Detingut per entrar a robar en una casa i amenaçar a uns agents en València

Detinguts dos lladres per robar en cases i comerços en Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 19 anys després de ser sorprés dins d’una casa registrant els calaixos dels mobles. Els fets s’han produït este migdia de dijous, sobre les 13.00 hores, quan els agents que feien faenes  de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a una cada del districte de Marítim, a on un xic, havia entrat dins per la paret.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit fins al lloc i a l’arribada han vist que la porta d’accés a la casa estava oberta, cosa per la que després d’identificar-se han entrat dins d’esta, sorprenent en eixe moment al xic registrant els calaixos de la cuina. Este, en adonar-se de la presència policial els ha amenaçat amb un ganivet de grans dimensions.

 

El propietari estava amagat en una habitació

Els agents, després de dir-li que canviara la seua actitud, han conseguit que el sospitós tirara el ganivet a terra i l’han reduït amb la força mínima indispensable. Els agents, després de fer les comprovacions oportunes i verificar de què ell no vivia en la casa, l’han detingut per un delicte de robatori amb força en les coses.

 

Els agents, després d’inspeccionar la vivenda, han trobat al propietari, un home de 69 anys, amagat en una de les habitacions en la que s’havia tancat per temor a patir alguna represàlia per part de l’ara detingut, ja que havia pogut vore com el xic entrava per la paret fins a la terrassa.

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.