Detingut el pare de Yéremi Vargas acusat d’abusar de la seua filla de 13 anys

 

El Jutjat de guàrdia de Las Palmas de Gran Canaria ha decretat la llibertat provisional per al pare de Yeremi Vargas mentre és investigat per un presumpte delicte d’agressió sexual a la seua filla de 13 anys, de la qual haurà de mantindre’s allunyat per ordre judicial.

 

El detingut ha optat per no declarar davant el jutge, que l’ha posat en llibertat provisional, però amb les corresponents mesures d’allunyament de la menor.

 

El pare de Yeremi Vargas, J.F. Vargas, va ser detingut per la Policia nacional en la matinada del passat dilluns per presumptament agredir sexualment a la seua filla de 13 anys.

 

Fets denunciats

La detenció es va produir després d’haver sigut denunciats els fets per la pròpia menor a Gran Canària. El detingut va passar a disposició judicial a primera hora del matí d’aquest dimarts, 31 d’agost, acabant en llibertat provisional amb mesures d’allunyament en el que dure la investigació del jutge.

 

J.F. Vargas és el pare de Yeremi Vargas, del qual el passat 10 de març es van complir 14 anys de la seua desaparició quan tenia 7 anys i al qual se li va perdre la pista mentre jugava en un descampat prop de l’habitatge familiar en Vecindario, en Santa Lucía de Tirajana (Gran Canària).

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.