Detingut per distribuir bitllets falsos en establiments de Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) a un xic de 31 anys com a presumpte autor d’un delicte de falsificació de moneda, després de ser detingut amb quasi 1.000 euros en diferents bitllets falsificats que intentava passar en diferents comerços de la localitat.

 

Segons fonts policials, el detingut, de nacionalitat romanesa, va intentar abonar una consumició en un cèntric bar de la ciutat amb un bitllet de cinquanta euros, però en donar-li’l al cambrer, este es va donar compte que el bitllet era fals i quan li ho va dir al client, sense donar-li temps a reaccionar, va pegar a fugir.

 

El cambrer va eixir al carrer, al mateix temps que cridava ‘policia’ i just en eixe moment, un agent de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm destinat en la Policia Judicial que passava per allí fent exercici, es va donar compte dels fets i va eixir darrere del presumpte autor, conseguint agarrar-lo pocs metres després.

 

Més de 1.000 euros en bitllets falsificats 

Una vegada retingut el sospitós, es va posar en contacte amb els seus companys de servici que immediatament es van personar en el lloc i van col·laborar en la detenció.

 

Els policies van descobrir que en la cartera l’arrestat portava quasi la quantitat de 1.000 euros en bitllets de diferents valors i presumptament falsificats. Les autoritats van poder comprovar que es tractava d’una falsificació de gran qualitat.

 

El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm, segons les fonts, que han indicat que els agents del Grup III de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm continuen les investigacions per a esclarir si l’arrestat poguera haver distribuït més bitllets en la localitat i si actuava en solitari o poguera formar part d’un grup criminal itinerant

Últimes notícies

Els sindicats docents accepten negociar amb Educació però mantenen la vaga i les protestes

Els sindicats docents acudiran a la taula de negociació amb la Conselleria d'Educació, però sostenen la vaga indefinida i les concentracions al carrer.

València impulsa la reintroducció de pollets d’òbila comuna en zones periurbanes

La Fundació Bioparc i la Generalitat han iniciat la reintroducció d'una vintena de pollets d'òbila comuna en zones periurbanes de València, una espècie vulnerable clau en el control natural de plagues de rosegadors.

Educació cita als sindicats a una nova reunió per a intentar frenar la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats del professorat a una nova reunió negociadora per a este dijous amb l'objectiu d'acostar postures i buscar un acord.

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.