Detingut el pare de Yéremi Vargas acusat d’abusar de la seua filla de 13 anys

 

El Jutjat de guàrdia de Las Palmas de Gran Canaria ha decretat la llibertat provisional per al pare de Yeremi Vargas mentre és investigat per un presumpte delicte d’agressió sexual a la seua filla de 13 anys, de la qual haurà de mantindre’s allunyat per ordre judicial.

 

El detingut ha optat per no declarar davant el jutge, que l’ha posat en llibertat provisional, però amb les corresponents mesures d’allunyament de la menor.

 

El pare de Yeremi Vargas, J.F. Vargas, va ser detingut per la Policia nacional en la matinada del passat dilluns per presumptament agredir sexualment a la seua filla de 13 anys.

 

Fets denunciats

La detenció es va produir després d’haver sigut denunciats els fets per la pròpia menor a Gran Canària. El detingut va passar a disposició judicial a primera hora del matí d’aquest dimarts, 31 d’agost, acabant en llibertat provisional amb mesures d’allunyament en el que dure la investigació del jutge.

 

J.F. Vargas és el pare de Yeremi Vargas, del qual el passat 10 de març es van complir 14 anys de la seua desaparició quan tenia 7 anys i al qual se li va perdre la pista mentre jugava en un descampat prop de l’habitatge familiar en Vecindario, en Santa Lucía de Tirajana (Gran Canària).

Últimes notícies

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.