Detingut un lladre per tornar a la casa a on havia robat a per un maletí que s’havia deixat en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un presumpte lladre en tornar a la casa a on havia comés un robatori a per un maletí que s’havia deixat oblidat, segons ha informat la Comissaria en un comunicat.

 

Els fets han passat en un dels barris del Districte Nord d’Alacant quan la propietària d’una casa tornava de la seua ciutat per a disfrutar uns dies en Espanya i va trobar la casa regirada, amb els panys forçats i va trobar a faltar roba personal i diners en efectiu.

 

La dona va avisar a la Policia Nacional per a comunicar el que havia passat i per a interposar la corresponent denúncia. Durant la inspecció ocular, els agents van trobar un maletí amb documentació en el seu interior pertanyent a una persona desconeguda per la denunciant, el que va alertar als agents per a relacionar-lo amb l’autoria del robatori.

 

Dins del maletí hi havia documentació del lladre

Després de fer les faenes d’investigació, la Comissaria del Districte Nord va desplegar un operatiu per a localitzar al propietari del maletí, dins del dispositiu especial de prevenció de robatoris amb força en cases, i per a vigilar els voltants de la casa de la denunciant per si tornava a recollir-lo.

 

La telefonada de la propietària a la Policia en sentir que algú intentava accedir a sa casa i la immediatesa dels agents que es trobaven als voltants va permetre la localització de l’home, les característiques de qui coincidien amb la documentació que hi havia en el maletí.

 

L’home ha quedat detingut pels indicis raonables de ser l’autor del robatori en la casa. L’arrestat ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.