13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Detingut un pare a Elx per agredir el seu fill de 8 anys

 

El passat diumenge 3 d’octubre, al voltant de les 19.40 hores, una patrulla de la Policia Local d’Elx va ser requerida per atendre a un ciutadà que, ha indicat, hi havia presenciat una suposada agressió a la via pública, realitzada per un home a un menor.

Un cop a l’escenari dels fets, van trobar a l’implicat en presència de la seua parella sentimental i el que va resultar ser el seu fill de huit anys, visiblement nerviós.

Segons va relatar el denunciant, hauria observat com esta persona llançava un cop de puny a l’esquena de l’infant, i ha d’intervenir per evitar un nou cop.

A conseqüència d’això, va rebre diverses empentes a la vegada que era insultat per l’implicat amb forts i reiterades amenaces, part de les quals van ser escoltades pels agents.

Amb una actitud agressiva -que va fer sospitar als efectius policials que pogués ser fruit dels efectes de l’alcohol-, l’home de 34 anys va ser detingut i traslladat a la Prefectura, no sense abans deixar la víctima sota la custòdia de la seua progenitora.

Últimes notícies

L’episodi de pluges ha deixat 146,4 l/m² a La Font d’en Carròs i ha motivat tancaments preventius

L'episodi de pluges ha descarregat amb especial intensitat en el litoral de València, amb un màxim de 146,4 l/m² a La Font d'en Carròs. Diversos municipis han tancat instal·lacions i han suspés activitats a l'aire lliure de manera preventiva.

La UPV suspén les classes presencials este dilluns a València i Gandia fins a les 14.00

La UPV ha suspés les classes presencials en Vera (València) i Gandia fins a les 14.00 d'este dilluns per l'alerta roja. Alcoi continua presencial amb opció en línia i revisió a les 9.00

Aemet manté l’avís roig en el litoral de València fins a les 6 del dilluns

Aemet manté l'avís roig per pluges molt intenses en la costa de València fins a les 6 del dilluns, amb el risc de mànegues marines i xicotets tornados. El litoral nord baixarà a taronja des de les 6 fins a les 12 del dilluns i hi haurà altres avisos a Castelló i Alacant.

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja a València

El partit de la jornada 16 en el Ciutat de València, previst a les 18.30, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar nova data.

Les pluges superen els 100 l/m² a La Safor, al sud de València, en les últimes quatre hores

La Font d'en Carròs ha acumulat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés avisos per trencament de baixants. Alacant i Castelló han registrat menys pluja, sense incidències rellevants.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja i el Llevant apunta al 7 o 8 de gener

El Llevant-Vila-real de la jornada 16 ha sigut ajornat per l'alerta roja a València. L'RFEF dona cinc dies per a fixar data i el Llevant proposa el 7 o 8 de gener de 2026.

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.