Detingut el conductor del cotxe implicat en un accident en el que va morir un motorista en Castelló

Via

Carretera N-340 al seu pas per Almassora | Google Maps

 

La Guàrdia Civil ha detingut al conductor del cotxe implicat en un accident de trànsit que va tindre lloc el dilluns passat en l’N-340, en Almassora, en la Plana Baixa, (Castelló), en el que va morir un motorista, com a suposat autor d’un delicte d’homicidi per imprudència greu.

 

L’accident, en el que es van vore implicats un cotxe i una moto, es va produir sobre les 04.30 hores de la matinada del dilluns, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Després de rebre l’avís, el CICU va mobilitzar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU) i l‘equip mèdic va fer la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres d’estabilització i van conseguir recuperar les constants vitals del motorista, de 54 anys.

 

Una volta estabilitzat, l’home va ser traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló per politraumatisme en l’ambulància, a on va morir.

Últimes notícies

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.