Detingut per cremar dotze cotxes en dos mesos en Catarroja

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 55 anys com a presumpte autor d’una onada d’incendis intencionats en els dos últims mesos en la localitat de Catarroja, en la comarca de l’Horta Sud (València). 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, se li atribuixen tres cotxes incendiats el passat cap de setmana i se sospita que, degut que usa el mateix modus operandi, siga l’autor d’altres fets pareguts produïts en esta localitat, que han provocat danys a dotze cotxes. 

 

Esta onada d’incendis es va iniciar el passat mes d’agost quan es cremaren cinc cotxes i una furgoneta en diferents carrers cèntrics del municipi durant el mateix rang d’hores. 

 

La localitat ha sol·licitat la participació ciutadana per a identificar al presumpte autor dels fets. D’esta forma, s’ha pogut detindre al suposat culpable, que es trobava aïllat en sa casa confirmant que tenia coronavirus. Per este motiu, l’arrestat s’ha hagut de fer una PCR.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guido Rodríguez estrena el seu compte i avança al València al descans davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar en el minut 12 el seu primer gol amb el València i deixa a l'equip per davant del Celta al descans, malgrat la major possessió visitant.

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.