Detingut un jove per col·locar una càmera oculta en el bany de dones d’un campus de la UPV

microcàmera UPV Policia

Imatge de la microcàmera interceptada | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 29 anys per presumptament col·locar una càmera oculta en un bany de dones d’un campus de la Universitat Politècnica de València (UPV).

 

La investigació va arrancar el passat mes de gener, quan una usuària d’este bany públic es va donar compte de la presència d’una microcàmera oculta en el porta-rotllos de paper higiènic, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. La dona va advertir als empleats del centre, es va interposar la denúncia i es va entregar la càmera als agents.

 

Els agents, en analitzar la càmera, han pogut observar que contenia vídeos gravats en el lloc en què va ser instal·lada i gravacions de prova realitzades pel sospitós en el seu domicili, així com altres on es podia visualitzar part de la vestimenta de l’autor en el moment de, presumptament, col·locar el dispositiu en el bany públic.

 

Els agents van localitzar en el registre portat a terme en el domicili del detingut algunes de les peces de roba utilitzades suposadament en el moment de col·locar la càmera en el bany, així com el lloc on es va registrar l’escena de prova analitzada pels agents.

 

Les investigacions han permés localitzar al suposat responsable dels fets, que ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.