Detingut un jove per col·locar una càmera oculta en el bany de dones d’un campus de la UPV

microcàmera UPV Policia

Imatge de la microcàmera interceptada | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 29 anys per presumptament col·locar una càmera oculta en un bany de dones d’un campus de la Universitat Politècnica de València (UPV).

 

La investigació va arrancar el passat mes de gener, quan una usuària d’este bany públic es va donar compte de la presència d’una microcàmera oculta en el porta-rotllos de paper higiènic, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. La dona va advertir als empleats del centre, es va interposar la denúncia i es va entregar la càmera als agents.

 

Els agents, en analitzar la càmera, han pogut observar que contenia vídeos gravats en el lloc en què va ser instal·lada i gravacions de prova realitzades pel sospitós en el seu domicili, així com altres on es podia visualitzar part de la vestimenta de l’autor en el moment de, presumptament, col·locar el dispositiu en el bany públic.

 

Els agents van localitzar en el registre portat a terme en el domicili del detingut algunes de les peces de roba utilitzades suposadament en el moment de col·locar la càmera en el bany, així com el lloc on es va registrar l’escena de prova analitzada pels agents.

 

Les investigacions han permés localitzar al suposat responsable dels fets, que ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.