Detenen a un home en Paterna per apropiar-se de més de 6.000 euros de la seua comunitat de veïns

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Paterna, en la comarca de l‘Horta Oest (València), a un home, de 47 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa en apropiar-se de més de 6000 euros de la comunitat de veïns quan exercia de president, posteriorment es va anar del domicili sense tornar els diners furtats.

 

Segons han informat fonts policials, durant els anys 2012 i 2018 quan actuava de president, l’edifici va començar a degradar-se, ja que no es duien a terme les reparacions o substitucions necessàries, arribant fins i tot a tallar-los el subministrament de llum en diferents ocasions per impagament, al·legant el president que no hi havia fons.

 

Davant la situació de la comunitat els veïns van optar per contractar a un administrador i canviar la presidència, sospitant que els fons de la comunitat s’estaven gastant indegudament. El mateix president va reconèixer que s’havia quedat amb més de 6000 euros per circumstàncies personals, a demés de deixar un deute per rebuts impagats de més de 400 euros.

 

El sospitós va pegar a fugir de sa casa

Encara que va reconèixer haver desviat els diners per als seus interessos i comprometre’s en què faria front al deute a poc a poc, el presumpte autor dels fets va abandonar el seu domicili, deixant sa casa en un estat lamentable i sense facilitar el seu parador.

 

Finalment, els agents van descobrir el domicili actual del sospitós i després de localitzar-lo, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha sigut posat en llibertat no sense abans ser informat de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.