Anuncios

Detingut un home que ha robat 400 quilos de cablejat telefònic en dos municipis valencians

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un home de 44 anys com a presumpte autor del robatori d’uns 400 quilos de cablejat telefònic en els municipis de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València), i Almenara, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

L’arrest del presumpte autor dels fets s’ha dut a terme en el marc de l’operació ‘Casatorit’, que es va posar en marxa després de tindre coneixement les autoritats de dos furts de cablejat aeri de línia telefònica, que es trobava instal·lat i donant servici, en les dos localitats.

Anuncios

 

Va robar 400 quilos de cablejat

Els agents van fer una inspecció en un local de la zona nord de València, a on van trobar dins d’una bossa un total de 389,5 quilos de cablejat. El cable es trobava sense funda de plàstic exterior, per a impedir la seua identificació, però coincidia en pes i característiques amb el denunciat per l’empresa que gestiona la xarxa de telefonia.

 

La Guàrdia Civil va sol·licitar la facturació de la compra al propietari del local, que va aportar una factura que no coincidia. Els agents van contactar amb el representant de l’empresa perjudicada perquè confirmara si el material trobat es corresponia amb el que va ser robat, i va ser reconegut immediatament. A hores d’ara, el cablejat ha tornat al seu propietari íntegrament.

 

Segons la Guàrdia Civil, el presumpte lladre furtava el cablejat de la línia telefònica de zones apartades dels nuclis urbans. Com treballava en una empresa dedicada al tractament de residus metàl·lics, l’ocultava entre la resta de material que hi ha en l’empresa, per a posteriorment extraure el coure i vendre’l a altres companyies de tractament de metalls. Les diligències instruïdes han sigut entregades als Jutjats de Primera Instància i Instrucció de Sagunt, en la comarca de Camp de Morvedre (València).

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios