Detingut per cometre prop d’una desena de robatoris en L’Olleria

La Guàrdia Civil de Xàtiva deté a un home de 27 anys, i de nacionalitat espanyola, en la localitat de L’Olleria (València) com a autor de diversos delictes de robatori amb força. En el registre practicat pels agents en el domicili del detingut s’han trobat alguns dels objectes sostrets, el valor dels quals ascendia a 2500 euros.

La Guàrdia Civil de Xàtiva, en el marc de l’operació “PATINETE2”, va començar el mes de febrer passat la investigació dels nombrosos robatoris que estaven tenint lloc en cases de camp i segones residències de la localitat de L’Olleria, a les quals s’accedia mitjançant escalament i forçament de portes o finestres.

L’autor aprofitava l’absència d’habitants en l’habitatge per a sostraure diversos objectes de l’interior dels habitatges (altaveus, televisors, microones, eines, cafeteres), així com diners en efectiu.

Després de la interposició de les corresponents denúncies per part dels ciutadans es va començar a recopilar les proves pertinents, que van llançar com a resultat la identificació de l’autor dels robatoris, motiu pel qual va ser possible efectuar un registre en el seu domicili a mitjan mes d’abril. En aquest registre es van poder recuperar alguns dels objectes robats que el detingut encara guardava en el seu poder i es va procedir a efectuar la detenció.

Al detingut se li imputen 8 robatoris comesos entre els mesos de febrer i abril del present en la localitat de L’Olleria. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 d’Ontinyent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.