Detingut per robar en cotxes d’aparcaments de centres comercials d’Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un home de 36 anys per ser el presumpte autor d’onze delictes de furts al descuit en l’interior de vehicles estacionats en diferents pàrquings de centres comercials de la ciutat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’ la investigació va començar a causa de l’increment de denúncies per esta classe de robatoris que sempre tenien el mateix ‘modus operandi‘: el sospitós aprofitava el moment quan els clients guardaven les seues compres en el maleter i el suposat lladre aprofitava per a furtar objectes de valor.

 

En la majoria dels casos, l’home agarrava les bosses que es trobava en els seients davanters amb el cotxe obert i sense supervisió. Tal com pareix, el sospitós observava i esperava que les seues víctimes començaren a guardar la compra i perderen de vista la part davantera del seu turisme per a així obrir la porta sense fer soroll i robar la bossa.

 

Tractava de vendre els objectes furtats

Una altra opció, segons han explicat fonts policials al citat mitjà era esperar que els clients, després de carregar la compra en el maleter, s’allunyaren del vehicle per a deixar el carro, moment que també aprofitava per a robar. La investigació ha determinat, a demés, que el presumpte autor dels fets usava un vehicle que deixava en marxa per a així pegar a fugir del pàrquing. Després d’apropiar-se dels objectes sostrets, els intentava vendre a tercers.

 

Finalment, els agents de la zona nord d’Alacant van establir un dispositiu en el que van participar efectius d’uniforme i de paisà i van identificar i detindre al presumpte autor d’estos robatoris. En els registres duts a terme, els investigadors van conseguir recuperar molts dels objectes furtats. Entre ells, una placa d’un Policia Local que podria haver sigut usada per a cometre delictes d’una altra classe.

 

El detingut, amb antecedents per fets similars, està acusat de ser autor de delictes de furt, robatori amb força en interior de vehicle i estafa. A demés, ja ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant. La investigació continua oberta i no es descarta que el detingut puga estar implicat en altres delictes similars en altres localitats pròximes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.