Detenen a un home per presumpte abús sexual a una jove en Chiva

 

La Guàrdia Civil de Chiva ha procedit a la detenció d’un home, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual a una jove en el terme municipal d’aquesta localitat. Les investigacions es van iniciar per part dels agents en tindre coneixement d’un fet ocorregut a mitjan mes de Juliol, en el qual un home hauria comés un suposat delicte d’abús sexual sobre una dona, sent denunciats els fets en les dependències de la Guàrdia Civil de Chiva (València).

 

La víctima en la seua compareixença davant els agents va declarar que mentre es trobava en un parc de la localitat, l’autor dels fets que en aqueix moment estava amagat després d’uns arbustos, va eixir després d’ella realitzant-li tocaments i fugint del lloc precipitadament. La jove va poder reconèixer al seu agressor posteriorment. L’autor dels fets i posteriorment detingut, constava amb antecedents per fets similars als descrits, arribant a haver ocorregut en alguna ocasió amb menors d’edat. 

 

Fase d’explotació

Després de l’estudi i anàlisi de la informació recaptada, es va iniciar una investigació per part de components de la Guàrdia Civil de Chiva, els qui van establir un dispositiu operatiu per a intentar localitzar a l’autor, ja que aquest no té domicili fix. 

 

Fruit de les gestions dutes a terme, així com de les perquisicions obtingudes pels agents encarregats del cas, el dia 19 de juliol de 2021, es va desenvolupar la fase d’explotació d’aquest operatiu, sent identificat el presumpte autor de l’il·lícit penal, procedint finalment a la seua localització i detenció.

 

Amb aquesta actuació la Guàrdia Civil ha detingut al suposat autor del delicte denunciat, un home de 47 anys i nacionalitat colombiana, per un presumpte delicte d’abús sexual. El detingut i diligències instruïdes han sigut posats a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Requena (València).
 

Anuncios

Últimes notícies

El Palau de Congressos de València impulsa 94,7 milions d’impacte econòmic en 2025

L'activitat del Palau de Congressos de València va generar en 2025 un impacte econòmic de 94,7 milions, va reforçar la seua solvència financera i va consolidar a la ciutat com a destí MICE competitiu.

Una oceanògrafa valenciana, entre els espanyols del creuer amb possible brot de hantavirus

L'oceanògrafa valenciana Aitana Forcén-Vázquez és una de les catorze persones espanyoles que viatgen en el creuer amb un possible brot de hantavirus que ha causat tres morts a l'Atlàntic Sud, mentres Espanya i l'OMS coordinen l'assistència.

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.

La Comunitat Valenciana eleva un 5,9% l’arribada de turistes internacionals i el gasto creix un 4,7% fins a març

La Comunitat Valenciana rep 2,25 milions de turistes internacionals fins a març, un 5,9% més, i aconseguix un gasto de 2.872 milions, mentres Espanya marca nous rècords trimestrals i al març.

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.