Detenen a un home per presumpte abús sexual a una jove en Chiva

 

La Guàrdia Civil de Chiva ha procedit a la detenció d’un home, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual a una jove en el terme municipal d’aquesta localitat. Les investigacions es van iniciar per part dels agents en tindre coneixement d’un fet ocorregut a mitjan mes de Juliol, en el qual un home hauria comés un suposat delicte d’abús sexual sobre una dona, sent denunciats els fets en les dependències de la Guàrdia Civil de Chiva (València).

 

La víctima en la seua compareixença davant els agents va declarar que mentre es trobava en un parc de la localitat, l’autor dels fets que en aqueix moment estava amagat després d’uns arbustos, va eixir després d’ella realitzant-li tocaments i fugint del lloc precipitadament. La jove va poder reconèixer al seu agressor posteriorment. L’autor dels fets i posteriorment detingut, constava amb antecedents per fets similars als descrits, arribant a haver ocorregut en alguna ocasió amb menors d’edat. 

 

Fase d’explotació

Després de l’estudi i anàlisi de la informació recaptada, es va iniciar una investigació per part de components de la Guàrdia Civil de Chiva, els qui van establir un dispositiu operatiu per a intentar localitzar a l’autor, ja que aquest no té domicili fix. 

 

Fruit de les gestions dutes a terme, així com de les perquisicions obtingudes pels agents encarregats del cas, el dia 19 de juliol de 2021, es va desenvolupar la fase d’explotació d’aquest operatiu, sent identificat el presumpte autor de l’il·lícit penal, procedint finalment a la seua localització i detenció.

 

Amb aquesta actuació la Guàrdia Civil ha detingut al suposat autor del delicte denunciat, un home de 47 anys i nacionalitat colombiana, per un presumpte delicte d’abús sexual. El detingut i diligències instruïdes han sigut posats a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Requena (València).
 

Últimes notícies

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.

Quants menors migrants han d’acollir les comunitats: la Comunitat Valenciana arriba als 1.903

Un nou reial decret del Govern fixa en 1.903 els menors migrants no acompanyats que ha d’acollir la Comunitat Valenciana, el quart territori amb més places després d’Andalusia, Catalunya i Madrid.

L’equip de la UMH fa història en la Shell Eco-Marathon amb només 0,054 litres per 100 km

L’equip de la Universitat Miguel Hernández d’Elx ha aconseguit el subcampionat europeu i africà de prototips de combustió interna de la Shell Eco-Marathon amb el vehicle Dátil 26, que ha recorregut 1.829 km amb només un litre d’etanol.

Mazzolari diu que només va saber pel telenotícies que s’havia convocat el Cecopi

La diputada de Carreteres Reme Mazzolari ha declarat que va saber de la convocatòria del Cecopi per les notícies i nega haver parlat aquell dia amb l’exalcaldessa de Chiva, amb qui només va intercanviar missatges i àudios per Whatsapp.

La inversió de 36 milions en Hinojosa reforça l’ocupació i la indústria sostenible a l’Alqueria d’Asnar

La planta Hinojosa Paper Alqueria, a l’Alqueria d’Asnar, rep una inversió de més de 36 milions per augmentar un 20 % la producció de paper reciclat, impulsar l’ocupació local i avançar en descarbonització, en un context en què la Generalitat defensa una menor pressió fiscal i menys burocràcia per atraure empreses.

L’únic conductor detingut per l’accident mortal de Benicàssim queda en llibertat amb mesures cautelars

La jutgessa ha deixat en llibertat provisional, amb mesures cautelars estrictes, el jove de 19 anys detingut per l'accident de trànsit de Benicàssim, on van morir quatre persones i sis més van resultar ferides greus.

Més de 150 vivendes de lloguer assequible alleujaran el problema d’habitatge a l’Alfàs del Pi

La Generalitat ha anunciat la construcció de més de 150 vivendes de protecció pública de lloguer assequible a l’Alfàs del Pi, en una parcel·la municipal de més de 5.000 metres quadrats inclosa en el Pla Vive Comunitat Valenciana.