Detenen a un quart jove com a presumpte autor de l’assassinat de Samuel

Noves novetats en l’assassinat de Samuel, el jove que va perdre la vida a la Corunya després de rebre una pallissa per part de diversos joves. La Policia Nacional ha detingut a una quarta persona.

Es tracta d’un jove d’entre 20 i 25 anys acusat d’homicidi i apropiació indeguda. El nou detingut podria ser el presumpte autor de l’assassinat de Samuel. Els quatre passaran demà a disposició judicial.

L’arrestat és amic de les altres tres persones detingudes, dos xics i una xica. Cap dels quatre joves coneixia a Samuel.

La Policia ha informat de la nova detenció a través del seu compte oficial de Twitter. Les quatre persones detingudes fins ara per l’assassinat de Samuel, que sí que eren amigues entre elles, van assegurar estar borratxes.

Continua la investigació policial sobre la mort del jove de 24 anys per a determinar quina responsabilitat té cadascun dels detinguts. La baralla va tindre lloc al voltant de les tres de la matinada a les portes d’una discoteca.

Encara no s’ha pogut confirmar ni desmentir que el motiu de l’assassinat de Samuel fora homòfob, tal com asseguren diversos testimonis que es trobaven en el lloc durant la nit dels fets.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.