Detingut per furtar en una casa d’Elx i oblidar-se una denúncia al seu nom

Policia Nacional

El presumpte autor dels fets havia furtat objectes valorats en més de 3.000 euros | Europa Press

 

La Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), al presumpte autor d’un robatori en una casa, després de què es deixara durant l’assalt una denúncia al seu nom per incomplir l’estat d’alarma.

 

Segons ha informat la Comissaria provincial, el detingut és un espanyol de 43 anys que ha botat la tanca, ha forçat la porta de l’entrada i ha furtat alguns objectes de dins.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Un dels veïns ha avisat al propietari de la casa, situada en el polígon de Carrús. Pel que pareix, el testimoni ha sentit un fort colp, per això al dia següent s’ha posat en contacte amb l’amo de la vivenda. El fill de l’amo ha cudit al lloc dels fets i ha comprovat que algú havia entrat en la casa.

 

En un primer moment, la víctima ha trobat a faltar algunes bicicletes, dos consoles de videojocs, un gran número de ferramentes, una piscina desmuntable i electrodomèstics, tot valorat en més de 3.000 euros.

 

S’ha trobat una sanció a nom del presumpte autor dels fets

El perjudicat ha contactat amb la Policia Nacional i més tard han acudit diferents autoritats, entre elles la Brigada de Policia Científica de la Comissaria d’Elx, que ha fet la inspecció ocular per a trobar proves i identificar al presumpte culpable.

 

La sorpresa ha arribat quan en una de les estances de la casa han trobat una proposta de sanció per incompliment de l’estat d’alarma a nom d’una persona que ni residia allí ni era conegut per cap dels seus propietaris.

 

D’esta forma, la investigació s’ha centrat en la persona sancionada i s’ha descobert que ja comptava amb antecedents per fets pareguts i que havia sigut vist en la zona del robatori eixe dia.

 

Una volta identificat, s’ha localitzat al presumpte autor en un carrer prop de sa casa i s’ha procedit a la seua detenció. El detingut ha sigut acusat d’un delicte de robatori amb força i posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Elx.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.

Pérez Llorca reclama menys burocràcia i impostos perquè els jóvens puguen emprendre

Juanfran Pérez Llorca defén que les administracions reduïsquen burocràcia i impostos i reforcen la formació i les ajudes directes perquè els jóvens puguen emprendre i desenrotllar el seu projecte de vida en la Comunitat Valenciana.

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.

Seguretat Social celebrarà els seus 45 anys amb un gran concert en el Roig Arena en 2027

Seguretat Social llança el senzill 'Pertot arreu et veig', avançament del seu àlbum i llibre 'Vaig a Mart', i anuncia un gran concert pels seus 45 anys en el Roig Arena de València al maig de 2027.

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.