Detingut un home per furtar 180 euros i tres pernils d’una carnisseria a València

Agents de la Policia Nacional han detingut un home de 38 anys en València, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb força i reclamació judicial, després d'accedir a una carnisseria i apoderar-se de tres pernils i del caixetí de la caixa registradora. L'ara arrestat havia treballat uns mesos abans en l'establiment. Els fets van ocórrer de matinada sobre les quatre del matí a València quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un local del districte de Marítim on pel que sembla s'havia produït un robatori amb força. Immediatament es van dirigir al lloc, i van esbrinar que el propietari de l'establiment en accedir a l'interior s'havia adonat de la falta de tres pernils, valorats cadascun en 139 €, que estaven exposats sobre el mostrador, així com el caixetí de la caixa registradora amb uns 180 €. Els policies van observar que s'hauria accedit a l'establiment sense forçar els panys. Els agents després de les comprovacions pertinents van esbrinar la identitat del sospitós, un home amb dos requisitòries en vigor de dos jutjats d'Oviedo, de la mateixa manera que van saber que uns mesos arrere havia treballat en eixa carnisseria. Finalment després de les gestions oportunes els agents el van localitzar i van detindre com a presumpte autor dels delictes de robatori amb força i reclamació judicial. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Un home furta en un establiment i és detingut al tornar a per la seua cartera en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en un establiment comercial del districte de Trànsits de València a un home de 43 anys, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de sostraure un formatge i una paleta ibèrica que ascendien a 28 euros. L'ara arrestat va tornar al supermercat a recuperar la cartera que havia perdut durant el robatori, moment en el qual va ser interceptat per la Policia. Segons un comunicat de la Prefectura, els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment comercial del districte de Trànsits de València, on pel que sembla una persona havia forcejat amb un vigilant després de ser sorprès amb efectes amagats en la seua roba.

Els policies es van dirigir al lloc i van esbrinar que, moments abans, un home havia introduït diversos efectes de l'establiment entre la seua roba i havia intentat abandonar el lloc sense pagar-los, moment en què va ser interceptat pel vigilant de seguretat i va aconseguir fugir de l'establiment. Pel que sembla, durant el forcejament, el detingut va perdre la seua cartera i va decidir tornar a per ella, moment en el qual els policies ja es trobaven en l'establiment amb el vigilant, per la qual cosa després dels esbrinaments oportuns, el van detindre com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. Els aliments furtats eren un formatge i una paleta ibèrica que ascendien a més de 28 euros. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.
FILMOTECA D'ESTIU