Detingut un home per robar amb un ganivet nou locals en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 47 anys com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb intimidació amb ganivet en dos establiments comercials, en grau de temptativa, després d’intimidar amb un ganivet als empleats per a obligar-los a entregar-los els diners de la caixa registradora.

 

Al detingut se’l considera, a demés, el presumpte autor d’altres set robatoris amb intimidació, la majoria d’ells amb arma blanca, comesos a finals i de juliol i agost. En el moment de la detenció, els agents van trobar un ganivet ocult en la seua cintura, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció van tindre coneixement de què un home hauria intentat cometre dos robatoris amb intimidació amb ganivet en dos establiments comercials d’un mateix carrer de València.

 

L’home té antecedents policials

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van saber que feia pocs minuts un home amb una màscara i unes ulleres de sol havia accedit dins de dos locals i, pel que pareix, després d’intimidar amb un ganivet als treballadors hauria tractat d’apoderar-se de la recaptació, sense conseguir-ho.

 

Els agents van conéixer les característiques físiques del sospitós i la direcció de fugida, pel que després de buscar per la zona el van trobar amb la mateixa roba que havia usat en els atracaments i amb un ganivet ocult en la cintura.

 

El modus operandi que usava el detingut era accedir als locals amb el rostre ocult i, després d’intimidar amb un ganivet als empleats, els obligava a què li donaren els diners de la recaptació, per a anar-se’n ràpidament bé en el seu cotxe o a peu. En un dels locals comercials es va apoderar d’uns 300 euros.

 

Els agents de la Policia Nacional consideren al detingut presumpte autor d’altres set delictes de robatori amb intimidació amb ganivet, dos en grau de temptativa, en locals de València ocorreguts entre finals de juliol i principis d’agost. L’home, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.