Detingut per intentar cremar un bar a on no volien servir-li més alcohol en Paiporta

 

Un home ha sigut detingut després d’intentar cremar un bar de Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud (València), perquè no volien servir-li més alcohol. Els fets s’han produït este passat dissabte cap a les 19.30 hores, en un bar del carrer d’Ausiàs March.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la filla de l’amo del bar, Xelo, pensava en un primer moment que es tractava d’una broma o una amenaça falsa: «Havia begut molt i quan li vaig dir que no li servia més s’alçà i ens va dir que ens anava a cremar a tots».

 

A pesar de què el client se n’anà a sa casa, al cap de pocs minuts tornà amb una garrafa de gasolina, que començà a tirar per la barra, mentres duia una mistera en la mà. «Gràcies a Déu que la gent que estava en la terrassa entrà i li llevà la mistera. Encara fa olor a gasolina», afirma Xelo.

 

Agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local acudiren al local per a detindre a l’home de 45 anys per un delicte d’incendi amb risc per a les persones en grau de temptativa. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrent ha decretat el seu ingrés en presó provisional.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.