Detingut un jove per col·locar una càmera oculta en el bany de dones d’un campus de la UPV

microcàmera UPV Policia

Imatge de la microcàmera interceptada | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 29 anys per presumptament col·locar una càmera oculta en un bany de dones d’un campus de la Universitat Politècnica de València (UPV).

 

La investigació va arrancar el passat mes de gener, quan una usuària d’este bany públic es va donar compte de la presència d’una microcàmera oculta en el porta-rotllos de paper higiènic, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. La dona va advertir als empleats del centre, es va interposar la denúncia i es va entregar la càmera als agents.

 

Els agents, en analitzar la càmera, han pogut observar que contenia vídeos gravats en el lloc en què va ser instal·lada i gravacions de prova realitzades pel sospitós en el seu domicili, així com altres on es podia visualitzar part de la vestimenta de l’autor en el moment de, presumptament, col·locar el dispositiu en el bany públic.

 

Els agents van localitzar en el registre portat a terme en el domicili del detingut algunes de les peces de roba utilitzades suposadament en el moment de col·locar la càmera en el bany, així com el lloc on es va registrar l’escena de prova analitzada pels agents.

 

Les investigacions han permés localitzar al suposat responsable dels fets, que ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.