Detingut per distribuir bitllets falsos en establiments de Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) a un xic de 31 anys com a presumpte autor d’un delicte de falsificació de moneda, després de ser detingut amb quasi 1.000 euros en diferents bitllets falsificats que intentava passar en diferents comerços de la localitat.

 

Segons fonts policials, el detingut, de nacionalitat romanesa, va intentar abonar una consumició en un cèntric bar de la ciutat amb un bitllet de cinquanta euros, però en donar-li’l al cambrer, este es va donar compte que el bitllet era fals i quan li ho va dir al client, sense donar-li temps a reaccionar, va pegar a fugir.

 

El cambrer va eixir al carrer, al mateix temps que cridava ‘policia’ i just en eixe moment, un agent de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm destinat en la Policia Judicial que passava per allí fent exercici, es va donar compte dels fets i va eixir darrere del presumpte autor, conseguint agarrar-lo pocs metres després.

 

Més de 1.000 euros en bitllets falsificats 

Una vegada retingut el sospitós, es va posar en contacte amb els seus companys de servici que immediatament es van personar en el lloc i van col·laborar en la detenció.

 

Els policies van descobrir que en la cartera l’arrestat portava quasi la quantitat de 1.000 euros en bitllets de diferents valors i presumptament falsificats. Les autoritats van poder comprovar que es tractava d’una falsificació de gran qualitat.

 

El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm, segons les fonts, que han indicat que els agents del Grup III de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm continuen les investigacions per a esclarir si l’arrestat poguera haver distribuït més bitllets en la localitat i si actuava en solitari o poguera formar part d’un grup criminal itinerant

Últimes notícies

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.