Detingut a Torreblanca per estafes bancàries, falsedat de documents i revelació de secrets

La Guàrdia Civil de Torreblanca ha detingut a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa bancària, delicte de revelació de secrets, falsificació de document mercantil i diverses requisitòries judicials de cerca i detenció.

La denúncia presentada en la Caserna de la Guàrdia Civil de Torreblanca per la sostracció en una bústia d’una carta que contenia una targeta bancària amb la qual es van fer compres per valor de 300 euros en el compte bancaría de la perjudicada va donar lloc a l’inici d’una investigació que després de nombroses gestions, entre elles altres més tècniques, es va identificar a una persona sospitosa del fet, i que era el titular d’una empresa situada prop de la localitat de Torreblanca.

Durant aqueix període de gestions es va rebre una denúncia presentada en el Lloc de la Guàrdia Civil d’Azuqueca d’Henares (Guadalajara), on el mateix sospitós hauria cobrat un xec bancari falsificant les dades per un import de 11.325 euros.

Per tot això es va procedir a la seua detenció com a autor dels delictes d’Estafa Bancària, Falsedat de Document Mercantil i Relevación de Secrets.

Els guàrdies civils van poder esbrinar que a l’ara detingut, li figuraven dos requisitòries, una de cerca, detenció i personació per un Jutjat de Valladolid i una altra d’esbrinament de domicili i parador per un Jutjat de Madrid.

Les diligències instruïdes van ser remeses al Jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Castelló. L’actuació ha sigut realitzada per efectius del Lloc de la Guàrdia Civil de Torreblanca.

Últimes notícies

Detectors de mòbils vigilaran les PAU valencianes per a evitar còpies

Els tribunals de les PAU de la Comunitat Valenciana podran usar detectors de freqüència per a localitzar mòbils i dispositius electrònics no autoritzats i frenar els fraus en els exàmens.

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.

Desallotgen del ple d’Alacant a tres persones que protestaven per la vaga de professors

Tres persones han sigut desallotjades del ple de l'Ajuntament d'Alacant després de protestar a favor de la vaga del professorat de l'ensenyança pública no universitària durant un debat sobre infraestructures educatives.

L’ONU posa en marxa un laboratori per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial

El nou Laboratori de Governança de la IA per a la Humanitat de l'ONU, amb seu a Quart de Poblet, naix per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial i contribuir a fixar regles i marcs reguladors a nivell internacional.

Pedro Martínez crida a la unitat del València Basket després de la garrotada europea

Pedro Martínez demana a l'afició del València Basket no caure en el descoratjament després de la derrota en la Final Four de l'Eurolliga i encadenar tres ensopegades en l'ACB, i reclama afrontar junts el tram final de la temporada.

Barcala evita aclarir si acudirà a la comissió que investiga les vivendes públiques a Alacant

Luis Barcala esquiva en el ple d'Alacant les preguntes de l'oposició sobre la seua assistència a la comissió que investiga les adjudicacions de vivendes públiques i sobre la seua reunió amb Francisco Ordiñana.

El Llevant oficialitza l’eixida de Morals, llegenda del club granota

El Llevant confirma la marxa de José Luis Morales, màxim golejador i jugador amb més partits del club en el futbol professional, i prepara un comiat especial al costat del capità.