Anuncios

Detenen a un home per presumpte abús sexual a una jove en Chiva

 

La Guàrdia Civil de Chiva ha procedit a la detenció d’un home, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual a una jove en el terme municipal d’aquesta localitat. Les investigacions es van iniciar per part dels agents en tindre coneixement d’un fet ocorregut a mitjan mes de Juliol, en el qual un home hauria comés un suposat delicte d’abús sexual sobre una dona, sent denunciats els fets en les dependències de la Guàrdia Civil de Chiva (València).

 

La víctima en la seua compareixença davant els agents va declarar que mentre es trobava en un parc de la localitat, l’autor dels fets que en aqueix moment estava amagat després d’uns arbustos, va eixir després d’ella realitzant-li tocaments i fugint del lloc precipitadament. La jove va poder reconèixer al seu agressor posteriorment. L’autor dels fets i posteriorment detingut, constava amb antecedents per fets similars als descrits, arribant a haver ocorregut en alguna ocasió amb menors d’edat. 

Anuncios

 

Fase d’explotació

Després de l’estudi i anàlisi de la informació recaptada, es va iniciar una investigació per part de components de la Guàrdia Civil de Chiva, els qui van establir un dispositiu operatiu per a intentar localitzar a l’autor, ja que aquest no té domicili fix. 

 

Fruit de les gestions dutes a terme, així com de les perquisicions obtingudes pels agents encarregats del cas, el dia 19 de juliol de 2021, es va desenvolupar la fase d’explotació d’aquest operatiu, sent identificat el presumpte autor de l’il·lícit penal, procedint finalment a la seua localització i detenció.

 

Amb aquesta actuació la Guàrdia Civil ha detingut al suposat autor del delicte denunciat, un home de 47 anys i nacionalitat colombiana, per un presumpte delicte d’abús sexual. El detingut i diligències instruïdes han sigut posats a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Requena (València).
 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.
Anuncios