Detingut per estafar 20.000 euros en la compra d’electrodomèstics

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant a un home de nacionalitat líbia i 59 anys, que havia sigut denunciat per un presumpte delicte d’estafa valorada en 20.000 euros.

El mes d’agost del passat any, el denunciat es va personar en el lloc de treball de la víctima, oferint-li un negoci consistent en la compra de prop de trenta electrodomèstics, havent-se de tancar l’acord a Alemanya.

Després de l’interés del perjudicat, es van desplaçar tots dos fins a Alemanya per a tancar el tracte, actuant el denunciat com a mediador entre l’empresa alemanya i el denunciant.

Una vegada allí, el damnificat va tancar l’acord realitzant una transferència per valor de 20.000 euros, tornant seguidament a Espanya a l’espera de l’arribada dels electrodomèstics, fet que mai es va dur a terme.

Els agents del Grup de Delinqüència Econòmica de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant van aconseguir la plena identificació i localització de la persona, procedint a la seua detenció en un polígon industrial de la ciutat d’Alacant.

El detingut, que mancava d’antecedents policials, va ser acusat per un presumpte delicte d’estafa, sent posat a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.