Detingut un home per robar amb un ganivet nou locals en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 47 anys com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb intimidació amb ganivet en dos establiments comercials, en grau de temptativa, després d’intimidar amb un ganivet als empleats per a obligar-los a entregar-los els diners de la caixa registradora.

 

Al detingut se’l considera, a demés, el presumpte autor d’altres set robatoris amb intimidació, la majoria d’ells amb arma blanca, comesos a finals i de juliol i agost. En el moment de la detenció, els agents van trobar un ganivet ocult en la seua cintura, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció van tindre coneixement de què un home hauria intentat cometre dos robatoris amb intimidació amb ganivet en dos establiments comercials d’un mateix carrer de València.

 

L’home té antecedents policials

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van saber que feia pocs minuts un home amb una màscara i unes ulleres de sol havia accedit dins de dos locals i, pel que pareix, després d’intimidar amb un ganivet als treballadors hauria tractat d’apoderar-se de la recaptació, sense conseguir-ho.

 

Els agents van conéixer les característiques físiques del sospitós i la direcció de fugida, pel que després de buscar per la zona el van trobar amb la mateixa roba que havia usat en els atracaments i amb un ganivet ocult en la cintura.

 

El modus operandi que usava el detingut era accedir als locals amb el rostre ocult i, després d’intimidar amb un ganivet als empleats, els obligava a què li donaren els diners de la recaptació, per a anar-se’n ràpidament bé en el seu cotxe o a peu. En un dels locals comercials es va apoderar d’uns 300 euros.

 

Els agents de la Policia Nacional consideren al detingut presumpte autor d’altres set delictes de robatori amb intimidació amb ganivet, dos en grau de temptativa, en locals de València ocorreguts entre finals de juliol i principis d’agost. L’home, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.