Detingut per distribuir bitllets falsos en establiments de Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) a un xic de 31 anys com a presumpte autor d’un delicte de falsificació de moneda, després de ser detingut amb quasi 1.000 euros en diferents bitllets falsificats que intentava passar en diferents comerços de la localitat.

 

Segons fonts policials, el detingut, de nacionalitat romanesa, va intentar abonar una consumició en un cèntric bar de la ciutat amb un bitllet de cinquanta euros, però en donar-li’l al cambrer, este es va donar compte que el bitllet era fals i quan li ho va dir al client, sense donar-li temps a reaccionar, va pegar a fugir.

Anuncios

 

El cambrer va eixir al carrer, al mateix temps que cridava ‘policia’ i just en eixe moment, un agent de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm destinat en la Policia Judicial que passava per allí fent exercici, es va donar compte dels fets i va eixir darrere del presumpte autor, conseguint agarrar-lo pocs metres després.

 

Més de 1.000 euros en bitllets falsificats 

Una vegada retingut el sospitós, es va posar en contacte amb els seus companys de servici que immediatament es van personar en el lloc i van col·laborar en la detenció.

 

Els policies van descobrir que en la cartera l’arrestat portava quasi la quantitat de 1.000 euros en bitllets de diferents valors i presumptament falsificats. Les autoritats van poder comprovar que es tractava d’una falsificació de gran qualitat.

 

El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm, segons les fonts, que han indicat que els agents del Grup III de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm continuen les investigacions per a esclarir si l’arrestat poguera haver distribuït més bitllets en la localitat i si actuava en solitari o poguera formar part d’un grup criminal itinerant

Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.

El Circuit Ricardo Tormo i la VIU llancen la primera Càtedra Motorsport a Espanya

El Circuit Ricardo Tormo i la Universitat Internacional de València creen la Càtedra Motorsport, un projecte pioner a Espanya que unix seguretat viària, rendiment i salut en l'esport de motor.

Hosbec rebutja la taxa turística i exigix millor finançament i infraestructures

El president de Hosbec critica la taxa turística per no resoldre la saturació ni finançar els servicis públics i reclama un millor finançament autonòmic i inversions en infraestructures clau per al turisme valencià.

Simulacre per a comprovar el sistema ÉS-Alert a l’entorn de la central nuclear de Cofrentes

Protecció Civil i Delegació del Govern realitzaran el 13 de maig un simulacre del sistema ÉS-Alert en la Zona I del PENVA de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i funcionament en un radi de 10 quilòmetres.

PP i Vox bloquegen en Les Corts una comissió sobre els cribratges de càncer de mama

PP i Vox rebutgen crear una comissió d'investigació en Les Corts sobre els cribratges de càncer de mama en la Comunitat Valenciana, proposta pel PSPV i recolzada per Compromís.

El València Basket busca avantatge davant el Girona per a encarar la volta amb marge cap a la final

El València Basket rep al Spar Girona en l'anada de les semifinals de la Lliga Femenina amb l'objectiu d'aconseguir una renda àmplia que li permeta viatjar amb marge a Fontajau i acostar-se a la final i a l'Eurolliga.