Detingut un home a Elx per robar gossos en diversos camps

La Policia Local d’Elx i la Guàrdia Civil van detenir el diumenge 2 de gener un home a la partida d’Atzavares per robar gossos a diversos camps. El cos de seguretat municipal va ser alertat per un veí del lloc quan va albirar un desconegut passejant amb dos gossos pertanyents, presumptament, a un amic seu.

El sospitós va relatar als agents locals i a efectius de la Guàrdia Civil de la caserna de Santa Pola que es van presentar posteriorment que els animals eren coneguts.

Els policies van procedir a efectuar les comprovacions pertinents, donant-se la casualitat que un dels propietaris es trobava en aquell moment interposant una denúncia a dependències de la Benemèrita de Santa Pola pel robatori d’aquell can i de dos més. Un altre afectat va manifestar que li havien sostret el seu gos dins de la seua finca completament tancada, per la qual cosa igualment es disposava a denunciar-ho.

Un cop a les instal·lacions de l’Institut Armat, el sospitós va reconéixer que es va emportar els dos gossos esmentats per la persona que va requerir la presència dels policies locals.

És per això que l’home va ser detingut per robatori amb força. Després de les investigacions oportunes de la Policia Local i la Guàrdia Civil, l’endemà els agents van acudir al domicili del presumpte lladre, trobant-se amb els dos gossos. Un cop comprovada la identitat dels animals mitjançant xip, es va personar a la caserna santapolera el seu legítim propietari, fent-li entrega d’aquests.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.