Detingut per intentar cremar una tenda de campanya en la que vivia una parella en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres cap a les 21.15 hores en un carrer del districte d’Abastos de València a un xic de 30 anys, d’origen lituà, com a presumpte autor dels
delictes d’amenaces, atemptat agent de l’autoritat i danys, després d’agredir a un altre home, intentar cremar la tenda de campanya en la que dormia amb la seua parella i amenaçar als policies amb matar-los. En el trasllat a dependències policials es va pegar un colp al cap i va causar danys en el cotxe.

 

Una hora després, els policies van detindre a la parella de l’ara detingut, una dona de 41 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora dels delictes d’amenaces, robatori amb violència i lesions, després d’amenaçar a la parella de l’home que havia sigut amenaçat i agredit per l’ara detingut, amb matar-la i cremar-li la tenda de campanya, agredir-la, pegar-li punyades i furtar-li.

 

Primera intervenció

Els fets s’han produït cap a les 21.15 hores quan els agentshan sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un carrer del districte d’Abastos a on hi havia una agressió entre dos xics.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on han localitzat a un xic de 27 anys en terra amb la cara amb sang, i han descobert que moments abans un altre xic que es trobava al final del carrer, li havia agredit i furtat la seua documentació i li hauria amenaçat amb cremar-li la tenda de campanya mentres dormira.

 

Els agents han descobert que en la tenda de campanya també vivia la seua parella, una dona de 49 anys, a la que el sospitós hauria amenaçat amb cremar-la. Mentres els policies parlaven amb esta, han observat a un home amb encendre alguna cosa i a continuació tirar-ho sobre la tenda de campanya, ocasionant danys en la base, ja que la dona ho va apagar ràpidament i van descobrir que l’home era el que els amenaçava.

 

Ha amenaçat de mort als agents

A continuació, els policies s’han dirigit al sospitós que han començat a manifestar-los «que ous teniu de vindre al meu carrer a identificar-me, no sabeu qui soc, he sigut militar al meu país i he estat en la presó i estic molt boig, vos mataré», al mateix temps que pegava punyades en l’aire.

 

Finalment, els agents després de fer algunes comprovacions l’han detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, atemptat a agent de l’autoritat i danys.

 

Una volta en el cotxe policial l’ara detingut ha començat pegar colps en el cap i el muscle  ocasionant una sèrie de danys i durant el trasllat a dependències policials ha tornat a amenaçar-los de mort. Ja en dependències policials, el sospitós ha continuat amenaçant als altres detinguts i als policies.

 

Segona intervenció

Una hora després els agents han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren al mateix carrer del districte d’Abastos de València, a on una dona havia sigut agredida per una altra.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc i han descobert que una hora abans havia sigut detingut un home per agredir i amenaçar a un altre, i com a represàlia davant la detenció, la parella d’este s’havia presentat en la tenda de campanya de la víctima i hauria amenaçat i agredit pegant-li punyades a la parella d’esta i furtar-li la seua bolsa.

 

Els agents han descobert la identitat de la presumpta autora i que esta podria trobar-se per una plaça pròxima, per això després de donar una batuda l’han localitzat i detingut com a presumpta autora dels delictes d’amenaces, robatori amb violència i lesions.

 

S’ha pixat dins del cotxe policial

En esta ocasió, l’ara detinguda en el trasllat a dependències policials ha pegat colps a la mampara del cotxe policial i a demés s’ha pixat dins d’este. 

 

Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial que ha decretat mesures cautelars.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.