Detingut a Torreblanca per estafes bancàries, falsedat de documents i revelació de secrets

La Guàrdia Civil de Torreblanca ha detingut a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa bancària, delicte de revelació de secrets, falsificació de document mercantil i diverses requisitòries judicials de cerca i detenció.

La denúncia presentada en la Caserna de la Guàrdia Civil de Torreblanca per la sostracció en una bústia d’una carta que contenia una targeta bancària amb la qual es van fer compres per valor de 300 euros en el compte bancaría de la perjudicada va donar lloc a l’inici d’una investigació que després de nombroses gestions, entre elles altres més tècniques, es va identificar a una persona sospitosa del fet, i que era el titular d’una empresa situada prop de la localitat de Torreblanca.

Durant aqueix període de gestions es va rebre una denúncia presentada en el Lloc de la Guàrdia Civil d’Azuqueca d’Henares (Guadalajara), on el mateix sospitós hauria cobrat un xec bancari falsificant les dades per un import de 11.325 euros.

Per tot això es va procedir a la seua detenció com a autor dels delictes d’Estafa Bancària, Falsedat de Document Mercantil i Relevación de Secrets.

Els guàrdies civils van poder esbrinar que a l’ara detingut, li figuraven dos requisitòries, una de cerca, detenció i personació per un Jutjat de Valladolid i una altra d’esbrinament de domicili i parador per un Jutjat de Madrid.

Les diligències instruïdes van ser remeses al Jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Castelló. L’actuació ha sigut realitzada per efectius del Lloc de la Guàrdia Civil de Torreblanca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.