Detingut a Torreblanca per estafes bancàries, falsedat de documents i revelació de secrets

La Guàrdia Civil de Torreblanca ha detingut a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa bancària, delicte de revelació de secrets, falsificació de document mercantil i diverses requisitòries judicials de cerca i detenció.

La denúncia presentada en la Caserna de la Guàrdia Civil de Torreblanca per la sostracció en una bústia d’una carta que contenia una targeta bancària amb la qual es van fer compres per valor de 300 euros en el compte bancaría de la perjudicada va donar lloc a l’inici d’una investigació que després de nombroses gestions, entre elles altres més tècniques, es va identificar a una persona sospitosa del fet, i que era el titular d’una empresa situada prop de la localitat de Torreblanca.

Durant aqueix període de gestions es va rebre una denúncia presentada en el Lloc de la Guàrdia Civil d’Azuqueca d’Henares (Guadalajara), on el mateix sospitós hauria cobrat un xec bancari falsificant les dades per un import de 11.325 euros.

Per tot això es va procedir a la seua detenció com a autor dels delictes d’Estafa Bancària, Falsedat de Document Mercantil i Relevación de Secrets.

Els guàrdies civils van poder esbrinar que a l’ara detingut, li figuraven dos requisitòries, una de cerca, detenció i personació per un Jutjat de Valladolid i una altra d’esbrinament de domicili i parador per un Jutjat de Madrid.

Les diligències instruïdes van ser remeses al Jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Castelló. L’actuació ha sigut realitzada per efectius del Lloc de la Guàrdia Civil de Torreblanca.

Últimes notícies

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.

Investigation oberta per la mort d’un menor en una vivenda de Benicarló

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un jove menor d’edat, de 17 anys i jugador d’handbol, trobat sense vida a sa casa de Benicarló.

Les Falles descarten ampliar a tres dies l’Ofrena i mantindran el model tradicional en 2027

L’Assemblea de presidents i presidentes de falla ha rebutjat allargar l’Ofrena de 2027 a tres dies, malgrat l’augment de cens faller i els problemes logístics. El model continuarà concentrant el multitudinari acte devot en les vesprades i nits del 16 i 17 de març.

Un cotxe espatlat col·lapsa la CV-500 a l’altura d’El Saler amb cues de fins a 9 km

Un cotxe espatlat en el punt quilomètric 5 de la CV-500, a l’altura d’El Saler, ha causat este dilluns de matí fins a 9 quilòmetres de retencions, encara que el vehicle ja s’ha retirat i el trànsit es normalitza.