Detingut per cometre prop d’una desena de robatoris en L’Olleria

La Guàrdia Civil de Xàtiva deté a un home de 27 anys, i de nacionalitat espanyola, en la localitat de L’Olleria (València) com a autor de diversos delictes de robatori amb força. En el registre practicat pels agents en el domicili del detingut s’han trobat alguns dels objectes sostrets, el valor dels quals ascendia a 2500 euros.

La Guàrdia Civil de Xàtiva, en el marc de l’operació “PATINETE2”, va començar el mes de febrer passat la investigació dels nombrosos robatoris que estaven tenint lloc en cases de camp i segones residències de la localitat de L’Olleria, a les quals s’accedia mitjançant escalament i forçament de portes o finestres.

L’autor aprofitava l’absència d’habitants en l’habitatge per a sostraure diversos objectes de l’interior dels habitatges (altaveus, televisors, microones, eines, cafeteres), així com diners en efectiu.

Després de la interposició de les corresponents denúncies per part dels ciutadans es va començar a recopilar les proves pertinents, que van llançar com a resultat la identificació de l’autor dels robatoris, motiu pel qual va ser possible efectuar un registre en el seu domicili a mitjan mes d’abril. En aquest registre es van poder recuperar alguns dels objectes robats que el detingut encara guardava en el seu poder i es va procedir a efectuar la detenció.

Al detingut se li imputen 8 robatoris comesos entre els mesos de febrer i abril del present en la localitat de L’Olleria. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 d’Ontinyent.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.