Detingut per intentar cremar un bar a on no volien servir-li més alcohol en Paiporta

 

Un home ha sigut detingut després d’intentar cremar un bar de Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud (València), perquè no volien servir-li més alcohol. Els fets s’han produït este passat dissabte cap a les 19.30 hores, en un bar del carrer d’Ausiàs March.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la filla de l’amo del bar, Xelo, pensava en un primer moment que es tractava d’una broma o una amenaça falsa: «Havia begut molt i quan li vaig dir que no li servia més s’alçà i ens va dir que ens anava a cremar a tots».

 

A pesar de què el client se n’anà a sa casa, al cap de pocs minuts tornà amb una garrafa de gasolina, que començà a tirar per la barra, mentres duia una mistera en la mà. «Gràcies a Déu que la gent que estava en la terrassa entrà i li llevà la mistera. Encara fa olor a gasolina», afirma Xelo.

 

Agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local acudiren al local per a detindre a l’home de 45 anys per un delicte d’incendi amb risc per a les persones en grau de temptativa. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrent ha decretat el seu ingrés en presó provisional.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.