26 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Detingut per furtar joies mentres treballava de pintor en Gandia

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a un home de 44 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor de dos delictes de robatori, després d‘apoderar-se d’algunes joies de dos cases aprofitant que feia treballs de pintura en estes. Els agents han recuperat les joies sostretes valorades en uns 2.500 euros.

 

Les investigacions es van iniciar este dijous en tindre coneixement els policies de que s’havien fet una sèrie de vendes de joies, un total de nou, en un establiment de compra venda d’or de Gandia, amb unes inscripcions que al principi no tenien molta relació amb la persona que les havia venudes.

 

Durant les perquisicions fetes, els agents han descobert que en dos cases de la localitat els seus propietaris trobaven a faltar una sèrie de joies, i que en els dos havia estat un home fent uns treballs de pintura contractat per una empresa d’administració de finques. El sospitós havia aprofitat que els amos no estaven en l’habitació en les que estaven les joies per a apoderar-se d’estes.

 

Joies valorades en 2.500 euros

Els policies han intervingut les joies robades valorades en uns 2.500 euros i li les han entregat als seus propietaris.

 

Finalment, els policies han identificat al sospitós que després de presentar-se en dependències policials ha sigut detingut com a presumpte autor de dos delictes de robatori.

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser sentit en declaració ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

Avís groc a l’interior sud de València per tempestes, graníssol i vent fort

L'Agència Estatal de Meteorologia ha activat un avís groc a l'interior sud de València per fortes tempestes, graníssol i ratxes de vent per a este divendres a la vesprada.

Divendres estable en la Comunitat Valenciana abans de fortes tempestes el dissabte a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un divendres amb temps estable que derivarà en pluges i tempestes en interior de Castelló i València. El dissabte s'espera un increment de la intensitat amb tempestes molt fortes i graníssol a Castelló.

Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa lideren la preferència de docents per a trasllats en 2025

La Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa i Andalusia són les comunitats més demandades per docents que busquen traslladar-se en 2025, mentres Madrid i Catalunya registren més eixides.

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.