Detingut per distribuir bitllets falsos en establiments de Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) a un xic de 31 anys com a presumpte autor d’un delicte de falsificació de moneda, després de ser detingut amb quasi 1.000 euros en diferents bitllets falsificats que intentava passar en diferents comerços de la localitat.

 

Segons fonts policials, el detingut, de nacionalitat romanesa, va intentar abonar una consumició en un cèntric bar de la ciutat amb un bitllet de cinquanta euros, però en donar-li’l al cambrer, este es va donar compte que el bitllet era fals i quan li ho va dir al client, sense donar-li temps a reaccionar, va pegar a fugir.

 

El cambrer va eixir al carrer, al mateix temps que cridava ‘policia’ i just en eixe moment, un agent de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm destinat en la Policia Judicial que passava per allí fent exercici, es va donar compte dels fets i va eixir darrere del presumpte autor, conseguint agarrar-lo pocs metres després.

 

Més de 1.000 euros en bitllets falsificats 

Una vegada retingut el sospitós, es va posar en contacte amb els seus companys de servici que immediatament es van personar en el lloc i van col·laborar en la detenció.

 

Els policies van descobrir que en la cartera l’arrestat portava quasi la quantitat de 1.000 euros en bitllets de diferents valors i presumptament falsificats. Les autoritats van poder comprovar que es tractava d’una falsificació de gran qualitat.

 

El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm, segons les fonts, que han indicat que els agents del Grup III de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm continuen les investigacions per a esclarir si l’arrestat poguera haver distribuït més bitllets en la localitat i si actuava en solitari o poguera formar part d’un grup criminal itinerant

Últimes notícies

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.

El sector azuleter reclama un marc estable per a mantindre la cogeneració i els llocs de faena a Castelló

La patronal Ascer i representants institucionals han reclamat a Castelló un marc regulador estable per a la cogeneració industrial, que consideren essencial per a la competitivitat, l’ocupació i el futur de la indústria ceràmica.