Detingut un home per furtar 180 euros i tres pernils d’una carnisseria a València

Agents de la Policia Nacional han detingut un home de 38 anys en València, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb força i reclamació judicial, després d'accedir a una carnisseria i apoderar-se de tres pernils i del caixetí de la caixa registradora. L'ara arrestat havia treballat uns mesos abans en l'establiment. Els fets van ocórrer de matinada sobre les quatre del matí a València quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un local del districte de Marítim on pel que sembla s'havia produït un robatori amb força. Immediatament es van dirigir al lloc, i van esbrinar que el propietari de l'establiment en accedir a l'interior s'havia adonat de la falta de tres pernils, valorats cadascun en 139 €, que estaven exposats sobre el mostrador, així com el caixetí de la caixa registradora amb uns 180 €. Els policies van observar que s'hauria accedit a l'establiment sense forçar els panys. Els agents després de les comprovacions pertinents van esbrinar la identitat del sospitós, un home amb dos requisitòries en vigor de dos jutjats d'Oviedo, de la mateixa manera que van saber que uns mesos arrere havia treballat en eixa carnisseria. Finalment després de les gestions oportunes els agents el van localitzar i van detindre com a presumpte autor dels delictes de robatori amb força i reclamació judicial. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Un home furta en un establiment i és detingut al tornar a per la seua cartera en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en un establiment comercial del districte de Trànsits de València a un home de 43 anys, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de sostraure un formatge i una paleta ibèrica que ascendien a 28 euros. L'ara arrestat va tornar al supermercat a recuperar la cartera que havia perdut durant el robatori, moment en el qual va ser interceptat per la Policia. Segons un comunicat de la Prefectura, els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment comercial del districte de Trànsits de València, on pel que sembla una persona havia forcejat amb un vigilant després de ser sorprès amb efectes amagats en la seua roba.

Els policies es van dirigir al lloc i van esbrinar que, moments abans, un home havia introduït diversos efectes de l'establiment entre la seua roba i havia intentat abandonar el lloc sense pagar-los, moment en què va ser interceptat pel vigilant de seguretat i va aconseguir fugir de l'establiment. Pel que sembla, durant el forcejament, el detingut va perdre la seua cartera i va decidir tornar a per ella, moment en el qual els policies ja es trobaven en l'establiment amb el vigilant, per la qual cosa després dels esbrinaments oportuns, el van detindre com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. Els aliments furtats eren un formatge i una paleta ibèrica que ascendien a més de 28 euros. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.

Alicant accelera els tràmits per a impulsar més de 10.000 vivendes en nous barris

L’Ajuntament d’Alacant ha avançat en el desbloqueig i tramitació de diversos sectors urbanístics que permetran construir més de 10.000 vivendes en diferents barris, combinant habitatge lliure i protegit. El pla s’emmarca en el nou Pla General Estructural, que preveu fins a 44.000 vivendes noves a la ciutat.

Dinou noves places estructurals al Clínic de València per a reforçar l’assistència en 2026

La Conselleria de Sanitat ha creat des de gener 19 places estructurals al Clínic de València, 17 de facultatius i 2 de zeladors, per a reforçar l’atenció i estabilitzar les plantilles.

Compromís exigeix a Caballero explicacions per la gestió de l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha reclamat la compareixença del regidor Juan Carlos Caballero per a aclarir la gestió del dispositiu en l’incendi de la Devesa de El Saler i ha denunciat possibles mancances de mitjans, inversió en prevenció i places vacants en Bombers. La coalició vincula la resposta a l’emergència amb la baixa execució d’inversions municipals i amb la no sol·licitud d’ajudes autonòmiques enguany.

Nou pont sobre el barranc del Poyo a Paiporta amb quasi 9 milions d’euros europeus

Paiporta destinarà 8,97 milions del Pla EDIL DANA a construir un nou pont sobre el barranc del Poyo, vivendes socials i un centre intergeneracional, a més de millores de mobilitat.

El PSPV es desmarca de la concentració de suport a Ceuta convocada per PP i Vox

Diana Morant ha confirmat que el PSPV-PSOE no participarà en la concentració de dimecres en suport a Ceuta, que associa a PP i Vox, i ha reivindicat una resposta centrada en la crisi humanitària i la protecció de la infància.