Detenen a un home per presumpte abús sexual a una jove en Chiva

 

La Guàrdia Civil de Chiva ha procedit a la detenció d’un home, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual a una jove en el terme municipal d’aquesta localitat. Les investigacions es van iniciar per part dels agents en tindre coneixement d’un fet ocorregut a mitjan mes de Juliol, en el qual un home hauria comés un suposat delicte d’abús sexual sobre una dona, sent denunciats els fets en les dependències de la Guàrdia Civil de Chiva (València).

 

La víctima en la seua compareixença davant els agents va declarar que mentre es trobava en un parc de la localitat, l’autor dels fets que en aqueix moment estava amagat després d’uns arbustos, va eixir després d’ella realitzant-li tocaments i fugint del lloc precipitadament. La jove va poder reconèixer al seu agressor posteriorment. L’autor dels fets i posteriorment detingut, constava amb antecedents per fets similars als descrits, arribant a haver ocorregut en alguna ocasió amb menors d’edat. 

 

Fase d’explotació

Després de l’estudi i anàlisi de la informació recaptada, es va iniciar una investigació per part de components de la Guàrdia Civil de Chiva, els qui van establir un dispositiu operatiu per a intentar localitzar a l’autor, ja que aquest no té domicili fix. 

 

Fruit de les gestions dutes a terme, així com de les perquisicions obtingudes pels agents encarregats del cas, el dia 19 de juliol de 2021, es va desenvolupar la fase d’explotació d’aquest operatiu, sent identificat el presumpte autor de l’il·lícit penal, procedint finalment a la seua localització i detenció.

 

Amb aquesta actuació la Guàrdia Civil ha detingut al suposat autor del delicte denunciat, un home de 47 anys i nacionalitat colombiana, per un presumpte delicte d’abús sexual. El detingut i diligències instruïdes han sigut posats a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Requena (València).
 

Últimes notícies

Mor una jove i una dona queda ferida greu en un accident a l’AP-7 a Crevillent

Una jove ha mort i una altra dona ha resultat ferida greu en un accident de trànsit este dissabte a l’AP-7, a l’eixida de Crevillent, després d’envair un vehicle avariat aturat en l’arcén.

Castro assegura que el Vila-real ja està prop del seu millor nivell

Luís Castro, tècnic del Levante, destaca que el Vila-real, malgrat un inici discret en LALIGA, ja s’acosta al seu nivell habitual i alerta de la seua qualitat abans del derbi a La Cerámica.

Morant crida a no resignar-se davant la dreta en l’inici de la conferència del PSPV a Alacant

Diana Morant reivindica a Alacant un PSPV que ‘no es resigna’ davant la dreta i fixa com a objectiu recuperar el Consell i les alcaldies de València i Alacant. Rebeca Torró i Trini Amorós reforcen el missatge amb crítiques al PP, a Vox i a la gestió de la dana a la Comunitat Valenciana.

Castro alerta per la calor i el temporal al Ciutat de València i reclama canvis a LaLiga

L’entrenador del Levante, Luís Castro, denuncia els horaris amb calor extrema i la gestió del temporal davant l’Athletic i adverteix que vol evitar una tragèdia al Ciutat de València.

Torró acusa Feijóo de ser un ‘mal virus’ per a la política espanyola

Rebeca Torró ha acusat Alberto Núñez Feijóo de ser un 'mal virus' que ha contaminat el PP i ha criticat la seua actitud davant la crisi de Ceuta i la coneguda com a llei de néts.

Xubascos molt forts en la costa d’Alacant i avís de fins a 100 l/m2 en 12 hores

Aemet ha activat avisos taronja per pluges molt intenses en el litoral d’Alacant, amb possibles acumulats de fins a 100 l/m2 en 12 hores en el nord de la província i ruixats molt forts en punts del sud.

L’Elx torna a fer tres gols fora de casa en Primera cinc anys després

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium i ha tornat a fer tres gols com a visitant en Primera més de cinc anys després de l’última vegada. El triomf, amb un jugador menys des del minut 5, és el primer de la temporada i confirma el bon rendiment lluny del Martínez Valero.

La Politècnica de València obri a la Xina el primer campus d’una universitat espanyola

La Universitat Politècnica de València ha inaugurat a Hangzhou el primer campus d’una universitat espanyola a la Xina, amb graus i màsters tecnològics i places reservades per a alumnat espanyol.