Detenen a un home en Paterna per apropiar-se de més de 6.000 euros de la seua comunitat de veïns

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Paterna, en la comarca de l‘Horta Oest (València), a un home, de 47 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa en apropiar-se de més de 6000 euros de la comunitat de veïns quan exercia de president, posteriorment es va anar del domicili sense tornar els diners furtats.

 

Segons han informat fonts policials, durant els anys 2012 i 2018 quan actuava de president, l’edifici va començar a degradar-se, ja que no es duien a terme les reparacions o substitucions necessàries, arribant fins i tot a tallar-los el subministrament de llum en diferents ocasions per impagament, al·legant el president que no hi havia fons.

 

Davant la situació de la comunitat els veïns van optar per contractar a un administrador i canviar la presidència, sospitant que els fons de la comunitat s’estaven gastant indegudament. El mateix president va reconèixer que s’havia quedat amb més de 6000 euros per circumstàncies personals, a demés de deixar un deute per rebuts impagats de més de 400 euros.

 

El sospitós va pegar a fugir de sa casa

Encara que va reconèixer haver desviat els diners per als seus interessos i comprometre’s en què faria front al deute a poc a poc, el presumpte autor dels fets va abandonar el seu domicili, deixant sa casa en un estat lamentable i sense facilitar el seu parador.

 

Finalment, els agents van descobrir el domicili actual del sospitós i després de localitzar-lo, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha sigut posat en llibertat no sense abans ser informat de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.