Detingut un lladre per tornar a la casa a on havia robat a per un maletí que s’havia deixat en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un presumpte lladre en tornar a la casa a on havia comés un robatori a per un maletí que s’havia deixat oblidat, segons ha informat la Comissaria en un comunicat.

 

Els fets han passat en un dels barris del Districte Nord d’Alacant quan la propietària d’una casa tornava de la seua ciutat per a disfrutar uns dies en Espanya i va trobar la casa regirada, amb els panys forçats i va trobar a faltar roba personal i diners en efectiu.

 

La dona va avisar a la Policia Nacional per a comunicar el que havia passat i per a interposar la corresponent denúncia. Durant la inspecció ocular, els agents van trobar un maletí amb documentació en el seu interior pertanyent a una persona desconeguda per la denunciant, el que va alertar als agents per a relacionar-lo amb l’autoria del robatori.

 

Dins del maletí hi havia documentació del lladre

Després de fer les faenes d’investigació, la Comissaria del Districte Nord va desplegar un operatiu per a localitzar al propietari del maletí, dins del dispositiu especial de prevenció de robatoris amb força en cases, i per a vigilar els voltants de la casa de la denunciant per si tornava a recollir-lo.

 

La telefonada de la propietària a la Policia en sentir que algú intentava accedir a sa casa i la immediatesa dels agents que es trobaven als voltants va permetre la localització de l’home, les característiques de qui coincidien amb la documentació que hi havia en el maletí.

 

L’home ha quedat detingut pels indicis raonables de ser l’autor del robatori en la casa. L’arrestat ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.