15.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Detingut per falsificar la documentació del cotxe que conduïa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental, per circular en Espanya amb un cotxe que portava set mesos amb una matrícula francesa donada de baixa i que no constava en les bases de dades, eludint ser identificat en la via pública.

 

La Policia ha tingut coneixement d’esta infracció després de ser retirat el cotxe el passat 6 d’agost, en la platja del Postiguet, per estar mal aparcat i no tindre la matrícula registrada. Els agents policials van traslladar el vehicle al depòsit municipal, a on el propietari es va personar per a recollir-lo passats diferents dies, i portava dos plaques de matrícules espanyoles i la nova documentació.

 

Segons fonts policials, esta persona davant de l’agent es va posar a canviar les plaques del cotxe, traient una cinta aïllant per a pegar-les, i volent retirar el vehicle amb la nova documentació espanyola, manifestant que va adquirir el cotxe i va fer el canvi de propietat fa set mesos.

 

El cotxe està davall de la custòdia del depòsit municipal

La Policia Local el va informar que ha estat circulant amb una matrícula falsa que no correspon a este cotxe, sostraient d’esta forma la identificació legal al no constar en les bases de dades i sense canviar-la quan és obligatòria fer-ho per a circular per la via pública.

 

Per tals fets, en eixe moment els agents de la Policia Local van procedir a informar-lo dels drets que té, i el van detindre per un presumpte delicte de falsedat documental. Posteriorment va ser traslladat a dependències policials i el cotxe va quedar davall de la custòdia en el depòsit municipal.

Últimes notícies

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.

La factura pels dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA ascendix a 165 euros

La causa per la gestió de la DANA incorpora la factura del 29 d'octubre de 2024: 165 euros per dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro. El document figura a nom del PP i el restaurant va aportar fotos i el pla del reservat.

Les exportacions agroalimentàries valencianes pugen un 8,7% fins a setembre

El sector suposa el 26,6% de les vendes exteriors valencianes i suma 7.402 milions entre gener i setembre de 2025, amb Alemanya com a principal destí.

La Diputació de València afig nous recursos de memòria democràtica

La Diputació de València ha presentat un llibre sobre Isidro Escandell i el webdoc 'Els fosses de la vergonya', ampliant el seu catàleg de recursos de Memòria Democràtica. La institució reforça així la seua estratègia per a facilitar ferramentes d'anàlisis i divulgació.

Grup Ferrero invertix 140 milions per a crear un centre tecnològic de gelats a Alzira

Grup Ferrero transforma la planta ICFC d'Alzira en la seua hub tecnològic europeu de gelats amb una inversió de 140 milions. Deixarà la marca blanca en 2026 i garantix l'ocupació.

Merino afirma que l’avís de la UE pels Pressupostos evidencia que el Govern no governa

Merino ha vinculat l'avís de la Comissió Europea per la falta de Pressupostos a la debilitat del Govern i ha demanat més marge fiscal i reformar el finançament autonòmic. També ha mostrat escepticisme amb els terminis anunciats per Hisenda i ha retret la gestió del FLA extraordinari.

El Consell ha aprovat el decret que activa ajudes directes per a entitats esportives afectades per la DANA

El Consell ha aprovat un decret que permet concedir de manera directa 761.000 euros a entitats esportives en municipis afectats per la DANA. El pla inclou suport psicosocial i més recursos per a reparar la depuradora de Quart-Benàger.

Benidorm adjudica la gestió dels grans esdeveniments a una UTE després de la marxa del Low Festival

L'Ajuntament ha adjudicat per quatre anys l'organització dels esdeveniments estivals en els Germans Martínez Munuera a una UTE única. El contracte fixa entre 3 i 5 macroconcerts per estiu, més actuacions de format mitjà, i inclou un cànon de 0,51 euros per entrada.