22.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Detingut per cometre prop d’una desena de robatoris en L’Olleria

La Guàrdia Civil de Xàtiva deté a un home de 27 anys, i de nacionalitat espanyola, en la localitat de L’Olleria (València) com a autor de diversos delictes de robatori amb força. En el registre practicat pels agents en el domicili del detingut s’han trobat alguns dels objectes sostrets, el valor dels quals ascendia a 2500 euros.

La Guàrdia Civil de Xàtiva, en el marc de l’operació “PATINETE2”, va començar el mes de febrer passat la investigació dels nombrosos robatoris que estaven tenint lloc en cases de camp i segones residències de la localitat de L’Olleria, a les quals s’accedia mitjançant escalament i forçament de portes o finestres.

L’autor aprofitava l’absència d’habitants en l’habitatge per a sostraure diversos objectes de l’interior dels habitatges (altaveus, televisors, microones, eines, cafeteres), així com diners en efectiu.

Després de la interposició de les corresponents denúncies per part dels ciutadans es va començar a recopilar les proves pertinents, que van llançar com a resultat la identificació de l’autor dels robatoris, motiu pel qual va ser possible efectuar un registre en el seu domicili a mitjan mes d’abril. En aquest registre es van poder recuperar alguns dels objectes robats que el detingut encara guardava en el seu poder i es va procedir a efectuar la detenció.

Al detingut se li imputen 8 robatoris comesos entre els mesos de febrer i abril del present en la localitat de L’Olleria. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 d’Ontinyent.

Últimes notícies

Espanya cau 2-4 davant Anglaterra i es va de buit de la Pro League de València

Espanya va perdre 2-4 amb Anglaterra en el tancament de la Pro League de València: va igualar un 0-2 amb doblet de Basterra, però va encaixar al final i marxa sense punts.

Marcelino complirà 200 partits en Primera amb el Vila-real davant un Getafe on no perd des de 2017

El Vila-real visita al Getafe amb Marcelino a un partit d'aconseguir els 200 en Primera amb el club. L'equip no perd en el Coliseum en Lliga des de 2017.

El PP atribuïx a Miguel Polo la responsabilitat política per les morts del barranc de Poio

El PP ha responsabilitzat políticament a Miguel Polo per les morts del barranc de Poio en la comissió d'investigació de la DANA al Senat. Polo ha replicat que la CHJ va facilitar tota la informació i ha assenyalat a la direcció del Cecopi.

Compromís plena València de cartells i acusa a Catalá del calvari del transport

Compromís ha llançat una campanya de cartells amb QR per a denunciar la deterioració del transport públic a València i acusa a Catalá. La formació denuncia un veto en Metrovalencia i alerta de costos per la ZBE no implantada.

L’Elx tanca la jornada 23 en la seua pitjor posició del curs: 15é

L'Elx ha tancat la jornada 23 en la quinzena plaça, la seua pitjor posició de la temporada, després de la derrota del dissabte. El marge sobre el descens s'ha estret.

Els davanters del Llevant, en sequera: només un gol en els últims dotze partits

Només Carlos Espí ha marcat per la davantera del Llevant en els últims dotze partits de Lliga; la resta de punts va arribar des de la segona línia i la defensa. Amb Luís Castro, Iván Romero va ser titular sense encert i Etta Eyong va perdre temps per la Copa Àfrica; així i tot l'equip suma 26 gols.

Un home es refugia en un traster després de ser acoltellat per la seua parella a València

La Policia Nacional va localitzar en Patraix a un home ferit per arma blanca ocult en un traster i va detindre a la seua parella després de seguir una reguera de sang en la vivenda.

Desarticulat un grup itinerant per robatoris en salons de joc d’Alacant i Múrcia

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal itinerant que ha assaltat salons de joc a Múrcia i Alacant amb la tècnica 'stacker'. Quatre persones han sigut detingudes i la investigació ha quedat oberta per a altres fets similars.