Detenen a un quart jove com a presumpte autor de l’assassinat de Samuel

Noves novetats en l’assassinat de Samuel, el jove que va perdre la vida a la Corunya després de rebre una pallissa per part de diversos joves. La Policia Nacional ha detingut a una quarta persona.

Es tracta d’un jove d’entre 20 i 25 anys acusat d’homicidi i apropiació indeguda. El nou detingut podria ser el presumpte autor de l’assassinat de Samuel. Els quatre passaran demà a disposició judicial.

L’arrestat és amic de les altres tres persones detingudes, dos xics i una xica. Cap dels quatre joves coneixia a Samuel.

La Policia ha informat de la nova detenció a través del seu compte oficial de Twitter. Les quatre persones detingudes fins ara per l’assassinat de Samuel, que sí que eren amigues entre elles, van assegurar estar borratxes.

Continua la investigació policial sobre la mort del jove de 24 anys per a determinar quina responsabilitat té cadascun dels detinguts. La baralla va tindre lloc al voltant de les tres de la matinada a les portes d’una discoteca.

Encara no s’ha pogut confirmar ni desmentir que el motiu de l’assassinat de Samuel fora homòfob, tal com asseguren diversos testimonis que es trobaven en el lloc durant la nit dels fets.

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.