Detingut un home per sostraure 5.000 euros de la recaptació d’un saló de jocs a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home, de 34 anys i origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori després de pel que sembla apoderar-se de 5.000 euros de la recaptació d’un saló de jocs al moment menys pensat d’un treballador.

  

L’ara detingut es va apoderar d’un sobre amb recaptació en el moment menys pensat del treballador i després de guardar-li’l en una butxaca el va ocultar darrere d’una màquina recreativa. Un altre treballador que es va adonar el va retindre fins a l’arribada dels agents, segons ha informat la Prefectura en un comunicat.

  

Els agents que realitzen serveis de prevenció de la seguretat ciutadana van ser alertats perquè acudiren a un saló de jocs del districte de Patraix, on hi havia un home retingut després d’apoderar-se d’un sobre amb part de la recaptació.

 

Van localitzar un sobre amb diners amagats en una màquina

  

Els agents van acudir i van esbrinar que mentre un treballador realitzava la recaptació, un home s’havia apoderat d’un sobre amb 5.000 euros i el va ocultar en una butxaca, després del que es va allunyar del lloc. Un altre treballador que estava en el saló reparant una màquina recreativa el va veure, per la qual cosa va anar a buscar-lo, avisant a la policia i a la resta de treballadors.

    

Els agents van localitzar el sobre amb els diners amagats darrere d’una màquina recreativa, per la qual cosa després de realitzar les comprovacions oportunes el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de robatori.

  

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

Rescaten cinc gossos, tres gats i un ocell de cases desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó

Un centre caní de Vila-real ha tret cinc gossos, tres gats i un ocell de vivendes de municipis desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, després de més de cinc dies sols. Els animals s’han reunit amb els seus amos, que han viscut el rescat amb una forta càrrega emocional.

La quarta ona de calor deixarà fins a 40 graus este dijous a la Comunitat

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor en punts d’Alacant i València, amb màximes que podran arribar als 40 graus.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i arrasa 9.300 hectàrees en un perímetre de 81 km

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense estar controlat després de cinc dies, amb un perímetre de 81 quilòmetres i 9.300 hectàrees cremades. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen coordinats en les tasques d’extinció.

El Trofeu Festa d’Elx s’ajorna per les obres al Martínez Valero

L’Elche ha decidit no disputar el Trofeu Festa d’Elx abans de l’inici de LaLiga per les obres de millora al Martínez Valero. El club no descarta buscar una nova data en la finestra de setembre, però no pot garantir que el torneig es jugue enguany.

La nova camiseta del Valencia Basket celebra 40 anys d’història amb el taronja com a senyal d’identitat

El Valencia Basket ha presentat la seua nova primera equipació, batejada com Origen, que lluirà en ACB, Euroliga i Lliga Femenina Endesa i que ret homenatge al 40 aniversari del club amb el taronja com a color central i nous detalls en negre i daurat.

Un nou protocol a Alacant reduïx a la mitat els marcapassos després d’una vàlvula aòrtica

Un assaig clínic pioner a l’Hospital General Doctor Balmis d’Alacant mostra que un tractament pautat amb glucocorticoides abans i després d’una vàlvula aòrtica transcatèter reduïx a la mitat la necessitat de marcapassos permanents. L’estudi, liderat per ISABIAL, apunta també a un estalvi econòmic destacat per al sistema sanitari.

Localitzen mort un home que flotava a la platja del Puig

Un home ha sigut trobat sense vida mentre flotava a l’aigua de la platja del Puig. Els serveis sanitaris només han pogut confirmar el seu falleixement.

La cala Baeza d’El Campello es convertix en una nova platja accessible després d’una gran regeneració

La cala Baeza d’El Campello, un dels trams més degradats de la costa alacantina, s’ha regenerat completament gràcies a una inversió d’uns 3 milions d’euros del Ministeri per a la Transició Ecològica, que ha creat una platja més accessible, segura i ambientalment estable.
FILMOTECA D'ESTIU