Detingut un home per agredir a la seua parella per deixar-la sense respiració a Sevilla

La Policia Local de Sevilla ha detingut i  ha posat a disposició judicial a un home, de vora 30 anys i que compta  ja amb altres tres detencions anteriors, com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar que hauria comés després d'agredir a la seua parella fins a fer-li a perdre la respiració.

  

Segons informa l'Ajuntament de Sevilla en una nota, els fets es van produir a primera hora de la vesprada del passat divendres, quan des d'en la Sala del 092 es va rebre una telefonant denunciant un episodi de violència de gènere, per la qual cosa es va enviar una patrulla al lloc dels fets.

  

Els agents van trobar en l'habitatge al presumpte agressor juntament amb la víctima de l'agressió, tots dos molt nerviosos, així com a la mare d'ella, que sostenia en els seus braços a un menor.  

  

 

 

Últimes notícies

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.

Els taxistes es concentraran el 17 de juny en Les Corts contra el nou decret de mobilitat

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana han convocat per al 17 de juny una protesta en Les Corts contra el nou decret llei de mobilitat, que consideren una liberalització encoberta del servici i una porta d’entrada per a més de 2.000 VTC.

Els equips directius demanen a Educació una reunió pública i retransmesa en directe

Els equips directius que han presentat la dimissió durant la vaga indefinida han demanat a la Conselleria d’Educació una reunió institucional retransmesa en directe per streaming per a garantir la transparència i explicar els motius de la seua decisió.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 a Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous al migdia a la carretera CV-649, al terme de Vallada (València), malgrat la ràpida intervenció dels servicis sanitaris.

Quasi tot l’alumnat valencià supera la PAU de 2026 amb un 95,23 % d’aprovats

Un total de 25.503 estudiants s’han presentat a la convocatòria ordinària de la PAU 2026 a la Comunitat Valenciana i el 95,23 % l’ha superada, amb una nota mitjana de 6,35 en la fase obligatòria.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2 milions de passatgers en maig i s’acosta als 8 milions en 2025

L’aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández ha superat en maig els 2 milions de passatgers, un 12 % més que en 2025, i ha fregat els 8 milions de viatgers en els cinc primers mesos de l’any.

Compromís exigix la dimissió de Camarero i Martínez Mus pels missatges durant la dana

Compromís ha reclamat la dimissió immediata de Susana Camarero i Vicente Martínez Mus pels seus missatges en el xat del Consell durant la dana, i ha registrat un ple extraordinari en Les Corts. Joan Baldoví també ha carregat contra Juanfran Pérez Llorca per no pronunciar-se sobre els missatges de Carlos Mazón i l'ha acusat de protegir-lo.

Anàlisis biomètrics en l’Operació Pas de l’Estret 2026 als ports de València i Alacant

L’Operació Pas de l’Estret 2026 incorpora anàlisis biomètrics i nous sistemes digitals als ports de València i sobretot d’Alacant per a millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit de passatgers i vehicles.