Detingut el conductor del cotxe implicat en un accident en el que va morir un motorista en Castelló

Via

Carretera N-340 al seu pas per Almassora | Google Maps

 

La Guàrdia Civil ha detingut al conductor del cotxe implicat en un accident de trànsit que va tindre lloc el dilluns passat en l’N-340, en Almassora, en la Plana Baixa, (Castelló), en el que va morir un motorista, com a suposat autor d’un delicte d’homicidi per imprudència greu.

 

L’accident, en el que es van vore implicats un cotxe i una moto, es va produir sobre les 04.30 hores de la matinada del dilluns, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Després de rebre l’avís, el CICU va mobilitzar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU) i l‘equip mèdic va fer la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres d’estabilització i van conseguir recuperar les constants vitals del motorista, de 54 anys.

 

Una volta estabilitzat, l’home va ser traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló per politraumatisme en l’ambulància, a on va morir.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.