Detingut un jove per fer-se passar per Policia Nacional en Castelló

Policía Nacional

Imatge d’arxiu | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Local de Castelló de la Plana han detingut a un home de 22 anys per un presumpte delicte d’usurpació de funcions públiques en fer-se passar per un agent de la Policia Nacional que volia realitzar una inspecció en un local de restauració situat en el carrer Prim.

 

Els fets es van produir en la nit del dilluns, cap a les 22.30 hores, quan el responsable d’un establiment va cridar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a informar que en el seu local es trobava un home que s’havia identificat com a Policia Nacional, amb l’objectiu d’efectuar una inspecció en la cuina de l’establiment.

 

El responsable del negoci havia vist que el comportament d’esta persona no era el correcte per a un policia, ja que en negar-li al principi l’accés a la cuina, el suposat agent de l’Autoritat s’havia posat a cridar enmig del restaurant que el menjar que consumien els clients estava en mal estat. A partir d’este comportament, l’encarregat de l’establiment va assegurar al 092 que la persona podria estar simulant ser un agent de policia.

 

Amb tota esta informació, va ser enviada una patrulla perquè comprovara l’acreditació del suposat agent. Els agents de la Policia Local, en arribar al restaurant, van localitzar al propietari de l’establiment i al jove que s’havia identificat com a agent de Policia Nacional. Este es trobava un poc nerviós i va manifestar als agents de la Policia Local que era membre del Cos Nacional de Policia, que estava fora de servei i que tenia sospites que els aliments que s’estaven servint en el restaurant estaven en mal estat. Per este motiu, havia sol·licitat a un cambrer fer una inspecció en la cuina per a poder comprovar la qualitat del menjar.

 

Els agents de la Policia Local li van sol·licitar en eixe moment que mostrara la seua acreditació policial, davant la qual cosa este es va posar encara més nerviós i encara que va mostrar en un primer moment una placa policial, finalment es va retractar i va confessar que no havia conseguit aprovar les oposicions policials per a agent i havia comprat l’acreditació per Internet.

 

A la vista d’estos fets i tenint en compte la manifestació, tant del responsable de l’establiment com de diversos testimonis que havien presenciat la intervenció, els agents van procedir a la detenció de S.C.R., de 22 anys, per un presumpte delicte d’usurpació de funcions públiques. Cal destacar que en el moment del registre de les seues pertinences, els agents van localitzar unes esposes i una emissora de radiofreqüència que minuts abans la persona arrestada havia mostrat al responsable del restaurant per a reforçar la idea de què era agent de Policia.

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.