Detingut un lladre per tornar a la casa a on havia robat a per un maletí que s’havia deixat en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un presumpte lladre en tornar a la casa a on havia comés un robatori a per un maletí que s’havia deixat oblidat, segons ha informat la Comissaria en un comunicat.

 

Els fets han passat en un dels barris del Districte Nord d’Alacant quan la propietària d’una casa tornava de la seua ciutat per a disfrutar uns dies en Espanya i va trobar la casa regirada, amb els panys forçats i va trobar a faltar roba personal i diners en efectiu.

 

La dona va avisar a la Policia Nacional per a comunicar el que havia passat i per a interposar la corresponent denúncia. Durant la inspecció ocular, els agents van trobar un maletí amb documentació en el seu interior pertanyent a una persona desconeguda per la denunciant, el que va alertar als agents per a relacionar-lo amb l’autoria del robatori.

 

Dins del maletí hi havia documentació del lladre

Després de fer les faenes d’investigació, la Comissaria del Districte Nord va desplegar un operatiu per a localitzar al propietari del maletí, dins del dispositiu especial de prevenció de robatoris amb força en cases, i per a vigilar els voltants de la casa de la denunciant per si tornava a recollir-lo.

 

La telefonada de la propietària a la Policia en sentir que algú intentava accedir a sa casa i la immediatesa dels agents que es trobaven als voltants va permetre la localització de l’home, les característiques de qui coincidien amb la documentació que hi havia en el maletí.

 

L’home ha quedat detingut pels indicis raonables de ser l’autor del robatori en la casa. L’arrestat ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai per vent a València

València ha començat el dia amb 382 falles infantils plantades que donen inici als dies grans de les Falles 2026. El vent ha causat sobresalts mentres s'espera estabilitat.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026 amb l'obra de Zvonimir Ostoic (Zeta), dissenyada per Ramón Pla. L'elecció, decidida per 9.190 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá de 382 monuments infantils.

Pérez Llorca reivindica les Falles com a motor de cohesió i identitat a Alcàsser i Algemesí

Pérez Llorca ha visitat este diumenge les Falles d'Alcàsser i Algemesí i ha subratllat el seu valor cohesionador i de senya d'identitat per al poble valencià. En el seu recorregut ha estat acompanyat pels alcaldes i per representants de les comissions falleres.

El València va reviure els seus mals com a visitant davant el cuer

El València va caure 1-0 en el Carlos Tartiere i va tornar a evidenciar la seua debilitat fora de Mestalla, sobretot a pilota parada. L'equip de Carlos Corberán va encadenar la seua segona derrota del curs davant l'Oviedo.

Eder Sarabia afronta el seu moment més delicat a l’Elx després d’onze jornades sense guanyar

La ratxa sense victòries, l'absència de triomfs a domicili i la golejada encaixada davant el Reial Madrid col·loquen el projecte de Sarabia sota màxima pressió.

Presó per a la dona detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a la dona de 48 anys investigada per ruixar amb líquid inflamable a la seua parella a Chiva. S'obrin diligències paral·leles per possibles maltractaments de l'home cap a ella, mentres la víctima seguix ingressada amb pronòstic reservat.

El Consell repartix 15.000 detectors de submissió química en les Falles

La Generalitat ha activat el repartiment de 15.000 adhesius amb coixinets per a detectar FLZ, benzodiazepines, ketamina i GHB durant els dies grans de les Falles. El dispositiu s'acompanya d'un bus d'atenció i Punts Violeta amb horaris ampliats i coordinació policial.

El cara a cara de les xarangues a València accelera l’evolució musical de les Falles

El cara a cara entre xarangues guanya terreny a València com a símbol de l'evolució musical de les Falles. Telotocotó i Pintant-la mesuraran forces a L'Eliana i creixen els concursos amb esperit de germanor.