Detingut per distribuir bitllets falsos en establiments de Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) a un xic de 31 anys com a presumpte autor d’un delicte de falsificació de moneda, després de ser detingut amb quasi 1.000 euros en diferents bitllets falsificats que intentava passar en diferents comerços de la localitat.

 

Segons fonts policials, el detingut, de nacionalitat romanesa, va intentar abonar una consumició en un cèntric bar de la ciutat amb un bitllet de cinquanta euros, però en donar-li’l al cambrer, este es va donar compte que el bitllet era fals i quan li ho va dir al client, sense donar-li temps a reaccionar, va pegar a fugir.

 

El cambrer va eixir al carrer, al mateix temps que cridava ‘policia’ i just en eixe moment, un agent de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm destinat en la Policia Judicial que passava per allí fent exercici, es va donar compte dels fets i va eixir darrere del presumpte autor, conseguint agarrar-lo pocs metres després.

 

Més de 1.000 euros en bitllets falsificats 

Una vegada retingut el sospitós, es va posar en contacte amb els seus companys de servici que immediatament es van personar en el lloc i van col·laborar en la detenció.

 

Els policies van descobrir que en la cartera l’arrestat portava quasi la quantitat de 1.000 euros en bitllets de diferents valors i presumptament falsificats. Les autoritats van poder comprovar que es tractava d’una falsificació de gran qualitat.

 

El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm, segons les fonts, que han indicat que els agents del Grup III de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm continuen les investigacions per a esclarir si l’arrestat poguera haver distribuït més bitllets en la localitat i si actuava en solitari o poguera formar part d’un grup criminal itinerant

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.