Detenen a un home en Paterna per apropiar-se de més de 6.000 euros de la seua comunitat de veïns

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Paterna, en la comarca de l‘Horta Oest (València), a un home, de 47 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa en apropiar-se de més de 6000 euros de la comunitat de veïns quan exercia de president, posteriorment es va anar del domicili sense tornar els diners furtats.

 

Segons han informat fonts policials, durant els anys 2012 i 2018 quan actuava de president, l’edifici va començar a degradar-se, ja que no es duien a terme les reparacions o substitucions necessàries, arribant fins i tot a tallar-los el subministrament de llum en diferents ocasions per impagament, al·legant el president que no hi havia fons.

 

Davant la situació de la comunitat els veïns van optar per contractar a un administrador i canviar la presidència, sospitant que els fons de la comunitat s’estaven gastant indegudament. El mateix president va reconèixer que s’havia quedat amb més de 6000 euros per circumstàncies personals, a demés de deixar un deute per rebuts impagats de més de 400 euros.

 

El sospitós va pegar a fugir de sa casa

Encara que va reconèixer haver desviat els diners per als seus interessos i comprometre’s en què faria front al deute a poc a poc, el presumpte autor dels fets va abandonar el seu domicili, deixant sa casa en un estat lamentable i sense facilitar el seu parador.

 

Finalment, els agents van descobrir el domicili actual del sospitós i després de localitzar-lo, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha sigut posat en llibertat no sense abans ser informat de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.