Anuncios

Detingut per furtar en una casa d’Elx i oblidar-se una denúncia al seu nom

Policia Nacional

El presumpte autor dels fets havia furtat objectes valorats en més de 3.000 euros | Europa Press

 

La Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), al presumpte autor d’un robatori en una casa, després de què es deixara durant l’assalt una denúncia al seu nom per incomplir l’estat d’alarma.

 

Anuncios

Segons ha informat la Comissaria provincial, el detingut és un espanyol de 43 anys que ha botat la tanca, ha forçat la porta de l’entrada i ha furtat alguns objectes de dins.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Un dels veïns ha avisat al propietari de la casa, situada en el polígon de Carrús. Pel que pareix, el testimoni ha sentit un fort colp, per això al dia següent s’ha posat en contacte amb l’amo de la vivenda. El fill de l’amo ha cudit al lloc dels fets i ha comprovat que algú havia entrat en la casa.

 

En un primer moment, la víctima ha trobat a faltar algunes bicicletes, dos consoles de videojocs, un gran número de ferramentes, una piscina desmuntable i electrodomèstics, tot valorat en més de 3.000 euros.

 

S’ha trobat una sanció a nom del presumpte autor dels fets

El perjudicat ha contactat amb la Policia Nacional i més tard han acudit diferents autoritats, entre elles la Brigada de Policia Científica de la Comissaria d’Elx, que ha fet la inspecció ocular per a trobar proves i identificar al presumpte culpable.

 

La sorpresa ha arribat quan en una de les estances de la casa han trobat una proposta de sanció per incompliment de l’estat d’alarma a nom d’una persona que ni residia allí ni era conegut per cap dels seus propietaris.

 

D’esta forma, la investigació s’ha centrat en la persona sancionada i s’ha descobert que ja comptava amb antecedents per fets pareguts i que havia sigut vist en la zona del robatori eixe dia.

 

Una volta identificat, s’ha localitzat al presumpte autor en un carrer prop de sa casa i s’ha procedit a la seua detenció. El detingut ha sigut acusat d’un delicte de robatori amb força i posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Elx.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios