Detingut un home per sostraure 5.000 euros de la recaptació d’un saló de jocs a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home, de 34 anys i origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori després de pel que sembla apoderar-se de 5.000 euros de la recaptació d’un saló de jocs al moment menys pensat d’un treballador.

  

L’ara detingut es va apoderar d’un sobre amb recaptació en el moment menys pensat del treballador i després de guardar-li’l en una butxaca el va ocultar darrere d’una màquina recreativa. Un altre treballador que es va adonar el va retindre fins a l’arribada dels agents, segons ha informat la Prefectura en un comunicat.

  

Els agents que realitzen serveis de prevenció de la seguretat ciutadana van ser alertats perquè acudiren a un saló de jocs del districte de Patraix, on hi havia un home retingut després d’apoderar-se d’un sobre amb part de la recaptació.

 

Van localitzar un sobre amb diners amagats en una màquina

  

Els agents van acudir i van esbrinar que mentre un treballador realitzava la recaptació, un home s’havia apoderat d’un sobre amb 5.000 euros i el va ocultar en una butxaca, després del que es va allunyar del lloc. Un altre treballador que estava en el saló reparant una màquina recreativa el va veure, per la qual cosa va anar a buscar-lo, avisant a la policia i a la resta de treballadors.

    

Els agents van localitzar el sobre amb els diners amagats darrere d’una màquina recreativa, per la qual cosa després de realitzar les comprovacions oportunes el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de robatori.

  

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.