16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Detingut per falsificar la documentació del cotxe que conduïa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental, per circular en Espanya amb un cotxe que portava set mesos amb una matrícula francesa donada de baixa i que no constava en les bases de dades, eludint ser identificat en la via pública.

 

La Policia ha tingut coneixement d’esta infracció després de ser retirat el cotxe el passat 6 d’agost, en la platja del Postiguet, per estar mal aparcat i no tindre la matrícula registrada. Els agents policials van traslladar el vehicle al depòsit municipal, a on el propietari es va personar per a recollir-lo passats diferents dies, i portava dos plaques de matrícules espanyoles i la nova documentació.

 

Segons fonts policials, esta persona davant de l’agent es va posar a canviar les plaques del cotxe, traient una cinta aïllant per a pegar-les, i volent retirar el vehicle amb la nova documentació espanyola, manifestant que va adquirir el cotxe i va fer el canvi de propietat fa set mesos.

 

El cotxe està davall de la custòdia del depòsit municipal

La Policia Local el va informar que ha estat circulant amb una matrícula falsa que no correspon a este cotxe, sostraient d’esta forma la identificació legal al no constar en les bases de dades i sense canviar-la quan és obligatòria fer-ho per a circular per la via pública.

 

Per tals fets, en eixe moment els agents de la Policia Local van procedir a informar-lo dels drets que té, i el van detindre per un presumpte delicte de falsedat documental. Posteriorment va ser traslladat a dependències policials i el cotxe va quedar davall de la custòdia en el depòsit municipal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.