Detingut un jove per fer-se passar per Policia Nacional en Castelló

Policía Nacional

Imatge d’arxiu | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Local de Castelló de la Plana han detingut a un home de 22 anys per un presumpte delicte d’usurpació de funcions públiques en fer-se passar per un agent de la Policia Nacional que volia realitzar una inspecció en un local de restauració situat en el carrer Prim.

 

Els fets es van produir en la nit del dilluns, cap a les 22.30 hores, quan el responsable d’un establiment va cridar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a informar que en el seu local es trobava un home que s’havia identificat com a Policia Nacional, amb l’objectiu d’efectuar una inspecció en la cuina de l’establiment.

 

El responsable del negoci havia vist que el comportament d’esta persona no era el correcte per a un policia, ja que en negar-li al principi l’accés a la cuina, el suposat agent de l’Autoritat s’havia posat a cridar enmig del restaurant que el menjar que consumien els clients estava en mal estat. A partir d’este comportament, l’encarregat de l’establiment va assegurar al 092 que la persona podria estar simulant ser un agent de policia.

 

Amb tota esta informació, va ser enviada una patrulla perquè comprovara l’acreditació del suposat agent. Els agents de la Policia Local, en arribar al restaurant, van localitzar al propietari de l’establiment i al jove que s’havia identificat com a agent de Policia Nacional. Este es trobava un poc nerviós i va manifestar als agents de la Policia Local que era membre del Cos Nacional de Policia, que estava fora de servei i que tenia sospites que els aliments que s’estaven servint en el restaurant estaven en mal estat. Per este motiu, havia sol·licitat a un cambrer fer una inspecció en la cuina per a poder comprovar la qualitat del menjar.

 

Els agents de la Policia Local li van sol·licitar en eixe moment que mostrara la seua acreditació policial, davant la qual cosa este es va posar encara més nerviós i encara que va mostrar en un primer moment una placa policial, finalment es va retractar i va confessar que no havia conseguit aprovar les oposicions policials per a agent i havia comprat l’acreditació per Internet.

 

A la vista d’estos fets i tenint en compte la manifestació, tant del responsable de l’establiment com de diversos testimonis que havien presenciat la intervenció, els agents van procedir a la detenció de S.C.R., de 22 anys, per un presumpte delicte d’usurpació de funcions públiques. Cal destacar que en el moment del registre de les seues pertinences, els agents van localitzar unes esposes i una emissora de radiofreqüència que minuts abans la persona arrestada havia mostrat al responsable del restaurant per a reforçar la idea de què era agent de Policia.

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.