Detenen a un home en Paterna acusat d’agredir a son pare, un home d’avançada edat

 

Este dijous, 7 de gener, cap a les 18.00 hores, diferents agents de la Policia Nacional van detindre en València a un home, de 45 anys i origen espanyol, també com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que pareix amenaçar de mort i agredir al seu progenitor.

 

Segons fonts policials, els fets s’haurien produït en el domicili familiar, a on els agents van ser comissionats per la Sala del 091, després de rebre una telefonada de la víctima afirmant que el seu fill estava molt agressiu.

 

Una vegada en l’edifici, els policies van observar gotes de sang recents en el portal, així com a l’ascensor i a la porta de la casa, en la que van localitzar a un home molt nerviós, que afirmava que el seu fill li havia agredit i tirat oli bullint en la cara.

 

L’agressor portava una ferida en la ma

Els agents van comprovar que la víctima tenia taques d’oli a la roba i el rostre enrogit. No obstant això, l’home no va voler rebre assistència sanitària.

 

D’altra banda, els policies van comprovar també que la porta de la cuina estava trencada i hi havia vidres per terra, així com taques de sang en el corredor, i van trobar al presumpte agressor en el bany, netejant-se una ferida, ja que estava perdent molta sang en la ma.

 

Va amenaçar de mort al seu pare

Durant el registre, les autoritats van descobrir que pare i fill haurien discutit mentres este últim estava cuinant i li hauria llançat amb violència una paella amb oli calent, esguitant-li en el rostre al seu pare, ja que es trobava al seu costat.

 

Pel que pareix, l’agressor també hauria espentat al seu progenitor, al mateix temps que cridava que anava a matar-lo a ell i a la seua mare, i hauria provocat danys en el domicili familiar.

 

Finalment, l’home de 45 anys va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.