Detingut per entrar a robar en una casa i amenaçar a uns agents en València

Detinguts dos lladres per robar en cases i comerços en Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 19 anys després de ser sorprés dins d’una casa registrant els calaixos dels mobles. Els fets s’han produït este migdia de dijous, sobre les 13.00 hores, quan els agents que feien faenes  de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a una cada del districte de Marítim, a on un xic, havia entrat dins per la paret.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit fins al lloc i a l’arribada han vist que la porta d’accés a la casa estava oberta, cosa per la que després d’identificar-se han entrat dins d’esta, sorprenent en eixe moment al xic registrant els calaixos de la cuina. Este, en adonar-se de la presència policial els ha amenaçat amb un ganivet de grans dimensions.

 

El propietari estava amagat en una habitació

Els agents, després de dir-li que canviara la seua actitud, han conseguit que el sospitós tirara el ganivet a terra i l’han reduït amb la força mínima indispensable. Els agents, després de fer les comprovacions oportunes i verificar de què ell no vivia en la casa, l’han detingut per un delicte de robatori amb força en les coses.

 

Els agents, després d’inspeccionar la vivenda, han trobat al propietari, un home de 69 anys, amagat en una de les habitacions en la que s’havia tancat per temor a patir alguna represàlia per part de l’ara detingut, ja que havia pogut vore com el xic entrava per la paret fins a la terrassa.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.