19.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Detingut un jove per col·locar una càmera oculta en el bany de dones d’un campus de la UPV

microcàmera UPV Policia

Imatge de la microcàmera interceptada | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 29 anys per presumptament col·locar una càmera oculta en un bany de dones d’un campus de la Universitat Politècnica de València (UPV).

 

La investigació va arrancar el passat mes de gener, quan una usuària d’este bany públic es va donar compte de la presència d’una microcàmera oculta en el porta-rotllos de paper higiènic, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. La dona va advertir als empleats del centre, es va interposar la denúncia i es va entregar la càmera als agents.

 

Els agents, en analitzar la càmera, han pogut observar que contenia vídeos gravats en el lloc en què va ser instal·lada i gravacions de prova realitzades pel sospitós en el seu domicili, així com altres on es podia visualitzar part de la vestimenta de l’autor en el moment de, presumptament, col·locar el dispositiu en el bany públic.

 

Els agents van localitzar en el registre portat a terme en el domicili del detingut algunes de les peces de roba utilitzades suposadament en el moment de col·locar la càmera en el bany, així com el lloc on es va registrar l’escena de prova analitzada pels agents.

 

Les investigacions han permés localitzar al suposat responsable dels fets, que ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.

25 famílies afectades per l’incendi en el barri Miguel Hernández d’Alacant seran reallotjades

El foc en el barri Miguel Hernández ha afectat 25 famílies. Generalitat i Ajuntament han activat reallotjaments i avaluacions tècniques, sense víctimes mortals.

Els Arts reivindica la sarsuela amb un homenatge a José Serrano

Els Arts estrenarà este dijous 'Un misteri de sainet o sarsuela a la cassola', ideada per Enrique Viana, que combina tradició i llenguatge actual. El muntatge rendix tribut a José Serrano i comptarà amb intèrprets del Centre de Perfeccionament.

La Generalitat llança Nus davant el porno per a evitar que els jóvens normalitzen rols del porno

La Generalitat ha presentat Nus davant el porno per a frenar la normalització de rols del porno entre adolescents i reforçar l'educació afectiu-sexual. La campanya combina tallers, cartelleria en 715 IES i vídeos per a xarxes amb abast a 300.000 alumnes.