Detingut per furtar joies mentres treballava de pintor en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a un home de 44 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor de dos delictes de robatori, després d‘apoderar-se d’algunes joies de dos cases aprofitant que feia treballs de pintura en estes. Els agents han recuperat les joies sostretes valorades en uns 2.500 euros.

 

Les investigacions es van iniciar este dijous en tindre coneixement els policies de que s’havien fet una sèrie de vendes de joies, un total de nou, en un establiment de compra venda d’or de Gandia, amb unes inscripcions que al principi no tenien molta relació amb la persona que les havia venudes.

 

Durant les perquisicions fetes, els agents han descobert que en dos cases de la localitat els seus propietaris trobaven a faltar una sèrie de joies, i que en els dos havia estat un home fent uns treballs de pintura contractat per una empresa d’administració de finques. El sospitós havia aprofitat que els amos no estaven en l’habitació en les que estaven les joies per a apoderar-se d’estes.

 

Joies valorades en 2.500 euros

Els policies han intervingut les joies robades valorades en uns 2.500 euros i li les han entregat als seus propietaris.

 

Finalment, els policies han identificat al sospitós que després de presentar-se en dependències policials ha sigut detingut com a presumpte autor de dos delictes de robatori.

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser sentit en declaració ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això fora requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut a Alacant un fugitiu que va apunyalar als seus exsuegros a Màlaga amb un matxet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 43 anys en crida i cerca per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes d'allunyament i requisitòries judicials.

El Parc Central d’Alacant integrarà la ciutat amb un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a eliminar la històrica barrera ferroviària i connectar barris hui separats.

El projecte del Parc Central dividix a l’oposició entre l’optimisme del PSOE i els dubtes de Compromís, EU-Podem i Vox

L'anunci del projecte del Parc Central a Alacant desperta entusiasme en el PSOE, mentres Compromís i EU-Podem expressen recels i Vox es desmarca amb dures crítiques a l'acte i al ministre de Transports.

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.

El València aconseguirà els 3.000 partits en Primera enfront del Mallorca

El València CF arribarà als 3.000 partits en Primera Divisió en el seu pròxim dol de Lliga davant el Mallorca, una fita que consolida al club com un dels històrics del futbol espanyol.

Lucas Cepeda es reivindica amb un gol clau en el moment més delicat de l’Elx

El xilé Lucas Cepeda va firmar el seu primer gol en LaLiga amb l'Elx en un moment crític per a l'equip i es guanya pes en els plans de Eder Sarabia.

La Renda 2025 confirma que les ajudes per la dana queden exemptes d’IRPF

Les ajudes per la dana d'octubre de 2024 concedides pel Govern, la Generalitat i els ajuntaments no tributen en l'IRPF de la Renda 2025, segons l'Agència Tributària.