Detingut un home per furtar 180 euros i tres pernils d’una carnisseria a València

Agents de la Policia Nacional han detingut un home de 38 anys en València, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb força i reclamació judicial, després d'accedir a una carnisseria i apoderar-se de tres pernils i del caixetí de la caixa registradora. L'ara arrestat havia treballat uns mesos abans en l'establiment. Els fets van ocórrer de matinada sobre les quatre del matí a València quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un local del districte de Marítim on pel que sembla s'havia produït un robatori amb força. Immediatament es van dirigir al lloc, i van esbrinar que el propietari de l'establiment en accedir a l'interior s'havia adonat de la falta de tres pernils, valorats cadascun en 139 €, que estaven exposats sobre el mostrador, així com el caixetí de la caixa registradora amb uns 180 €. Els policies van observar que s'hauria accedit a l'establiment sense forçar els panys. Els agents després de les comprovacions pertinents van esbrinar la identitat del sospitós, un home amb dos requisitòries en vigor de dos jutjats d'Oviedo, de la mateixa manera que van saber que uns mesos arrere havia treballat en eixa carnisseria. Finalment després de les gestions oportunes els agents el van localitzar i van detindre com a presumpte autor dels delictes de robatori amb força i reclamació judicial. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Un home furta en un establiment i és detingut al tornar a per la seua cartera en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en un establiment comercial del districte de Trànsits de València a un home de 43 anys, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de sostraure un formatge i una paleta ibèrica que ascendien a 28 euros. L'ara arrestat va tornar al supermercat a recuperar la cartera que havia perdut durant el robatori, moment en el qual va ser interceptat per la Policia. Segons un comunicat de la Prefectura, els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment comercial del districte de Trànsits de València, on pel que sembla una persona havia forcejat amb un vigilant després de ser sorprès amb efectes amagats en la seua roba.

Els policies es van dirigir al lloc i van esbrinar que, moments abans, un home havia introduït diversos efectes de l'establiment entre la seua roba i havia intentat abandonar el lloc sense pagar-los, moment en què va ser interceptat pel vigilant de seguretat i va aconseguir fugir de l'establiment. Pel que sembla, durant el forcejament, el detingut va perdre la seua cartera i va decidir tornar a per ella, moment en el qual els policies ja es trobaven en l'establiment amb el vigilant, per la qual cosa després dels esbrinaments oportuns, el van detindre com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. Els aliments furtats eren un formatge i una paleta ibèrica que ascendien a més de 28 euros. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.