14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Detenen a un home en Paterna per apropiar-se de més de 6.000 euros de la seua comunitat de veïns

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Paterna, en la comarca de l‘Horta Oest (València), a un home, de 47 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa en apropiar-se de més de 6000 euros de la comunitat de veïns quan exercia de president, posteriorment es va anar del domicili sense tornar els diners furtats.

 

Segons han informat fonts policials, durant els anys 2012 i 2018 quan actuava de president, l’edifici va començar a degradar-se, ja que no es duien a terme les reparacions o substitucions necessàries, arribant fins i tot a tallar-los el subministrament de llum en diferents ocasions per impagament, al·legant el president que no hi havia fons.

 

Davant la situació de la comunitat els veïns van optar per contractar a un administrador i canviar la presidència, sospitant que els fons de la comunitat s’estaven gastant indegudament. El mateix president va reconèixer que s’havia quedat amb més de 6000 euros per circumstàncies personals, a demés de deixar un deute per rebuts impagats de més de 400 euros.

 

El sospitós va pegar a fugir de sa casa

Encara que va reconèixer haver desviat els diners per als seus interessos i comprometre’s en què faria front al deute a poc a poc, el presumpte autor dels fets va abandonar el seu domicili, deixant sa casa en un estat lamentable i sense facilitar el seu parador.

 

Finalment, els agents van descobrir el domicili actual del sospitós i després de localitzar-lo, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha sigut posat en llibertat no sense abans ser informat de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Últimes notícies

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.