Detingut per falsificar la documentació del cotxe que conduïa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental, per circular en Espanya amb un cotxe que portava set mesos amb una matrícula francesa donada de baixa i que no constava en les bases de dades, eludint ser identificat en la via pública.

 

La Policia ha tingut coneixement d’esta infracció després de ser retirat el cotxe el passat 6 d’agost, en la platja del Postiguet, per estar mal aparcat i no tindre la matrícula registrada. Els agents policials van traslladar el vehicle al depòsit municipal, a on el propietari es va personar per a recollir-lo passats diferents dies, i portava dos plaques de matrícules espanyoles i la nova documentació.

 

Segons fonts policials, esta persona davant de l’agent es va posar a canviar les plaques del cotxe, traient una cinta aïllant per a pegar-les, i volent retirar el vehicle amb la nova documentació espanyola, manifestant que va adquirir el cotxe i va fer el canvi de propietat fa set mesos.

 

El cotxe està davall de la custòdia del depòsit municipal

La Policia Local el va informar que ha estat circulant amb una matrícula falsa que no correspon a este cotxe, sostraient d’esta forma la identificació legal al no constar en les bases de dades i sense canviar-la quan és obligatòria fer-ho per a circular per la via pública.

 

Per tals fets, en eixe moment els agents de la Policia Local van procedir a informar-lo dels drets que té, i el van detindre per un presumpte delicte de falsedat documental. Posteriorment va ser traslladat a dependències policials i el cotxe va quedar davall de la custòdia en el depòsit municipal.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.