Detingut per robar en cotxes d’aparcaments de centres comercials d’Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un home de 36 anys per ser el presumpte autor d’onze delictes de furts al descuit en l’interior de vehicles estacionats en diferents pàrquings de centres comercials de la ciutat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’ la investigació va començar a causa de l’increment de denúncies per esta classe de robatoris que sempre tenien el mateix ‘modus operandi‘: el sospitós aprofitava el moment quan els clients guardaven les seues compres en el maleter i el suposat lladre aprofitava per a furtar objectes de valor.

 

En la majoria dels casos, l’home agarrava les bosses que es trobava en els seients davanters amb el cotxe obert i sense supervisió. Tal com pareix, el sospitós observava i esperava que les seues víctimes començaren a guardar la compra i perderen de vista la part davantera del seu turisme per a així obrir la porta sense fer soroll i robar la bossa.

 

Tractava de vendre els objectes furtats

Una altra opció, segons han explicat fonts policials al citat mitjà era esperar que els clients, després de carregar la compra en el maleter, s’allunyaren del vehicle per a deixar el carro, moment que també aprofitava per a robar. La investigació ha determinat, a demés, que el presumpte autor dels fets usava un vehicle que deixava en marxa per a així pegar a fugir del pàrquing. Després d’apropiar-se dels objectes sostrets, els intentava vendre a tercers.

 

Finalment, els agents de la zona nord d’Alacant van establir un dispositiu en el que van participar efectius d’uniforme i de paisà i van identificar i detindre al presumpte autor d’estos robatoris. En els registres duts a terme, els investigadors van conseguir recuperar molts dels objectes furtats. Entre ells, una placa d’un Policia Local que podria haver sigut usada per a cometre delictes d’una altra classe.

 

El detingut, amb antecedents per fets similars, està acusat de ser autor de delictes de furt, robatori amb força en interior de vehicle i estafa. A demés, ja ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant. La investigació continua oberta i no es descarta que el detingut puga estar implicat en altres delictes similars en altres localitats pròximes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.