Detingut per cometre prop d’una desena de robatoris en L’Olleria

La Guàrdia Civil de Xàtiva deté a un home de 27 anys, i de nacionalitat espanyola, en la localitat de L’Olleria (València) com a autor de diversos delictes de robatori amb força. En el registre practicat pels agents en el domicili del detingut s’han trobat alguns dels objectes sostrets, el valor dels quals ascendia a 2500 euros.

La Guàrdia Civil de Xàtiva, en el marc de l’operació “PATINETE2”, va començar el mes de febrer passat la investigació dels nombrosos robatoris que estaven tenint lloc en cases de camp i segones residències de la localitat de L’Olleria, a les quals s’accedia mitjançant escalament i forçament de portes o finestres.

L’autor aprofitava l’absència d’habitants en l’habitatge per a sostraure diversos objectes de l’interior dels habitatges (altaveus, televisors, microones, eines, cafeteres), així com diners en efectiu.

Després de la interposició de les corresponents denúncies per part dels ciutadans es va començar a recopilar les proves pertinents, que van llançar com a resultat la identificació de l’autor dels robatoris, motiu pel qual va ser possible efectuar un registre en el seu domicili a mitjan mes d’abril. En aquest registre es van poder recuperar alguns dels objectes robats que el detingut encara guardava en el seu poder i es va procedir a efectuar la detenció.

Al detingut se li imputen 8 robatoris comesos entre els mesos de febrer i abril del present en la localitat de L’Olleria. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 d’Ontinyent.

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.