Detingut un home per sostraure 5.000 euros de la recaptació d’un saló de jocs a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home, de 34 anys i origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori després de pel que sembla apoderar-se de 5.000 euros de la recaptació d’un saló de jocs al moment menys pensat d’un treballador.

  

L’ara detingut es va apoderar d’un sobre amb recaptació en el moment menys pensat del treballador i després de guardar-li’l en una butxaca el va ocultar darrere d’una màquina recreativa. Un altre treballador que es va adonar el va retindre fins a l’arribada dels agents, segons ha informat la Prefectura en un comunicat.

  

Els agents que realitzen serveis de prevenció de la seguretat ciutadana van ser alertats perquè acudiren a un saló de jocs del districte de Patraix, on hi havia un home retingut després d’apoderar-se d’un sobre amb part de la recaptació.

 

Van localitzar un sobre amb diners amagats en una màquina

  

Els agents van acudir i van esbrinar que mentre un treballador realitzava la recaptació, un home s’havia apoderat d’un sobre amb 5.000 euros i el va ocultar en una butxaca, després del que es va allunyar del lloc. Un altre treballador que estava en el saló reparant una màquina recreativa el va veure, per la qual cosa va anar a buscar-lo, avisant a la policia i a la resta de treballadors.

    

Els agents van localitzar el sobre amb els diners amagats darrere d’una màquina recreativa, per la qual cosa després de realitzar les comprovacions oportunes el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de robatori.

  

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.