19.4 C
València
Dissabte, 15 novembre, 2025

Detingut el conductor del cotxe implicat en un accident en el que va morir un motorista en Castelló

Via

Carretera N-340 al seu pas per Almassora | Google Maps

 

La Guàrdia Civil ha detingut al conductor del cotxe implicat en un accident de trànsit que va tindre lloc el dilluns passat en l’N-340, en Almassora, en la Plana Baixa, (Castelló), en el que va morir un motorista, com a suposat autor d’un delicte d’homicidi per imprudència greu.

 

L’accident, en el que es van vore implicats un cotxe i una moto, es va produir sobre les 04.30 hores de la matinada del dilluns, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Després de rebre l’avís, el CICU va mobilitzar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU) i l‘equip mèdic va fer la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres d’estabilització i van conseguir recuperar les constants vitals del motorista, de 54 anys.

 

Una volta estabilitzat, l’home va ser traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló per politraumatisme en l’ambulància, a on va morir.

Últimes notícies

València Basket i Tenerife se citen en el cim de la Lliga Endesa

València i Tenerife arriben amb 5-1 com a líders compartits i estils oposats. El conjunt taronja afronta el xoc després de doble setmana europea; Matt Costello és dubte.

El Vila-real firmarà el seu millor primer terç de Lliga si gana al Mallorca

L'equip de Marcelino ha sumat 26 punts en 12 jornades; si venç al Mallorca tancarà el primer terç amb 29, per damunt del registre de 2007-08 després de 13.

De Florència a Mestalla: Beltrán i Matías Moreno passen d’amics a rivals en el derbi

El derbi del divendres a Mestalla reunirà els cordovesos Lucas Beltrán i Matías Moreno, excompanys en la Fiorentina i hui cedits a València i Llevant. Els dos arriben assentats en l'onze i serà el seu primer cara a cara.

Un incendi en un desballestament de motos a Alboraia genera una gran columna de fum

Un incendi en un desballestament de motocicletes a Alboraia està generant una gran columna de fum sense causar ferits. Diverses dotacions de bombers treballen en la zona i el foc no revist gravetat, segons l'alcalde.

Naix l’associació cívica Trellat per reforçar la identitat i la concòrdia valenciana

L’associació cívica Trellat s’ha presentat a la Facultat de Filologia amb el suport d’entitats acadèmiques i culturals per impulsar la investigació i la cohesió valenciana.

Detingut un home de 77 anys a València per vendre cocaïna des del seu cotxe

La Policia ha detingut en Malilla a un home de 77 anys per vendre cocaïna des del seu cotxe. En registres es van trobar 15 grams preparats per a la venda i 84.900 euros.

Suor que carrega biopilas i ceràmica freda per a edificis: nous passos en energies netes

Centres tecnològics de la Comunitat Valenciana impulsen biopilas que s'alimenten de la suor, ceràmica que refresca edificis i una ferramenta per a preveure el comportament de materials davant el foc, amb suport de Ivace+i i fons FEDER.

València podria encadenar estius quasi permanents a la fi de segle pel canvi climàtic

Un estudi de la UPV projecta onades de calor més freqüents, intenses i llargues a València, amb riscos sanitaris a l'alça i fins a 300 dies de calor extrema si no baixen les emissions.