Detenen a un quart jove com a presumpte autor de l’assassinat de Samuel

Noves novetats en l’assassinat de Samuel, el jove que va perdre la vida a la Corunya després de rebre una pallissa per part de diversos joves. La Policia Nacional ha detingut a una quarta persona.

Es tracta d’un jove d’entre 20 i 25 anys acusat d’homicidi i apropiació indeguda. El nou detingut podria ser el presumpte autor de l’assassinat de Samuel. Els quatre passaran demà a disposició judicial.

L’arrestat és amic de les altres tres persones detingudes, dos xics i una xica. Cap dels quatre joves coneixia a Samuel.

La Policia ha informat de la nova detenció a través del seu compte oficial de Twitter. Les quatre persones detingudes fins ara per l’assassinat de Samuel, que sí que eren amigues entre elles, van assegurar estar borratxes.

Continua la investigació policial sobre la mort del jove de 24 anys per a determinar quina responsabilitat té cadascun dels detinguts. La baralla va tindre lloc al voltant de les tres de la matinada a les portes d’una discoteca.

Encara no s’ha pogut confirmar ni desmentir que el motiu de l’assassinat de Samuel fora homòfob, tal com asseguren diversos testimonis que es trobaven en el lloc durant la nit dels fets.

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.