Detingut el conductor del cotxe implicat en un accident en el que va morir un motorista en Castelló

Via

Carretera N-340 al seu pas per Almassora | Google Maps

 

La Guàrdia Civil ha detingut al conductor del cotxe implicat en un accident de trànsit que va tindre lloc el dilluns passat en l’N-340, en Almassora, en la Plana Baixa, (Castelló), en el que va morir un motorista, com a suposat autor d’un delicte d’homicidi per imprudència greu.

 

L’accident, en el que es van vore implicats un cotxe i una moto, es va produir sobre les 04.30 hores de la matinada del dilluns, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Després de rebre l’avís, el CICU va mobilitzar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU) i l‘equip mèdic va fer la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres d’estabilització i van conseguir recuperar les constants vitals del motorista, de 54 anys.

 

Una volta estabilitzat, l’home va ser traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló per politraumatisme en l’ambulància, a on va morir.

Últimes notícies

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.
FILMOTECA D'ESTIU