Detingut per intentar cremar un bar a on no volien servir-li més alcohol en Paiporta

 

Un home ha sigut detingut després d’intentar cremar un bar de Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud (València), perquè no volien servir-li més alcohol. Els fets s’han produït este passat dissabte cap a les 19.30 hores, en un bar del carrer d’Ausiàs March.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la filla de l’amo del bar, Xelo, pensava en un primer moment que es tractava d’una broma o una amenaça falsa: «Havia begut molt i quan li vaig dir que no li servia més s’alçà i ens va dir que ens anava a cremar a tots».

 

A pesar de què el client se n’anà a sa casa, al cap de pocs minuts tornà amb una garrafa de gasolina, que començà a tirar per la barra, mentres duia una mistera en la mà. «Gràcies a Déu que la gent que estava en la terrassa entrà i li llevà la mistera. Encara fa olor a gasolina», afirma Xelo.

 

Agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local acudiren al local per a detindre a l’home de 45 anys per un delicte d’incendi amb risc per a les persones en grau de temptativa. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrent ha decretat el seu ingrés en presó provisional.

Últimes notícies

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.

La jutgessa de la DANA reclama a Utiel i Chiva que acrediten els avisos d’Emergències

La magistrada que investiga la gestió de la DANA demana a Utiel i Chiva que certifiquen els avisos del Centre d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024 i rebutja noves testificals.

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.

Íñigo Pérez dirigirà al Vila-real les tres pròximes temporades

Íñigo Pérez assumirà la banqueta del Vila-real per a les tres pròximes temporades, rellevant a Marcelino García Toral després de no aconseguir est la renovació del seu contracte.

Pérez Llorca fixa les PAU com a línia roja en la negociació amb el professorat en vaga

Juanfran Pérez Llorca advertix que el desenrotllament normal de les PAU del 2 al 4 de juny és una línia roja en les negociacions amb els sindicats de l'Educació pública.