Detingut un pare a Elx per agredir el seu fill de 8 anys

 

El passat diumenge 3 d’octubre, al voltant de les 19.40 hores, una patrulla de la Policia Local d’Elx va ser requerida per atendre a un ciutadà que, ha indicat, hi havia presenciat una suposada agressió a la via pública, realitzada per un home a un menor.

Un cop a l’escenari dels fets, van trobar a l’implicat en presència de la seua parella sentimental i el que va resultar ser el seu fill de huit anys, visiblement nerviós.

Segons va relatar el denunciant, hauria observat com esta persona llançava un cop de puny a l’esquena de l’infant, i ha d’intervenir per evitar un nou cop.

A conseqüència d’això, va rebre diverses empentes a la vegada que era insultat per l’implicat amb forts i reiterades amenaces, part de les quals van ser escoltades pels agents.

Amb una actitud agressiva -que va fer sospitar als efectius policials que pogués ser fruit dels efectes de l’alcohol-, l’home de 34 anys va ser detingut i traslladat a la Prefectura, no sense abans deixar la víctima sota la custòdia de la seua progenitora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.