Detingut per estafar 20.000 euros en la compra d’electrodomèstics

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant a un home de nacionalitat líbia i 59 anys, que havia sigut denunciat per un presumpte delicte d’estafa valorada en 20.000 euros.

El mes d’agost del passat any, el denunciat es va personar en el lloc de treball de la víctima, oferint-li un negoci consistent en la compra de prop de trenta electrodomèstics, havent-se de tancar l’acord a Alemanya.

Després de l’interés del perjudicat, es van desplaçar tots dos fins a Alemanya per a tancar el tracte, actuant el denunciat com a mediador entre l’empresa alemanya i el denunciant.

Una vegada allí, el damnificat va tancar l’acord realitzant una transferència per valor de 20.000 euros, tornant seguidament a Espanya a l’espera de l’arribada dels electrodomèstics, fet que mai es va dur a terme.

Els agents del Grup de Delinqüència Econòmica de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant van aconseguir la plena identificació i localització de la persona, procedint a la seua detenció en un polígon industrial de la ciutat d’Alacant.

El detingut, que mancava d’antecedents policials, va ser acusat per un presumpte delicte d’estafa, sent posat a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.