Detingut un home a Elx per enverinar un company de feina

Ejemplo de shortcode con estilo
Un home va ser traslladat d'urgència a l'hospital IMED d'Elx, per una possible ingesta de dissolvent i amoníac

Agents de la Policia Nacional van detindre una persona de 51 anys de nacionalitat brasilera, com a presumpte autor d’una temptativa d’homicidi, en haver enverinat, presumptament, un company de feina subministrant-li dissolvent i amoníac que va posar a l’ampolla d’aigua de la víctima, amb la intenció d’atemptar contra la seua vida.

A través de la Sala 091 del CIMACC, es va rebre un comunicat, on s’alertava sobre un treballador d’una empresa del metall, que estava traslladat d’urgència a l’Hospital IMED d’Elx, per una possible ingesta d’algun producte químic nociu per a la salut.

Sobre este incident els agents pertanyents al Grup UDEV de la Comissaria d’Elx van iniciar una investigació per aclarir els fets, davant la sospita que el producte químic poguera haver estat subministrat de forma deliberada a la víctima per algú d’alguna manera.

Davant d’esta situació, els investigadors es van personar a l’empresa on van passar els fets i es van entrevistar amb el gerent i amb diversos treballadors que hi eren presents quan la víctima va començar a trobar-se indisposada.

A la declaració d’un dels treballadors que va atendre la víctima, els investigadors van determinar que, tot seguit que la víctima beguera aigua d’una ampolla que estava individualitzada amb el seu nom, va començar a trobar-se malament, podent comprovar este testimoni, que de l’ampolla d’aigua emanava una forta olor química, similar a la del dissolvent.

Així aleshores, l’ampolla va ser traslladada al laboratori de Policia Científica de la Comissaria d’Elx, on es va fer una anàlisi del seu contingut. Un cop realitzat, el minuciós estudi va revelar que l’ampolla contenia aigua adulterada amb un alt nivell de dissolvent i amoníac, i estos productes eren molt nocius i tòxics per a la ingesta humana.

Analitzant totes les seqüències del succés, els agents, van descartar la ingesta del líquid per accident i també van descartar una possible acció suïcida, concloent que, un altre company de feina li havia subministrat voluntàriament a l’ampolla els líquids químics, pel que sembla per desavinences entre ells per problemes laborals, amb la presumpta intenció d’atemptar contra la seua vida, motiu pel qual els agents investigadors van localitzar i van detindre este company de feina, acusat d’homicidi en grau de temptativa, per mitjà d’enverinament.

L’arrestat, va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx i la víctima, després de ser tractat mèdicament, va evolucionar favorablement de les lesions sofrides, i va ser donat d’alta del Centre Hospitalari pocs dies després.

Últimes notícies

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.

Pérez Llorca reivindica una intel·ligència artificial al servici de les persones

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat en un congrés a Alacant una intel·ligència artificial basada en la responsabilitat, la confiança i la supervisió humana per a millorar la sanitat, l’Administració i els servicis d’emergències.