Detingut un home a Elx per robar gossos en diversos camps

La Policia Local d’Elx i la Guàrdia Civil van detenir el diumenge 2 de gener un home a la partida d’Atzavares per robar gossos a diversos camps. El cos de seguretat municipal va ser alertat per un veí del lloc quan va albirar un desconegut passejant amb dos gossos pertanyents, presumptament, a un amic seu.

El sospitós va relatar als agents locals i a efectius de la Guàrdia Civil de la caserna de Santa Pola que es van presentar posteriorment que els animals eren coneguts.

Els policies van procedir a efectuar les comprovacions pertinents, donant-se la casualitat que un dels propietaris es trobava en aquell moment interposant una denúncia a dependències de la Benemèrita de Santa Pola pel robatori d’aquell can i de dos més. Un altre afectat va manifestar que li havien sostret el seu gos dins de la seua finca completament tancada, per la qual cosa igualment es disposava a denunciar-ho.

Un cop a les instal·lacions de l’Institut Armat, el sospitós va reconéixer que es va emportar els dos gossos esmentats per la persona que va requerir la presència dels policies locals.

És per això que l’home va ser detingut per robatori amb força. Després de les investigacions oportunes de la Policia Local i la Guàrdia Civil, l’endemà els agents van acudir al domicili del presumpte lladre, trobant-se amb els dos gossos. Un cop comprovada la identitat dels animals mitjançant xip, es va personar a la caserna santapolera el seu legítim propietari, fent-li entrega d’aquests.

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.