Detenen a un home en Paterna acusat d’agredir a son pare, un home d’avançada edat

 

Este dijous, 7 de gener, cap a les 18.00 hores, diferents agents de la Policia Nacional van detindre en València a un home, de 45 anys i origen espanyol, també com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que pareix amenaçar de mort i agredir al seu progenitor.

 

Segons fonts policials, els fets s’haurien produït en el domicili familiar, a on els agents van ser comissionats per la Sala del 091, després de rebre una telefonada de la víctima afirmant que el seu fill estava molt agressiu.

 

Una vegada en l’edifici, els policies van observar gotes de sang recents en el portal, així com a l’ascensor i a la porta de la casa, en la que van localitzar a un home molt nerviós, que afirmava que el seu fill li havia agredit i tirat oli bullint en la cara.

 

L’agressor portava una ferida en la ma

Els agents van comprovar que la víctima tenia taques d’oli a la roba i el rostre enrogit. No obstant això, l’home no va voler rebre assistència sanitària.

 

D’altra banda, els policies van comprovar també que la porta de la cuina estava trencada i hi havia vidres per terra, així com taques de sang en el corredor, i van trobar al presumpte agressor en el bany, netejant-se una ferida, ja que estava perdent molta sang en la ma.

 

Va amenaçar de mort al seu pare

Durant el registre, les autoritats van descobrir que pare i fill haurien discutit mentres este últim estava cuinant i li hauria llançat amb violència una paella amb oli calent, esguitant-li en el rostre al seu pare, ja que es trobava al seu costat.

 

Pel que pareix, l’agressor també hauria espentat al seu progenitor, al mateix temps que cridava que anava a matar-lo a ell i a la seua mare, i hauria provocat danys en el domicili familiar.

 

Finalment, l’home de 45 anys va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.

Camarero rebutja que la Comunitat Valenciana blanquege la política migratòria del Govern

La vicepresidenta Susana Camarero rebutja acudir a la Conferència Sectorial d’Immigració a Madrid i acusa el Govern d’imposar una regularització migratòria opaca i sense finançament suficient.

Onze anys de presó per agredir sexualment durant anys la seua filla menor a la Plana Alta

La Audiencia Provincial de Castellón ha condemnat a onze anys de presó un home per un delicte continuat d’agressió sexual a la seua filla menor en una localitat de la Plana Alta. La xiqueta, que tenia 7 anys quan van començar els abusos, va revelar els fets al col·legi en 2024.

La UPV suspén les activitats a l’aire lliure al campus de Gandia per l’alerta roja

La Universitat Politècnica de València ha suspés les activitats a l’aire lliure al campus de Gandia i les ha restringides als de València i Alcoi per l’alerta per calor extrema.

Mediterránea Triatlón bat rècord amb més de 6.600 participants en 2026

El circuit Mediterránea Triatlón ha tancat l’edició de 2026 amb més de 6.600 participants, la xifra més alta fins ara, i un fort impacte internacional i femení.

Benidorm reunirà l’elit mundial del ciclisme en la primera Gala UCI el 9 de desembre

Benidorm acollirà el 9 de desembre la primera Gala del Ciclisme UCI, on es premiarà els millors ciclistes, equips i països de la temporada 2026.

Investiguen un veí d’Alacant per suplantar un treballador i quedar-se el seu finiquito

La Guàrdia Civil ha identificat un ciberdelinqüent d'Alacant que ha suplantat el correu d'un empleat d'una empresa de la província de València per cobrar el seu finiquito i l'última nòmina. El frau, basat en la tècnica BEC, ha acabat amb l'investigat acusat d'estafa informàtica i blanqueig de capitals.