11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Detingut per entrar a robar en una casa i amenaçar a uns agents en València

Detinguts dos lladres per robar en cases i comerços en Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 19 anys després de ser sorprés dins d’una casa registrant els calaixos dels mobles. Els fets s’han produït este migdia de dijous, sobre les 13.00 hores, quan els agents que feien faenes  de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a una cada del districte de Marítim, a on un xic, havia entrat dins per la paret.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit fins al lloc i a l’arribada han vist que la porta d’accés a la casa estava oberta, cosa per la que després d’identificar-se han entrat dins d’esta, sorprenent en eixe moment al xic registrant els calaixos de la cuina. Este, en adonar-se de la presència policial els ha amenaçat amb un ganivet de grans dimensions.

 

El propietari estava amagat en una habitació

Els agents, després de dir-li que canviara la seua actitud, han conseguit que el sospitós tirara el ganivet a terra i l’han reduït amb la força mínima indispensable. Els agents, després de fer les comprovacions oportunes i verificar de què ell no vivia en la casa, l’han detingut per un delicte de robatori amb força en les coses.

 

Els agents, després d’inspeccionar la vivenda, han trobat al propietari, un home de 69 anys, amagat en una de les habitacions en la que s’havia tancat per temor a patir alguna represàlia per part de l’ara detingut, ja que havia pogut vore com el xic entrava per la paret fins a la terrassa.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.