Detingut per furtar en una casa d’Elx i oblidar-se una denúncia al seu nom

Policia Nacional

El presumpte autor dels fets havia furtat objectes valorats en més de 3.000 euros | Europa Press

 

La Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), al presumpte autor d’un robatori en una casa, després de què es deixara durant l’assalt una denúncia al seu nom per incomplir l’estat d’alarma.

 

Segons ha informat la Comissaria provincial, el detingut és un espanyol de 43 anys que ha botat la tanca, ha forçat la porta de l’entrada i ha furtat alguns objectes de dins.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Un dels veïns ha avisat al propietari de la casa, situada en el polígon de Carrús. Pel que pareix, el testimoni ha sentit un fort colp, per això al dia següent s’ha posat en contacte amb l’amo de la vivenda. El fill de l’amo ha cudit al lloc dels fets i ha comprovat que algú havia entrat en la casa.

 

En un primer moment, la víctima ha trobat a faltar algunes bicicletes, dos consoles de videojocs, un gran número de ferramentes, una piscina desmuntable i electrodomèstics, tot valorat en més de 3.000 euros.

 

S’ha trobat una sanció a nom del presumpte autor dels fets

El perjudicat ha contactat amb la Policia Nacional i més tard han acudit diferents autoritats, entre elles la Brigada de Policia Científica de la Comissaria d’Elx, que ha fet la inspecció ocular per a trobar proves i identificar al presumpte culpable.

 

La sorpresa ha arribat quan en una de les estances de la casa han trobat una proposta de sanció per incompliment de l’estat d’alarma a nom d’una persona que ni residia allí ni era conegut per cap dels seus propietaris.

 

D’esta forma, la investigació s’ha centrat en la persona sancionada i s’ha descobert que ja comptava amb antecedents per fets pareguts i que havia sigut vist en la zona del robatori eixe dia.

 

Una volta identificat, s’ha localitzat al presumpte autor en un carrer prop de sa casa i s’ha procedit a la seua detenció. El detingut ha sigut acusat d’un delicte de robatori amb força i posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Elx.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.