Detingut a Torreblanca per estafes bancàries, falsedat de documents i revelació de secrets

La Guàrdia Civil de Torreblanca ha detingut a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa bancària, delicte de revelació de secrets, falsificació de document mercantil i diverses requisitòries judicials de cerca i detenció.

La denúncia presentada en la Caserna de la Guàrdia Civil de Torreblanca per la sostracció en una bústia d’una carta que contenia una targeta bancària amb la qual es van fer compres per valor de 300 euros en el compte bancaría de la perjudicada va donar lloc a l’inici d’una investigació que després de nombroses gestions, entre elles altres més tècniques, es va identificar a una persona sospitosa del fet, i que era el titular d’una empresa situada prop de la localitat de Torreblanca.

Durant aqueix període de gestions es va rebre una denúncia presentada en el Lloc de la Guàrdia Civil d’Azuqueca d’Henares (Guadalajara), on el mateix sospitós hauria cobrat un xec bancari falsificant les dades per un import de 11.325 euros.

Per tot això es va procedir a la seua detenció com a autor dels delictes d’Estafa Bancària, Falsedat de Document Mercantil i Relevación de Secrets.

Els guàrdies civils van poder esbrinar que a l’ara detingut, li figuraven dos requisitòries, una de cerca, detenció i personació per un Jutjat de Valladolid i una altra d’esbrinament de domicili i parador per un Jutjat de Madrid.

Les diligències instruïdes van ser remeses al Jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Castelló. L’actuació ha sigut realitzada per efectius del Lloc de la Guàrdia Civil de Torreblanca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.

L’Audiència de València rebutja la recusació de la jutgessa que investiga la DANA

L'Audiència de València ha desestimat l'intent d'una acusació particular d'apartar a la jutgessa que investiga la gestió de la DANA i ha avalat la seua decisió de no tramitar l'incident de recusació.

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.