Detenen a un home en Paterna acusat d’agredir a son pare, un home d’avançada edat

 

Este dijous, 7 de gener, cap a les 18.00 hores, diferents agents de la Policia Nacional van detindre en València a un home, de 45 anys i origen espanyol, també com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que pareix amenaçar de mort i agredir al seu progenitor.

 

Segons fonts policials, els fets s’haurien produït en el domicili familiar, a on els agents van ser comissionats per la Sala del 091, després de rebre una telefonada de la víctima afirmant que el seu fill estava molt agressiu.

 

Una vegada en l’edifici, els policies van observar gotes de sang recents en el portal, així com a l’ascensor i a la porta de la casa, en la que van localitzar a un home molt nerviós, que afirmava que el seu fill li havia agredit i tirat oli bullint en la cara.

 

L’agressor portava una ferida en la ma

Els agents van comprovar que la víctima tenia taques d’oli a la roba i el rostre enrogit. No obstant això, l’home no va voler rebre assistència sanitària.

 

D’altra banda, els policies van comprovar també que la porta de la cuina estava trencada i hi havia vidres per terra, així com taques de sang en el corredor, i van trobar al presumpte agressor en el bany, netejant-se una ferida, ja que estava perdent molta sang en la ma.

 

Va amenaçar de mort al seu pare

Durant el registre, les autoritats van descobrir que pare i fill haurien discutit mentres este últim estava cuinant i li hauria llançat amb violència una paella amb oli calent, esguitant-li en el rostre al seu pare, ja que es trobava al seu costat.

 

Pel que pareix, l’agressor també hauria espentat al seu progenitor, al mateix temps que cridava que anava a matar-lo a ell i a la seua mare, i hauria provocat danys en el domicili familiar.

 

Finalment, l’home de 45 anys va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.

FOMOfest reunirà 5.000 persones en la seua segona edició en La Marina de València

El 28 de març, Marina d'Empreses celebrarà la segona edició de FOMOfest en La Marina de València, amb 5.000 assistents, xarrades, tallers i experiències amb referents.

Aumsa pilotarà la futura Agència Municipal de Lloguer a València

La Junta de Govern Local preveu aprovar este divendres el primer pas per a crear l'Agència Municipal de Lloguer, que dissenyarà i gestionarà Aumsa. El pla garantix rendes a propietaris a canvi de preus per davall del mercat i arranca amb 300.000 euros en 2026.

Detingut a Almassora després d’intentar eludir un control amb 26,64 grams de cocaïna

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut a un home a Almassora després d'una maniobra evasiva davant un control; portava 26,64 grams de cocaïna en bosses i una bàscula. L'arrestat, de 38 anys, va quedar a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública.

El 83% dels CEO actua com a portaveu però solo el 41,6% està format

El 83,2% dels consellers delegats exercix com a portaveu, però només el 41,6% compta amb formació per a eixe rol. El 35% manca de pla i només 4 de cada 10 dircom estan en el comité de direcció.

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.