Detingut per furtar joies mentres treballava de pintor en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a un home de 44 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor de dos delictes de robatori, després d‘apoderar-se d’algunes joies de dos cases aprofitant que feia treballs de pintura en estes. Els agents han recuperat les joies sostretes valorades en uns 2.500 euros.

 

Les investigacions es van iniciar este dijous en tindre coneixement els policies de que s’havien fet una sèrie de vendes de joies, un total de nou, en un establiment de compra venda d’or de Gandia, amb unes inscripcions que al principi no tenien molta relació amb la persona que les havia venudes.

 

Durant les perquisicions fetes, els agents han descobert que en dos cases de la localitat els seus propietaris trobaven a faltar una sèrie de joies, i que en els dos havia estat un home fent uns treballs de pintura contractat per una empresa d’administració de finques. El sospitós havia aprofitat que els amos no estaven en l’habitació en les que estaven les joies per a apoderar-se d’estes.

 

Joies valorades en 2.500 euros

Els policies han intervingut les joies robades valorades en uns 2.500 euros i li les han entregat als seus propietaris.

 

Finalment, els policies han identificat al sospitós que després de presentar-se en dependències policials ha sigut detingut com a presumpte autor de dos delictes de robatori.

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser sentit en declaració ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

Juny negre a les carreteres: 14 morts a la Comunitat Valenciana, huit més que fa un any

La Comunitat Valenciana ha registrat 14 morts en accidents de trànsit en juny, huit més que el 2025, dins d’un balanç estatal amb 142 víctimes mortals, la xifra més alta per a este mes des de 2010.

Pressions a l’alcalde d’Alacant perquè dimitisca pel pis VPP de Rocío Gómez a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant ha admés en Les Corts que sabia des de juliol de 2024 que l’exedil d’Urbanisme Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV reclama una compareixença urgent.

Un exregidor del PP assegura que Rocío Gómez li va dir en 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant, Antonio Gallego, ha declarat en Les Corts que Rocío Gómez li va comunicar abans d’un ple de juliol de 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV exigeix una compareixença urgent.

Pressió política a Alacant per un pis de protecció pública de l’exedil Rocío Gómez

L’exregidor Antonio Gallego assegura en Les Corts que va saber en 2024 que Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís i PSPV reclamen ara explicacions urgents i la dimissió de l’alcalde Luis Barcala.

Pavón i Bellido carreguen contra Barcala pel cas de les vivendes de protecció de Les Naus

Miguel Pavón i Natxo Bellido han responsabilitzat el govern de Luis Barcala de l’escàndal en l’adjudicació de vivendes de protecció pública a Les Naus, en la primera sessió de la comissió d’investigació de Les Corts sobre este cas.

Santi Cazorla penja les botes després de 23 anys al futbol professional

Santi Cazorla, capità i símbol del Real Oviedo i mite del Villarreal, ha confirmat la seua retirada als 41 anys després de 23 temporades al futbol professional.

Lliure amb càrrecs el conductor begut que ha ferit greu una motorista en pràctiques i ha fugit a El Campello

Un home de 32 anys ha ferit de gravetat una alumna d’autoescola que feia pràctiques de moto a El Campello i ha fugit. Quadruplicava la taxa d’alcohol i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.