7.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Un detingut en un botelló en València per desobeir als agents

Cotxe de la Policia Nacional de València

Hi havia un grup de gent bevent i discutint en una plaça | Policia Nacional

 

Un home, de 44 anys i origen espanyol, ha sigut detingut en València com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, l’home estava reunit en una plaça amb més persones i ha desobeit les ordres dels agents, que els han advertit que se n’anaren.

 

Els fets s’han produït este diumenge, cap a les cinc i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona per a fer complir l’estat d’alarma han rebut un avís per a que es dirigiren a la plaça de Vicente Iborra de València, a on hi havia moltes persones bevent i discutint.

 

Els policies s’han mobilitzat ràpidament cap al lloc dels fets i s’han trobat amb un grup de persones cridant entre elles al costat d’unes botelles de cervesa. Els agents els han informat que havien de mantindre la distància de seguretat i que a eixes hores no podien estar en el carrer, pel que els han demanat, per favor, que se’n vagen a casa.

 

«No tinc coronavirus, puc anar a on m’isca dels collons»

La majoria de les persones que es trobaven allà han fet cas als agents, però un dels hòmens ha fet cas omís a les indicacions de la patrulla i els ha dit: «No tinc coronavirus ni m’infectaré, jo puc anar a on m’isca dels collons». Els agents han insistit en què mantinguen la distància i que no beguen en el carrer, però l’ara detingut ha continuat arrimant-se als seus amics: «No m’ix dels ous estar a soles, m’haureu de detindre per a impedir que m’arrime».

 

Finalment, com que l’home ha continuat sense fer cas als agents, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu. El detingut, amb més de 90 antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.