10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Detingut per furtar joies mentres treballava de pintor en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a un home de 44 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor de dos delictes de robatori, després d‘apoderar-se d’algunes joies de dos cases aprofitant que feia treballs de pintura en estes. Els agents han recuperat les joies sostretes valorades en uns 2.500 euros.

 

Les investigacions es van iniciar este dijous en tindre coneixement els policies de que s’havien fet una sèrie de vendes de joies, un total de nou, en un establiment de compra venda d’or de Gandia, amb unes inscripcions que al principi no tenien molta relació amb la persona que les havia venudes.

 

Durant les perquisicions fetes, els agents han descobert que en dos cases de la localitat els seus propietaris trobaven a faltar una sèrie de joies, i que en els dos havia estat un home fent uns treballs de pintura contractat per una empresa d’administració de finques. El sospitós havia aprofitat que els amos no estaven en l’habitació en les que estaven les joies per a apoderar-se d’estes.

 

Joies valorades en 2.500 euros

Els policies han intervingut les joies robades valorades en uns 2.500 euros i li les han entregat als seus propietaris.

 

Finalment, els policies han identificat al sospitós que després de presentar-se en dependències policials ha sigut detingut com a presumpte autor de dos delictes de robatori.

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser sentit en declaració ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.