Detingut per falsificar la documentació del cotxe que conduïa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental, per circular en Espanya amb un cotxe que portava set mesos amb una matrícula francesa donada de baixa i que no constava en les bases de dades, eludint ser identificat en la via pública.

 

La Policia ha tingut coneixement d’esta infracció després de ser retirat el cotxe el passat 6 d’agost, en la platja del Postiguet, per estar mal aparcat i no tindre la matrícula registrada. Els agents policials van traslladar el vehicle al depòsit municipal, a on el propietari es va personar per a recollir-lo passats diferents dies, i portava dos plaques de matrícules espanyoles i la nova documentació.

 

Segons fonts policials, esta persona davant de l’agent es va posar a canviar les plaques del cotxe, traient una cinta aïllant per a pegar-les, i volent retirar el vehicle amb la nova documentació espanyola, manifestant que va adquirir el cotxe i va fer el canvi de propietat fa set mesos.

 

El cotxe està davall de la custòdia del depòsit municipal

La Policia Local el va informar que ha estat circulant amb una matrícula falsa que no correspon a este cotxe, sostraient d’esta forma la identificació legal al no constar en les bases de dades i sense canviar-la quan és obligatòria fer-ho per a circular per la via pública.

 

Per tals fets, en eixe moment els agents de la Policia Local van procedir a informar-lo dels drets que té, i el van detindre per un presumpte delicte de falsedat documental. Posteriorment va ser traslladat a dependències policials i el cotxe va quedar davall de la custòdia en el depòsit municipal.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.