Detingut un home per extorquir a un altre a Alzira

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira (València) a un home de 21 anys com a presumpte autor d’un delicte d’extorsió.

Les investigacions es van iniciar després de conéixer per part dels investigadors l’extorsió a la qual podria estar sotmés un home, al qual li exigien el pagament de 5000 euros, després d’haver efectuat un pagament anterior de 12000 euros.

Pel que sembla l’home hauria entaulat amistat amb una dona a la qual hauria estat ajudant econòmicament, però al gener d’enguany quan ella li va tornar a demanar diners i en negar-se este, va rebre una trucada del suposat marit, el qual li va exigir el pagament de 12000 euros. En un primer moment l’home es va negar a abonar esta quantitat, però finalment va accedir.

Després d’este pagament la víctima va tornar a rebre crides del suposat marit, el qual va començar a exigir-li un altre nou pagament de 5000 euros, amenaçant-li amb causar-li lesions. Al no rebre gens de diners, el sospitós es va presentar en l’empresa d’un amic de la víctima per a requerir-li el pagament del suposat deute del seu amic, al que este es va negar, telefonant posteriorment a la policia.

Després dels fets i una vegada identificat el sospitós, este va ser localitzat al carrer per una patrulla, que ho va detenir com a presumpte autor d’un delicte d’extorsió. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU