Detingut per entrar a robar en una casa i amenaçar a uns agents en València

Detinguts dos lladres per robar en cases i comerços en Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 19 anys després de ser sorprés dins d’una casa registrant els calaixos dels mobles. Els fets s’han produït este migdia de dijous, sobre les 13.00 hores, quan els agents que feien faenes  de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a una cada del districte de Marítim, a on un xic, havia entrat dins per la paret.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit fins al lloc i a l’arribada han vist que la porta d’accés a la casa estava oberta, cosa per la que després d’identificar-se han entrat dins d’esta, sorprenent en eixe moment al xic registrant els calaixos de la cuina. Este, en adonar-se de la presència policial els ha amenaçat amb un ganivet de grans dimensions.

 

El propietari estava amagat en una habitació

Els agents, després de dir-li que canviara la seua actitud, han conseguit que el sospitós tirara el ganivet a terra i l’han reduït amb la força mínima indispensable. Els agents, després de fer les comprovacions oportunes i verificar de què ell no vivia en la casa, l’han detingut per un delicte de robatori amb força en les coses.

 

Els agents, després d’inspeccionar la vivenda, han trobat al propietari, un home de 69 anys, amagat en una de les habitacions en la que s’havia tancat per temor a patir alguna represàlia per part de l’ara detingut, ja que havia pogut vore com el xic entrava per la paret fins a la terrassa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.