11.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detingut a Torreblanca per estafes bancàries, falsedat de documents i revelació de secrets

La Guàrdia Civil de Torreblanca ha detingut a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa bancària, delicte de revelació de secrets, falsificació de document mercantil i diverses requisitòries judicials de cerca i detenció.

La denúncia presentada en la Caserna de la Guàrdia Civil de Torreblanca per la sostracció en una bústia d’una carta que contenia una targeta bancària amb la qual es van fer compres per valor de 300 euros en el compte bancaría de la perjudicada va donar lloc a l’inici d’una investigació que després de nombroses gestions, entre elles altres més tècniques, es va identificar a una persona sospitosa del fet, i que era el titular d’una empresa situada prop de la localitat de Torreblanca.

Durant aqueix període de gestions es va rebre una denúncia presentada en el Lloc de la Guàrdia Civil d’Azuqueca d’Henares (Guadalajara), on el mateix sospitós hauria cobrat un xec bancari falsificant les dades per un import de 11.325 euros.

Per tot això es va procedir a la seua detenció com a autor dels delictes d’Estafa Bancària, Falsedat de Document Mercantil i Relevación de Secrets.

Els guàrdies civils van poder esbrinar que a l’ara detingut, li figuraven dos requisitòries, una de cerca, detenció i personació per un Jutjat de Valladolid i una altra d’esbrinament de domicili i parador per un Jutjat de Madrid.

Les diligències instruïdes van ser remeses al Jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Castelló. L’actuació ha sigut realitzada per efectius del Lloc de la Guàrdia Civil de Torreblanca.

Últimes notícies

Voluntaris han netejat la ruta del colesterol de Paiporta i reclamen la seua renaturalització

Unes 40 persones han netejat la ruta del colesterol de Paiporta després de la dana de 2024. L'acció ha reclamat renaturalitzar el passeig perquè actue com a refugi climàtic.

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.

Turisme i cultura impulsen els preparatius del primer eclipsi solar total en un segle

Les reserves per al 12 d'agost ja es noten en les zones de millor visibilitat i es multipliquen les iniciatives culturals i educatives. L'observació exigirà ubicacions amb horitzó buidat i protecció ocular adequada.

Detingut a Elx un pròfug reclamat per França per delictes sexuals contra menors

La Policia Nacional ha arrestat a Elx a un home de 37 anys buscat per França per delictes sexuals contra menors. Va ser localitzat en acudir a una comissaria per a tràmits i ha passat a l'Audiència Nacional.

Cel nuvolós i pluges a Castelló; màximes sense canvis este diumenge en la Comunitat Valenciana

Domingo amb nuvolositat i pluges a Castelló i altres trams del litoral, sense canvis en les màximes. El dilluns podran donar-se precipitacions fortes en el nord de Castelló i nevades en cotes altes.

Ensalada femenina i carn masculina: un estudi a Espanya i l’Equador confirma estereotips

Un estudi de la UPV a Espanya i l'Equador conclou que ensalades i fruites s'associen al femení i la carn al masculí. Els resultats apunten a estereotips que operen de manera inconscient i tenen implicacions en salut, màrqueting i I+D.

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.