Detenen a un home en Paterna acusat d’agredir a son pare, un home d’avançada edat

 

Este dijous, 7 de gener, cap a les 18.00 hores, diferents agents de la Policia Nacional van detindre en València a un home, de 45 anys i origen espanyol, també com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que pareix amenaçar de mort i agredir al seu progenitor.

 

Segons fonts policials, els fets s’haurien produït en el domicili familiar, a on els agents van ser comissionats per la Sala del 091, després de rebre una telefonada de la víctima afirmant que el seu fill estava molt agressiu.

 

Una vegada en l’edifici, els policies van observar gotes de sang recents en el portal, així com a l’ascensor i a la porta de la casa, en la que van localitzar a un home molt nerviós, que afirmava que el seu fill li havia agredit i tirat oli bullint en la cara.

 

L’agressor portava una ferida en la ma

Els agents van comprovar que la víctima tenia taques d’oli a la roba i el rostre enrogit. No obstant això, l’home no va voler rebre assistència sanitària.

 

D’altra banda, els policies van comprovar també que la porta de la cuina estava trencada i hi havia vidres per terra, així com taques de sang en el corredor, i van trobar al presumpte agressor en el bany, netejant-se una ferida, ja que estava perdent molta sang en la ma.

 

Va amenaçar de mort al seu pare

Durant el registre, les autoritats van descobrir que pare i fill haurien discutit mentres este últim estava cuinant i li hauria llançat amb violència una paella amb oli calent, esguitant-li en el rostre al seu pare, ja que es trobava al seu costat.

 

Pel que pareix, l’agressor també hauria espentat al seu progenitor, al mateix temps que cridava que anava a matar-lo a ell i a la seua mare, i hauria provocat danys en el domicili familiar.

 

Finalment, l’home de 45 anys va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.