Detenen a un home en Paterna acusat d’agredir a son pare, un home d’avançada edat

 

Este dijous, 7 de gener, cap a les 18.00 hores, diferents agents de la Policia Nacional van detindre en València a un home, de 45 anys i origen espanyol, també com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que pareix amenaçar de mort i agredir al seu progenitor.

 

Segons fonts policials, els fets s’haurien produït en el domicili familiar, a on els agents van ser comissionats per la Sala del 091, després de rebre una telefonada de la víctima afirmant que el seu fill estava molt agressiu.

 

Una vegada en l’edifici, els policies van observar gotes de sang recents en el portal, així com a l’ascensor i a la porta de la casa, en la que van localitzar a un home molt nerviós, que afirmava que el seu fill li havia agredit i tirat oli bullint en la cara.

 

L’agressor portava una ferida en la ma

Els agents van comprovar que la víctima tenia taques d’oli a la roba i el rostre enrogit. No obstant això, l’home no va voler rebre assistència sanitària.

 

D’altra banda, els policies van comprovar també que la porta de la cuina estava trencada i hi havia vidres per terra, així com taques de sang en el corredor, i van trobar al presumpte agressor en el bany, netejant-se una ferida, ja que estava perdent molta sang en la ma.

 

Va amenaçar de mort al seu pare

Durant el registre, les autoritats van descobrir que pare i fill haurien discutit mentres este últim estava cuinant i li hauria llançat amb violència una paella amb oli calent, esguitant-li en el rostre al seu pare, ja que es trobava al seu costat.

 

Pel que pareix, l’agressor també hauria espentat al seu progenitor, al mateix temps que cridava que anava a matar-lo a ell i a la seua mare, i hauria provocat danys en el domicili familiar.

 

Finalment, l’home de 45 anys va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Munilla compara la reacció de Trump al missatge del papa amb la xiqueta de l’exorcista

El bisbe Munilla critica que Trump s'haja regirat contra la crida del papa León XIV a la pau, al qual acusa de banalitzar el mal i optar per la guerra.

Un agricultor alerta i la Guàrdia Civil salva a un home submergit en una séquia de Catarroja

La ràpida actuació de la Guàrdia Civil va permetre rescatar amb vida a un home de 70 anys que romania hores submergit en llot, inconscient i amb hipotèrmia en una séquia de Catarroja.

La inflació se situa en el 3,4% en la Comunitat Valenciana en línia amb la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar al març en el 3,4%, el mateix nivell que la mitjana d'Espanya, impulsada sobretot per l'encariment dels combustibles lligat a la guerra a Orient Mitjà.

Les normes lingüístiques no són ciència

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa clara de les formes valencianes d’ús viu i una crítica a l’ús ideològic del concepte de 'ciència' en els debats lingüístics

Elísabet Benavent llança Una xiqueta bona, un romanç que reivindica l’amor en el quotidià

Elísabet Benavent publica Una xiqueta bona, la seua novel·la número 26, un romanç que desplaça l'èpica de l'amor cap als gestos quotidians i qüestiona la síndrome de la xiqueta bona.

Científics espanyols descobrixen l’interruptor que usen les plantes per a defendre’s de la sequera

Un equip d'investigació espanyol ha identificat l'interruptor molecular que activa la defensa de les plantes davant la sequera i ha demostrat que pot modificar-se per a crear cultius més eficients en l'ús de l'aigua.

Un ex alt càrrec de Transports, testimoni clau en el juí del Suprem a Ábalos pels contractes de màscares

La quinta jornada del juí en el Suprem pels contractes de màscares situa com a testimoni clau al exsubsecretario de Transports, Jesús Manuel Gómez, a qui José Luis Ábalos atribuïx la tramitació de les adjudicacions sota sospita.

La soledat empitjora la memòria dels majors però no accelera la seua deterioració

Un estudi europeu amb més de 10.000 majors conclou que la soledat s'associa a pitjor memòria, però no accelera la deterioració cognitiva al llarg de set anys.