Detingut el conductor del cotxe implicat en un accident en el que va morir un motorista en Castelló

Via

Carretera N-340 al seu pas per Almassora | Google Maps

 

La Guàrdia Civil ha detingut al conductor del cotxe implicat en un accident de trànsit que va tindre lloc el dilluns passat en l’N-340, en Almassora, en la Plana Baixa, (Castelló), en el que va morir un motorista, com a suposat autor d’un delicte d’homicidi per imprudència greu.

 

L’accident, en el que es van vore implicats un cotxe i una moto, es va produir sobre les 04.30 hores de la matinada del dilluns, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Després de rebre l’avís, el CICU va mobilitzar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU) i l‘equip mèdic va fer la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres d’estabilització i van conseguir recuperar les constants vitals del motorista, de 54 anys.

 

Una volta estabilitzat, l’home va ser traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló per politraumatisme en l’ambulància, a on va morir.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Potries, el poble de 1.135 habitants que aspira a ser Capital Europea de la Cultura 2031

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 amb l'objectiu de donar veu al món rural i demostrar que la cultura de qualitat no depén de grans pressupostos. Defendrà el seu projecte l'11 de març amb ampli suport institucional.

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.