Detingut un jove per col·locar una càmera oculta en el bany de dones d’un campus de la UPV

microcàmera UPV Policia

Imatge de la microcàmera interceptada | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 29 anys per presumptament col·locar una càmera oculta en un bany de dones d’un campus de la Universitat Politècnica de València (UPV).

 

La investigació va arrancar el passat mes de gener, quan una usuària d’este bany públic es va donar compte de la presència d’una microcàmera oculta en el porta-rotllos de paper higiènic, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. La dona va advertir als empleats del centre, es va interposar la denúncia i es va entregar la càmera als agents.

 

Els agents, en analitzar la càmera, han pogut observar que contenia vídeos gravats en el lloc en què va ser instal·lada i gravacions de prova realitzades pel sospitós en el seu domicili, així com altres on es podia visualitzar part de la vestimenta de l’autor en el moment de, presumptament, col·locar el dispositiu en el bany públic.

 

Els agents van localitzar en el registre portat a terme en el domicili del detingut algunes de les peces de roba utilitzades suposadament en el moment de col·locar la càmera en el bany, així com el lloc on es va registrar l’escena de prova analitzada pels agents.

 

Les investigacions han permés localitzar al suposat responsable dels fets, que ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.