Detenen a un quart jove com a presumpte autor de l’assassinat de Samuel

Noves novetats en l’assassinat de Samuel, el jove que va perdre la vida a la Corunya després de rebre una pallissa per part de diversos joves. La Policia Nacional ha detingut a una quarta persona.

Es tracta d’un jove d’entre 20 i 25 anys acusat d’homicidi i apropiació indeguda. El nou detingut podria ser el presumpte autor de l’assassinat de Samuel. Els quatre passaran demà a disposició judicial.

L’arrestat és amic de les altres tres persones detingudes, dos xics i una xica. Cap dels quatre joves coneixia a Samuel.

La Policia ha informat de la nova detenció a través del seu compte oficial de Twitter. Les quatre persones detingudes fins ara per l’assassinat de Samuel, que sí que eren amigues entre elles, van assegurar estar borratxes.

Continua la investigació policial sobre la mort del jove de 24 anys per a determinar quina responsabilitat té cadascun dels detinguts. La baralla va tindre lloc al voltant de les tres de la matinada a les portes d’una discoteca.

Encara no s’ha pogut confirmar ni desmentir que el motiu de l’assassinat de Samuel fora homòfob, tal com asseguren diversos testimonis que es trobaven en el lloc durant la nit dels fets.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.