Detingut per estafar 20.000 euros en la compra d’electrodomèstics

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant a un home de nacionalitat líbia i 59 anys, que havia sigut denunciat per un presumpte delicte d’estafa valorada en 20.000 euros.

El mes d’agost del passat any, el denunciat es va personar en el lloc de treball de la víctima, oferint-li un negoci consistent en la compra de prop de trenta electrodomèstics, havent-se de tancar l’acord a Alemanya.

Després de l’interés del perjudicat, es van desplaçar tots dos fins a Alemanya per a tancar el tracte, actuant el denunciat com a mediador entre l’empresa alemanya i el denunciant.

Una vegada allí, el damnificat va tancar l’acord realitzant una transferència per valor de 20.000 euros, tornant seguidament a Espanya a l’espera de l’arribada dels electrodomèstics, fet que mai es va dur a terme.

Els agents del Grup de Delinqüència Econòmica de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant van aconseguir la plena identificació i localització de la persona, procedint a la seua detenció en un polígon industrial de la ciutat d’Alacant.

El detingut, que mancava d’antecedents policials, va ser acusat per un presumpte delicte d’estafa, sent posat a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat assegura que 4 de cada 5 famílies de la DANA no han cobrat les ajudes de primera necessitat

El Consell critica la falta de pagaments estatals i el bloqueig de fons municipals, mentres defén que el Pla Endavant suma el 57% d'accions finalitzades o en curs.

Acció Cultural demana al TSJCV investigar a Mazón i que la resta del cas seguisca a Catarroja

L'acusació popular ha demanat al TSJCV investigar a Carlos Mazón, aforat, i que la instrucció de la resta d'investigats continue a Catarroja per a evitar demores.

Castelló repartirà 2.000 polseres detectores de substàncies per a previndre agressions sexistes en la Magdalena

Castelló distribuirà 2.000 polseres detectores, tapavasos i polseres de tela durant la Magdalena per a previndre agressions sexistes. Hi haurà quatre Punts Violeta i reforç policial.

Pérez Llorca subratlla l’impuls del Consell a la igualtat amb solucions reals i recursos

Pérez Llorca ha defés que la igualtat s'impulsa amb 'solucions reals' i 'fets mesurables': més programes (de 2 a 9) i 1,8 milions en polítiques públiques. Els premis Isabel Ferrer han reconegut a Mamàs en Acció, Lola Guillamón i Marcela Fernández Losada, amb una crida a visibilitzar el lideratge femení

Avís groc el dissabte a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12, amb tempesta ocasional. Este divendres hi ha avís groc per precipitacions en la Comunitat i, a Alacant, també per mala mar amb vent del sud-oest i ones de 3 metres.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.

Digital-IA Fest acosta la IA a les xicotetes localitats valencianes este dissabte

Digital-IA Fest celebra este dissabte una jornada en línia gratuïta per a acostar la intel·ligència artificial a municipis valencians de menys de 20.000 habitants. El programa combina formació pràctica i demostracions de creadors locals.

El trencament d’una catenària paralitza la Línia 6 i part de la 4 del tramvia a València

Una catenària danyada impedix la circulació del tramvia a València: la Línia 6 queda suspesa i la Línia 4 s'interromp entre Doctor Lluch i Pont d'Assot. Tècnics treballen en la reparació.