Detingut un home per robar amb un ganivet nou locals en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 47 anys com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb intimidació amb ganivet en dos establiments comercials, en grau de temptativa, després d’intimidar amb un ganivet als empleats per a obligar-los a entregar-los els diners de la caixa registradora.

 

Al detingut se’l considera, a demés, el presumpte autor d’altres set robatoris amb intimidació, la majoria d’ells amb arma blanca, comesos a finals i de juliol i agost. En el moment de la detenció, els agents van trobar un ganivet ocult en la seua cintura, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció van tindre coneixement de què un home hauria intentat cometre dos robatoris amb intimidació amb ganivet en dos establiments comercials d’un mateix carrer de València.

 

L’home té antecedents policials

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van saber que feia pocs minuts un home amb una màscara i unes ulleres de sol havia accedit dins de dos locals i, pel que pareix, després d’intimidar amb un ganivet als treballadors hauria tractat d’apoderar-se de la recaptació, sense conseguir-ho.

 

Els agents van conéixer les característiques físiques del sospitós i la direcció de fugida, pel que després de buscar per la zona el van trobar amb la mateixa roba que havia usat en els atracaments i amb un ganivet ocult en la cintura.

 

El modus operandi que usava el detingut era accedir als locals amb el rostre ocult i, després d’intimidar amb un ganivet als empleats, els obligava a què li donaren els diners de la recaptació, per a anar-se’n ràpidament bé en el seu cotxe o a peu. En un dels locals comercials es va apoderar d’uns 300 euros.

 

Els agents de la Policia Nacional consideren al detingut presumpte autor d’altres set delictes de robatori amb intimidació amb ganivet, dos en grau de temptativa, en locals de València ocorreguts entre finals de juliol i principis d’agost. L’home, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.