11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Detingut per cometre prop d’una desena de robatoris en L’Olleria

La Guàrdia Civil de Xàtiva deté a un home de 27 anys, i de nacionalitat espanyola, en la localitat de L’Olleria (València) com a autor de diversos delictes de robatori amb força. En el registre practicat pels agents en el domicili del detingut s’han trobat alguns dels objectes sostrets, el valor dels quals ascendia a 2500 euros.

La Guàrdia Civil de Xàtiva, en el marc de l’operació “PATINETE2”, va començar el mes de febrer passat la investigació dels nombrosos robatoris que estaven tenint lloc en cases de camp i segones residències de la localitat de L’Olleria, a les quals s’accedia mitjançant escalament i forçament de portes o finestres.

L’autor aprofitava l’absència d’habitants en l’habitatge per a sostraure diversos objectes de l’interior dels habitatges (altaveus, televisors, microones, eines, cafeteres), així com diners en efectiu.

Després de la interposició de les corresponents denúncies per part dels ciutadans es va començar a recopilar les proves pertinents, que van llançar com a resultat la identificació de l’autor dels robatoris, motiu pel qual va ser possible efectuar un registre en el seu domicili a mitjan mes d’abril. En aquest registre es van poder recuperar alguns dels objectes robats que el detingut encara guardava en el seu poder i es va procedir a efectuar la detenció.

Al detingut se li imputen 8 robatoris comesos entre els mesos de febrer i abril del present en la localitat de L’Olleria. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 d’Ontinyent.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.