Detingut per estafar 20.000 euros en la compra d’electrodomèstics

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant a un home de nacionalitat líbia i 59 anys, que havia sigut denunciat per un presumpte delicte d’estafa valorada en 20.000 euros.

El mes d’agost del passat any, el denunciat es va personar en el lloc de treball de la víctima, oferint-li un negoci consistent en la compra de prop de trenta electrodomèstics, havent-se de tancar l’acord a Alemanya.

Després de l’interés del perjudicat, es van desplaçar tots dos fins a Alemanya per a tancar el tracte, actuant el denunciat com a mediador entre l’empresa alemanya i el denunciant.

Una vegada allí, el damnificat va tancar l’acord realitzant una transferència per valor de 20.000 euros, tornant seguidament a Espanya a l’espera de l’arribada dels electrodomèstics, fet que mai es va dur a terme.

Els agents del Grup de Delinqüència Econòmica de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant van aconseguir la plena identificació i localització de la persona, procedint a la seua detenció en un polígon industrial de la ciutat d’Alacant.

El detingut, que mancava d’antecedents policials, va ser acusat per un presumpte delicte d’estafa, sent posat a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.