Detingut un lladre per tornar a la casa a on havia robat a per un maletí que s’havia deixat en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un presumpte lladre en tornar a la casa a on havia comés un robatori a per un maletí que s’havia deixat oblidat, segons ha informat la Comissaria en un comunicat.

 

Els fets han passat en un dels barris del Districte Nord d’Alacant quan la propietària d’una casa tornava de la seua ciutat per a disfrutar uns dies en Espanya i va trobar la casa regirada, amb els panys forçats i va trobar a faltar roba personal i diners en efectiu.

 

La dona va avisar a la Policia Nacional per a comunicar el que havia passat i per a interposar la corresponent denúncia. Durant la inspecció ocular, els agents van trobar un maletí amb documentació en el seu interior pertanyent a una persona desconeguda per la denunciant, el que va alertar als agents per a relacionar-lo amb l’autoria del robatori.

 

Dins del maletí hi havia documentació del lladre

Després de fer les faenes d’investigació, la Comissaria del Districte Nord va desplegar un operatiu per a localitzar al propietari del maletí, dins del dispositiu especial de prevenció de robatoris amb força en cases, i per a vigilar els voltants de la casa de la denunciant per si tornava a recollir-lo.

 

La telefonada de la propietària a la Policia en sentir que algú intentava accedir a sa casa i la immediatesa dels agents que es trobaven als voltants va permetre la localització de l’home, les característiques de qui coincidien amb la documentació que hi havia en el maletí.

 

L’home ha quedat detingut pels indicis raonables de ser l’autor del robatori en la casa. L’arrestat ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.