Detingut un home a Elx per robar gossos en diversos camps

La Policia Local d’Elx i la Guàrdia Civil van detenir el diumenge 2 de gener un home a la partida d’Atzavares per robar gossos a diversos camps. El cos de seguretat municipal va ser alertat per un veí del lloc quan va albirar un desconegut passejant amb dos gossos pertanyents, presumptament, a un amic seu.

El sospitós va relatar als agents locals i a efectius de la Guàrdia Civil de la caserna de Santa Pola que es van presentar posteriorment que els animals eren coneguts.

Els policies van procedir a efectuar les comprovacions pertinents, donant-se la casualitat que un dels propietaris es trobava en aquell moment interposant una denúncia a dependències de la Benemèrita de Santa Pola pel robatori d’aquell can i de dos més. Un altre afectat va manifestar que li havien sostret el seu gos dins de la seua finca completament tancada, per la qual cosa igualment es disposava a denunciar-ho.

Un cop a les instal·lacions de l’Institut Armat, el sospitós va reconéixer que es va emportar els dos gossos esmentats per la persona que va requerir la presència dels policies locals.

És per això que l’home va ser detingut per robatori amb força. Després de les investigacions oportunes de la Policia Local i la Guàrdia Civil, l’endemà els agents van acudir al domicili del presumpte lladre, trobant-se amb els dos gossos. Un cop comprovada la identitat dels animals mitjançant xip, es va personar a la caserna santapolera el seu legítim propietari, fent-li entrega d’aquests.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.