10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Detingut el pare de Yéremi Vargas acusat d’abusar de la seua filla de 13 anys

 

El Jutjat de guàrdia de Las Palmas de Gran Canaria ha decretat la llibertat provisional per al pare de Yeremi Vargas mentre és investigat per un presumpte delicte d’agressió sexual a la seua filla de 13 anys, de la qual haurà de mantindre’s allunyat per ordre judicial.

 

El detingut ha optat per no declarar davant el jutge, que l’ha posat en llibertat provisional, però amb les corresponents mesures d’allunyament de la menor.

 

El pare de Yeremi Vargas, J.F. Vargas, va ser detingut per la Policia nacional en la matinada del passat dilluns per presumptament agredir sexualment a la seua filla de 13 anys.

 

Fets denunciats

La detenció es va produir després d’haver sigut denunciats els fets per la pròpia menor a Gran Canària. El detingut va passar a disposició judicial a primera hora del matí d’aquest dimarts, 31 d’agost, acabant en llibertat provisional amb mesures d’allunyament en el que dure la investigació del jutge.

 

J.F. Vargas és el pare de Yeremi Vargas, del qual el passat 10 de març es van complir 14 anys de la seua desaparició quan tenia 7 anys i al qual se li va perdre la pista mentre jugava en un descampat prop de l’habitatge familiar en Vecindario, en Santa Lucía de Tirajana (Gran Canària).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.