Detingut un jove per fer-se passar per Policia Nacional en Castelló

Policía Nacional

Imatge d’arxiu | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Local de Castelló de la Plana han detingut a un home de 22 anys per un presumpte delicte d’usurpació de funcions públiques en fer-se passar per un agent de la Policia Nacional que volia realitzar una inspecció en un local de restauració situat en el carrer Prim.

 

Els fets es van produir en la nit del dilluns, cap a les 22.30 hores, quan el responsable d’un establiment va cridar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a informar que en el seu local es trobava un home que s’havia identificat com a Policia Nacional, amb l’objectiu d’efectuar una inspecció en la cuina de l’establiment.

 

El responsable del negoci havia vist que el comportament d’esta persona no era el correcte per a un policia, ja que en negar-li al principi l’accés a la cuina, el suposat agent de l’Autoritat s’havia posat a cridar enmig del restaurant que el menjar que consumien els clients estava en mal estat. A partir d’este comportament, l’encarregat de l’establiment va assegurar al 092 que la persona podria estar simulant ser un agent de policia.

 

Amb tota esta informació, va ser enviada una patrulla perquè comprovara l’acreditació del suposat agent. Els agents de la Policia Local, en arribar al restaurant, van localitzar al propietari de l’establiment i al jove que s’havia identificat com a agent de Policia Nacional. Este es trobava un poc nerviós i va manifestar als agents de la Policia Local que era membre del Cos Nacional de Policia, que estava fora de servei i que tenia sospites que els aliments que s’estaven servint en el restaurant estaven en mal estat. Per este motiu, havia sol·licitat a un cambrer fer una inspecció en la cuina per a poder comprovar la qualitat del menjar.

 

Els agents de la Policia Local li van sol·licitar en eixe moment que mostrara la seua acreditació policial, davant la qual cosa este es va posar encara més nerviós i encara que va mostrar en un primer moment una placa policial, finalment es va retractar i va confessar que no havia conseguit aprovar les oposicions policials per a agent i havia comprat l’acreditació per Internet.

 

A la vista d’estos fets i tenint en compte la manifestació, tant del responsable de l’establiment com de diversos testimonis que havien presenciat la intervenció, els agents van procedir a la detenció de S.C.R., de 22 anys, per un presumpte delicte d’usurpació de funcions públiques. Cal destacar que en el moment del registre de les seues pertinences, els agents van localitzar unes esposes i una emissora de radiofreqüència que minuts abans la persona arrestada havia mostrat al responsable del restaurant per a reforçar la idea de què era agent de Policia.

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.