Detingut per furtar en una casa d’Elx i oblidar-se una denúncia al seu nom

Policia Nacional

El presumpte autor dels fets havia furtat objectes valorats en més de 3.000 euros | Europa Press

 

La Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), al presumpte autor d’un robatori en una casa, després de què es deixara durant l’assalt una denúncia al seu nom per incomplir l’estat d’alarma.

 

Segons ha informat la Comissaria provincial, el detingut és un espanyol de 43 anys que ha botat la tanca, ha forçat la porta de l’entrada i ha furtat alguns objectes de dins.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Un dels veïns ha avisat al propietari de la casa, situada en el polígon de Carrús. Pel que pareix, el testimoni ha sentit un fort colp, per això al dia següent s’ha posat en contacte amb l’amo de la vivenda. El fill de l’amo ha cudit al lloc dels fets i ha comprovat que algú havia entrat en la casa.

 

En un primer moment, la víctima ha trobat a faltar algunes bicicletes, dos consoles de videojocs, un gran número de ferramentes, una piscina desmuntable i electrodomèstics, tot valorat en més de 3.000 euros.

 

S’ha trobat una sanció a nom del presumpte autor dels fets

El perjudicat ha contactat amb la Policia Nacional i més tard han acudit diferents autoritats, entre elles la Brigada de Policia Científica de la Comissaria d’Elx, que ha fet la inspecció ocular per a trobar proves i identificar al presumpte culpable.

 

La sorpresa ha arribat quan en una de les estances de la casa han trobat una proposta de sanció per incompliment de l’estat d’alarma a nom d’una persona que ni residia allí ni era conegut per cap dels seus propietaris.

 

D’esta forma, la investigació s’ha centrat en la persona sancionada i s’ha descobert que ja comptava amb antecedents per fets pareguts i que havia sigut vist en la zona del robatori eixe dia.

 

Una volta identificat, s’ha localitzat al presumpte autor en un carrer prop de sa casa i s’ha procedit a la seua detenció. El detingut ha sigut acusat d’un delicte de robatori amb força i posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Elx.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.