Detenen a un home en Paterna per apropiar-se de més de 6.000 euros de la seua comunitat de veïns

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Paterna, en la comarca de l‘Horta Oest (València), a un home, de 47 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa en apropiar-se de més de 6000 euros de la comunitat de veïns quan exercia de president, posteriorment es va anar del domicili sense tornar els diners furtats.

 

Segons han informat fonts policials, durant els anys 2012 i 2018 quan actuava de president, l’edifici va començar a degradar-se, ja que no es duien a terme les reparacions o substitucions necessàries, arribant fins i tot a tallar-los el subministrament de llum en diferents ocasions per impagament, al·legant el president que no hi havia fons.

 

Davant la situació de la comunitat els veïns van optar per contractar a un administrador i canviar la presidència, sospitant que els fons de la comunitat s’estaven gastant indegudament. El mateix president va reconèixer que s’havia quedat amb més de 6000 euros per circumstàncies personals, a demés de deixar un deute per rebuts impagats de més de 400 euros.

 

El sospitós va pegar a fugir de sa casa

Encara que va reconèixer haver desviat els diners per als seus interessos i comprometre’s en què faria front al deute a poc a poc, el presumpte autor dels fets va abandonar el seu domicili, deixant sa casa en un estat lamentable i sense facilitar el seu parador.

 

Finalment, els agents van descobrir el domicili actual del sospitós i després de localitzar-lo, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha sigut posat en llibertat no sense abans ser informat de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.