10.5 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Detingut per intentar cremar un bar a on no volien servir-li més alcohol en Paiporta

 

Un home ha sigut detingut després d’intentar cremar un bar de Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud (València), perquè no volien servir-li més alcohol. Els fets s’han produït este passat dissabte cap a les 19.30 hores, en un bar del carrer d’Ausiàs March.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la filla de l’amo del bar, Xelo, pensava en un primer moment que es tractava d’una broma o una amenaça falsa: «Havia begut molt i quan li vaig dir que no li servia més s’alçà i ens va dir que ens anava a cremar a tots».

 

A pesar de què el client se n’anà a sa casa, al cap de pocs minuts tornà amb una garrafa de gasolina, que començà a tirar per la barra, mentres duia una mistera en la mà. «Gràcies a Déu que la gent que estava en la terrassa entrà i li llevà la mistera. Encara fa olor a gasolina», afirma Xelo.

 

Agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local acudiren al local per a detindre a l’home de 45 anys per un delicte d’incendi amb risc per a les persones en grau de temptativa. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrent ha decretat el seu ingrés en presó provisional.

Últimes notícies

Mor una dona després de tres dies en l’UCI després de ser agredida per la seua parella a Catarroja (València)

Una dona de 50 anys ha mort en l'UCI tres dies després de ser agredida presumptament per la seua parella a Catarroja. El detingut va quedar en llibertat amb mesures cautelars després de passar a disposició judicial.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 50 anys ha mort en l'UCI tres dies després d'ingressar per una agressió suposadament a les mans de la seua parella a Catarroja. L'home va ser detingut i va quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.