Detingut per cometre prop d’una desena de robatoris en L’Olleria

La Guàrdia Civil de Xàtiva deté a un home de 27 anys, i de nacionalitat espanyola, en la localitat de L’Olleria (València) com a autor de diversos delictes de robatori amb força. En el registre practicat pels agents en el domicili del detingut s’han trobat alguns dels objectes sostrets, el valor dels quals ascendia a 2500 euros.

La Guàrdia Civil de Xàtiva, en el marc de l’operació “PATINETE2”, va començar el mes de febrer passat la investigació dels nombrosos robatoris que estaven tenint lloc en cases de camp i segones residències de la localitat de L’Olleria, a les quals s’accedia mitjançant escalament i forçament de portes o finestres.

L’autor aprofitava l’absència d’habitants en l’habitatge per a sostraure diversos objectes de l’interior dels habitatges (altaveus, televisors, microones, eines, cafeteres), així com diners en efectiu.

Després de la interposició de les corresponents denúncies per part dels ciutadans es va començar a recopilar les proves pertinents, que van llançar com a resultat la identificació de l’autor dels robatoris, motiu pel qual va ser possible efectuar un registre en el seu domicili a mitjan mes d’abril. En aquest registre es van poder recuperar alguns dels objectes robats que el detingut encara guardava en el seu poder i es va procedir a efectuar la detenció.

Al detingut se li imputen 8 robatoris comesos entre els mesos de febrer i abril del present en la localitat de L’Olleria. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 d’Ontinyent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.