Detingut un home per robar amb un ganivet nou locals en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 47 anys com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb intimidació amb ganivet en dos establiments comercials, en grau de temptativa, després d’intimidar amb un ganivet als empleats per a obligar-los a entregar-los els diners de la caixa registradora.

 

Al detingut se’l considera, a demés, el presumpte autor d’altres set robatoris amb intimidació, la majoria d’ells amb arma blanca, comesos a finals i de juliol i agost. En el moment de la detenció, els agents van trobar un ganivet ocult en la seua cintura, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció van tindre coneixement de què un home hauria intentat cometre dos robatoris amb intimidació amb ganivet en dos establiments comercials d’un mateix carrer de València.

 

L’home té antecedents policials

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van saber que feia pocs minuts un home amb una màscara i unes ulleres de sol havia accedit dins de dos locals i, pel que pareix, després d’intimidar amb un ganivet als treballadors hauria tractat d’apoderar-se de la recaptació, sense conseguir-ho.

 

Els agents van conéixer les característiques físiques del sospitós i la direcció de fugida, pel que després de buscar per la zona el van trobar amb la mateixa roba que havia usat en els atracaments i amb un ganivet ocult en la cintura.

 

El modus operandi que usava el detingut era accedir als locals amb el rostre ocult i, després d’intimidar amb un ganivet als empleats, els obligava a què li donaren els diners de la recaptació, per a anar-se’n ràpidament bé en el seu cotxe o a peu. En un dels locals comercials es va apoderar d’uns 300 euros.

 

Els agents de la Policia Nacional consideren al detingut presumpte autor d’altres set delictes de robatori amb intimidació amb ganivet, dos en grau de temptativa, en locals de València ocorreguts entre finals de juliol i principis d’agost. L’home, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica

Diana Morant formalitza la seua candidatura i assegura que seguirà com a ministra

Diana Morant ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a optar a la Presidència de la Generalitat i ha confirmat que, per ara, mantindrà el seu càrrec de ministra perquè es considera útil per a la Comunitat Valenciana.