantinguen la distància i que no beguen en el carrer, però l’ara detingut ha continuat arrimant-se als seus amics: «No m’ix dels ous estar a soles, m’haureu de detindre per a impedir que m’arrime».

 

Finalment, com que l’home ha continuat sense fer cas als agents, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu. El detingut, amb més de 90 antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.

Carlos Romero confia a gaudir al màxim amb el seu perfil ofensiu al Villarreal

El lateral del Villarreal Carlos Romero ha celebrat el seu debut oficial després de dos anys cedit a l’Espanyol i ha assegurat que el seu perfil ofensiu encaixa amb l’estil de l’equip. El jugador ha valorat també la reacció del conjunt groguet en el camp del Racing de Santander, on ha remuntat un 2-0 en contra fins a empatar.