Detingut un home per sostraure 5.000 euros de la recaptació d’un saló de jocs a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home, de 34 anys i origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori després de pel que sembla apoderar-se de 5.000 euros de la recaptació d’un saló de jocs al moment menys pensat d’un treballador.

  

L’ara detingut es va apoderar d’un sobre amb recaptació en el moment menys pensat del treballador i després de guardar-li’l en una butxaca el va ocultar darrere d’una màquina recreativa. Un altre treballador que es va adonar el va retindre fins a l’arribada dels agents, segons ha informat la Prefectura en un comunicat.

  

Els agents que realitzen serveis de prevenció de la seguretat ciutadana van ser alertats perquè acudiren a un saló de jocs del districte de Patraix, on hi havia un home retingut després d’apoderar-se d’un sobre amb part de la recaptació.

 

Van localitzar un sobre amb diners amagats en una màquina

  

Els agents van acudir i van esbrinar que mentre un treballador realitzava la recaptació, un home s’havia apoderat d’un sobre amb 5.000 euros i el va ocultar en una butxaca, després del que es va allunyar del lloc. Un altre treballador que estava en el saló reparant una màquina recreativa el va veure, per la qual cosa va anar a buscar-lo, avisant a la policia i a la resta de treballadors.

    

Els agents van localitzar el sobre amb els diners amagats darrere d’una màquina recreativa, per la qual cosa després de realitzar les comprovacions oportunes el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de robatori.

  

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.