Detingut per falsificar la documentació del cotxe que conduïa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental, per circular en Espanya amb un cotxe que portava set mesos amb una matrícula francesa donada de baixa i que no constava en les bases de dades, eludint ser identificat en la via pública.

 

La Policia ha tingut coneixement d’esta infracció després de ser retirat el cotxe el passat 6 d’agost, en la platja del Postiguet, per estar mal aparcat i no tindre la matrícula registrada. Els agents policials van traslladar el vehicle al depòsit municipal, a on el propietari es va personar per a recollir-lo passats diferents dies, i portava dos plaques de matrícules espanyoles i la nova documentació.

 

Segons fonts policials, esta persona davant de l’agent es va posar a canviar les plaques del cotxe, traient una cinta aïllant per a pegar-les, i volent retirar el vehicle amb la nova documentació espanyola, manifestant que va adquirir el cotxe i va fer el canvi de propietat fa set mesos.

 

El cotxe està davall de la custòdia del depòsit municipal

La Policia Local el va informar que ha estat circulant amb una matrícula falsa que no correspon a este cotxe, sostraient d’esta forma la identificació legal al no constar en les bases de dades i sense canviar-la quan és obligatòria fer-ho per a circular per la via pública.

 

Per tals fets, en eixe moment els agents de la Policia Local van procedir a informar-lo dels drets que té, i el van detindre per un presumpte delicte de falsedat documental. Posteriorment va ser traslladat a dependències policials i el cotxe va quedar davall de la custòdia en el depòsit municipal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.