Detingut un home per robar amb un ganivet nou locals en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 47 anys com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb intimidació amb ganivet en dos establiments comercials, en grau de temptativa, després d’intimidar amb un ganivet als empleats per a obligar-los a entregar-los els diners de la caixa registradora.

 

Al detingut se’l considera, a demés, el presumpte autor d’altres set robatoris amb intimidació, la majoria d’ells amb arma blanca, comesos a finals i de juliol i agost. En el moment de la detenció, els agents van trobar un ganivet ocult en la seua cintura, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció van tindre coneixement de què un home hauria intentat cometre dos robatoris amb intimidació amb ganivet en dos establiments comercials d’un mateix carrer de València.

 

L’home té antecedents policials

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van saber que feia pocs minuts un home amb una màscara i unes ulleres de sol havia accedit dins de dos locals i, pel que pareix, després d’intimidar amb un ganivet als treballadors hauria tractat d’apoderar-se de la recaptació, sense conseguir-ho.

 

Els agents van conéixer les característiques físiques del sospitós i la direcció de fugida, pel que després de buscar per la zona el van trobar amb la mateixa roba que havia usat en els atracaments i amb un ganivet ocult en la cintura.

 

El modus operandi que usava el detingut era accedir als locals amb el rostre ocult i, després d’intimidar amb un ganivet als empleats, els obligava a què li donaren els diners de la recaptació, per a anar-se’n ràpidament bé en el seu cotxe o a peu. En un dels locals comercials es va apoderar d’uns 300 euros.

 

Els agents de la Policia Nacional consideren al detingut presumpte autor d’altres set delictes de robatori amb intimidació amb ganivet, dos en grau de temptativa, en locals de València ocorreguts entre finals de juliol i principis d’agost. L’home, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.

Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga

Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.