14 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Detingut un home per sostraure 5.000 euros de la recaptació d’un saló de jocs a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home, de 34 anys i origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori després de pel que sembla apoderar-se de 5.000 euros de la recaptació d’un saló de jocs al moment menys pensat d’un treballador.

  

L’ara detingut es va apoderar d’un sobre amb recaptació en el moment menys pensat del treballador i després de guardar-li’l en una butxaca el va ocultar darrere d’una màquina recreativa. Un altre treballador que es va adonar el va retindre fins a l’arribada dels agents, segons ha informat la Prefectura en un comunicat.

  

Els agents que realitzen serveis de prevenció de la seguretat ciutadana van ser alertats perquè acudiren a un saló de jocs del districte de Patraix, on hi havia un home retingut després d’apoderar-se d’un sobre amb part de la recaptació.

 

Van localitzar un sobre amb diners amagats en una màquina

  

Els agents van acudir i van esbrinar que mentre un treballador realitzava la recaptació, un home s’havia apoderat d’un sobre amb 5.000 euros i el va ocultar en una butxaca, després del que es va allunyar del lloc. Un altre treballador que estava en el saló reparant una màquina recreativa el va veure, per la qual cosa va anar a buscar-lo, avisant a la policia i a la resta de treballadors.

    

Els agents van localitzar el sobre amb els diners amagats darrere d’una màquina recreativa, per la qual cosa després de realitzar les comprovacions oportunes el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de robatori.

  

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.