11.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Detingut un home a Elx per enverinar un company de feina

Agents de la Policia Nacional van detindre una persona de 51 anys de nacionalitat brasilera, com a presumpte autor d’una temptativa d’homicidi, en haver enverinat, presumptament, un company de feina subministrant-li dissolvent i amoníac que va posar a l’ampolla d’aigua de la víctima, amb la intenció d’atemptar contra la seua vida.

A través de la Sala 091 del CIMACC, es va rebre un comunicat, on s’alertava sobre un treballador d’una empresa del metall, que estava traslladat d’urgència a l’Hospital IMED d’Elx, per una possible ingesta d’algun producte químic nociu per a la salut.

Sobre este incident els agents pertanyents al Grup UDEV de la Comissaria d’Elx van iniciar una investigació per aclarir els fets, davant la sospita que el producte químic poguera haver estat subministrat de forma deliberada a la víctima per algú d’alguna manera.

Davant d’esta situació, els investigadors es van personar a l’empresa on van passar els fets i es van entrevistar amb el gerent i amb diversos treballadors que hi eren presents quan la víctima va començar a trobar-se indisposada.

A la declaració d’un dels treballadors que va atendre la víctima, els investigadors van determinar que, tot seguit que la víctima beguera aigua d’una ampolla que estava individualitzada amb el seu nom, va començar a trobar-se malament, podent comprovar este testimoni, que de l’ampolla d’aigua emanava una forta olor química, similar a la del dissolvent.

Així aleshores, l’ampolla va ser traslladada al laboratori de Policia Científica de la Comissaria d’Elx, on es va fer una anàlisi del seu contingut. Un cop realitzat, el minuciós estudi va revelar que l’ampolla contenia aigua adulterada amb un alt nivell de dissolvent i amoníac, i estos productes eren molt nocius i tòxics per a la ingesta humana.

Analitzant totes les seqüències del succés, els agents, van descartar la ingesta del líquid per accident i també van descartar una possible acció suïcida, concloent que, un altre company de feina li havia subministrat voluntàriament a l’ampolla els líquids químics, pel que sembla per desavinences entre ells per problemes laborals, amb la presumpta intenció d’atemptar contra la seua vida, motiu pel qual els agents investigadors van localitzar i van detindre este company de feina, acusat d’homicidi en grau de temptativa, per mitjà d’enverinament.

L’arrestat, va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx i la víctima, després de ser tractat mèdicament, va evolucionar favorablement de les lesions sofrides, i va ser donat d’alta del Centre Hospitalari pocs dies després.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.