14.1 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Detingut un home per extorquir a un altre a Alzira

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira (València) a un home de 21 anys com a presumpte autor d’un delicte d’extorsió.

Les investigacions es van iniciar després de conéixer per part dels investigadors l’extorsió a la qual podria estar sotmés un home, al qual li exigien el pagament de 5000 euros, després d’haver efectuat un pagament anterior de 12000 euros.

Pel que sembla l’home hauria entaulat amistat amb una dona a la qual hauria estat ajudant econòmicament, però al gener d’enguany quan ella li va tornar a demanar diners i en negar-se este, va rebre una trucada del suposat marit, el qual li va exigir el pagament de 12000 euros. En un primer moment l’home es va negar a abonar esta quantitat, però finalment va accedir.

Després d’este pagament la víctima va tornar a rebre crides del suposat marit, el qual va començar a exigir-li un altre nou pagament de 5000 euros, amenaçant-li amb causar-li lesions. Al no rebre gens de diners, el sospitós es va presentar en l’empresa d’un amic de la víctima per a requerir-li el pagament del suposat deute del seu amic, al que este es va negar, telefonant posteriorment a la policia.

Després dels fets i una vegada identificat el sospitós, este va ser localitzat al carrer per una patrulla, que ho va detenir com a presumpte autor d’un delicte d’extorsió. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSOE demanarà que Feijóo comparega el 27 de gener en la comissió de la DANA del Congrés

El Grup Socialista va anunciar que reclamarà la compareixença d'Alberto Núñez Feijóo el 27 de gener en la comissió sobre la DANA. Diana Morant li va exigir donar explicacions.

Marc Márquez reapareix en el Aspar Circuit quasi cent dies després de la seua lesió

Marc Márquez va reaparéixer en el Aspar Circuit de Guadassuar quasi cent dies després de la seua caiguda a Indonèsia. Va completar dos jornades privades amb una Ducati Panigale V2S sota la supervisió de Davide Tardozzi i al costat de diversos pilots mundialistes, com a part de la seua preparació per a 2026.

Morant defén el nou model de finançament i acusa el Consell de buscar objeccions

Diana Morant ha defés que el nou model de finançament autonòmic és el millor per als valencians i ha acusat el Consell de buscar objeccions. Ha destacat que la proposta del Govern duplica la plantejada per Pérez Llorca i ha reclamat suport en la reunió del pròxim dimecres.

Els reis visitaran el 14 de gener una exposició i un projecte de la UPV a València

Els reis viatjaran a València el dimecres 14 per a inaugurar la mostra 'La transformació de València 1866-2026' i conéixer el projecte 'Salvem els fotos UPV/Recuperar les memòries'. L'agenda fixa actes a les 12.00 en el Centre del Carmen i a les 16.15 en la Facultat de Belles Arts.

Un equip tècnic treballa per a restablir la calefacció en l’IES 25 d’Abril d’Alfafar

Dos empreses treballen des de primera hora en la reparació de la calefacció de l'IES 25 d'Abril després de les queixes per falta de temperatura i talls elèctrics. La consellera ha visitat el centre i manté equips en alerta davant noves incidències.

Marta García i Eilish McColgan, pels rècords en el 10K de València

L'espanyola i la britànica atacaran este diumenge les plusmarques de 10 km a València, en una edició amb nivell internacional, eixides escalonades i 18.000 dorsals.

La UV impulsa un projecte europeu per a entendre el dolor crònic a través de l’eix intestí-cervell

La Universitat de València lidera el projecte europeu 'PainGutPFC' per a estudiar l'eix intestí-cervell en el dolor crònic, amb estudis en humans des de gener a València. L'objectiu és traduir les troballes en teràpies personalitzades que reduïsquen fàrmacs i la càrrega emocional.

Feijóo afirma que Sánchez va influir per a no declarar l’emergència nacional en la DANA de València

Feijóo ha declarat davant la jutgessa que Carlos Mazón li va traslladar que Sánchez preferia mantindre la direcció des de València i que per això no es va declarar l'emergència nacional. Ha defés que el Govern central degué assumir la gestió i ha detallat el seu intercanvi de missatges i la seua arribada primerenca al centre d'emergències.