Detingut un jove per fer-se passar per Policia Nacional en Castelló

Policía Nacional

Imatge d’arxiu | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Local de Castelló de la Plana han detingut a un home de 22 anys per un presumpte delicte d’usurpació de funcions públiques en fer-se passar per un agent de la Policia Nacional que volia realitzar una inspecció en un local de restauració situat en el carrer Prim.

 

Els fets es van produir en la nit del dilluns, cap a les 22.30 hores, quan el responsable d’un establiment va cridar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a informar que en el seu local es trobava un home que s’havia identificat com a Policia Nacional, amb l’objectiu d’efectuar una inspecció en la cuina de l’establiment.

 

El responsable del negoci havia vist que el comportament d’esta persona no era el correcte per a un policia, ja que en negar-li al principi l’accés a la cuina, el suposat agent de l’Autoritat s’havia posat a cridar enmig del restaurant que el menjar que consumien els clients estava en mal estat. A partir d’este comportament, l’encarregat de l’establiment va assegurar al 092 que la persona podria estar simulant ser un agent de policia.

 

Amb tota esta informació, va ser enviada una patrulla perquè comprovara l’acreditació del suposat agent. Els agents de la Policia Local, en arribar al restaurant, van localitzar al propietari de l’establiment i al jove que s’havia identificat com a agent de Policia Nacional. Este es trobava un poc nerviós i va manifestar als agents de la Policia Local que era membre del Cos Nacional de Policia, que estava fora de servei i que tenia sospites que els aliments que s’estaven servint en el restaurant estaven en mal estat. Per este motiu, havia sol·licitat a un cambrer fer una inspecció en la cuina per a poder comprovar la qualitat del menjar.

 

Els agents de la Policia Local li van sol·licitar en eixe moment que mostrara la seua acreditació policial, davant la qual cosa este es va posar encara més nerviós i encara que va mostrar en un primer moment una placa policial, finalment es va retractar i va confessar que no havia conseguit aprovar les oposicions policials per a agent i havia comprat l’acreditació per Internet.

 

A la vista d’estos fets i tenint en compte la manifestació, tant del responsable de l’establiment com de diversos testimonis que havien presenciat la intervenció, els agents van procedir a la detenció de S.C.R., de 22 anys, per un presumpte delicte d’usurpació de funcions públiques. Cal destacar que en el moment del registre de les seues pertinences, els agents van localitzar unes esposes i una emissora de radiofreqüència que minuts abans la persona arrestada havia mostrat al responsable del restaurant per a reforçar la idea de què era agent de Policia.

Últimes notícies

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.