Detingut per intentar cremar un bar a on no volien servir-li més alcohol en Paiporta

 

Un home ha sigut detingut després d’intentar cremar un bar de Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud (València), perquè no volien servir-li més alcohol. Els fets s’han produït este passat dissabte cap a les 19.30 hores, en un bar del carrer d’Ausiàs March.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la filla de l’amo del bar, Xelo, pensava en un primer moment que es tractava d’una broma o una amenaça falsa: «Havia begut molt i quan li vaig dir que no li servia més s’alçà i ens va dir que ens anava a cremar a tots».

 

A pesar de què el client se n’anà a sa casa, al cap de pocs minuts tornà amb una garrafa de gasolina, que començà a tirar per la barra, mentres duia una mistera en la mà. «Gràcies a Déu que la gent que estava en la terrassa entrà i li llevà la mistera. Encara fa olor a gasolina», afirma Xelo.

 

Agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local acudiren al local per a detindre a l’home de 45 anys per un delicte d’incendi amb risc per a les persones en grau de temptativa. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrent ha decretat el seu ingrés en presó provisional.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.