Detingut un lladre per tornar a la casa a on havia robat a per un maletí que s’havia deixat en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un presumpte lladre en tornar a la casa a on havia comés un robatori a per un maletí que s’havia deixat oblidat, segons ha informat la Comissaria en un comunicat.

 

Els fets han passat en un dels barris del Districte Nord d’Alacant quan la propietària d’una casa tornava de la seua ciutat per a disfrutar uns dies en Espanya i va trobar la casa regirada, amb els panys forçats i va trobar a faltar roba personal i diners en efectiu.

 

La dona va avisar a la Policia Nacional per a comunicar el que havia passat i per a interposar la corresponent denúncia. Durant la inspecció ocular, els agents van trobar un maletí amb documentació en el seu interior pertanyent a una persona desconeguda per la denunciant, el que va alertar als agents per a relacionar-lo amb l’autoria del robatori.

 

Dins del maletí hi havia documentació del lladre

Després de fer les faenes d’investigació, la Comissaria del Districte Nord va desplegar un operatiu per a localitzar al propietari del maletí, dins del dispositiu especial de prevenció de robatoris amb força en cases, i per a vigilar els voltants de la casa de la denunciant per si tornava a recollir-lo.

 

La telefonada de la propietària a la Policia en sentir que algú intentava accedir a sa casa i la immediatesa dels agents que es trobaven als voltants va permetre la localització de l’home, les característiques de qui coincidien amb la documentació que hi havia en el maletí.

 

L’home ha quedat detingut pels indicis raonables de ser l’autor del robatori en la casa. L’arrestat ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.

Dissenyar la cuina ideal: el valor d’un bon assessorament a La Eliana

Descobreix com escollir la cuina ideal per a tu amb assessoria personalitzada i un compromís amb la sostenibilitat.

Martínez Mus exigix a la CHJ netejar els llits dels rius per a garantir la seua capacitat

El vicepresident tercer i conseller de Medi Ambient, Vicente Martínez Mus, insistix que la Confederación Hidrográfica del Júcar és qui ha de garantir la capacitat hidràulica dels llits mantenint-los nets de vegetació i canyes, i li reclama actuacions abans de l’època de pluges.

El Consell reclama reunir els menors de Ceuta amb les seues famílies per a garantir-los més protecció

Elena Albalat defensa en la Conferència Sectorial d’Infància que la millor protecció per als menors arribats a Ceuta passa per localitzar les seues famílies i facilitar el retorn, i critica que el Govern central vulga repartir el problema entre comunitats.

Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.