7.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detingut per furtar joies mentres treballava de pintor en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a un home de 44 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor de dos delictes de robatori, després d‘apoderar-se d’algunes joies de dos cases aprofitant que feia treballs de pintura en estes. Els agents han recuperat les joies sostretes valorades en uns 2.500 euros.

 

Les investigacions es van iniciar este dijous en tindre coneixement els policies de que s’havien fet una sèrie de vendes de joies, un total de nou, en un establiment de compra venda d’or de Gandia, amb unes inscripcions que al principi no tenien molta relació amb la persona que les havia venudes.

 

Durant les perquisicions fetes, els agents han descobert que en dos cases de la localitat els seus propietaris trobaven a faltar una sèrie de joies, i que en els dos havia estat un home fent uns treballs de pintura contractat per una empresa d’administració de finques. El sospitós havia aprofitat que els amos no estaven en l’habitació en les que estaven les joies per a apoderar-se d’estes.

 

Joies valorades en 2.500 euros

Els policies han intervingut les joies robades valorades en uns 2.500 euros i li les han entregat als seus propietaris.

 

Finalment, els policies han identificat al sospitós que després de presentar-se en dependències policials ha sigut detingut com a presumpte autor de dos delictes de robatori.

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser sentit en declaració ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.