Detingut per robar en cotxes d’aparcaments de centres comercials d’Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un home de 36 anys per ser el presumpte autor d’onze delictes de furts al descuit en l’interior de vehicles estacionats en diferents pàrquings de centres comercials de la ciutat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’ la investigació va començar a causa de l’increment de denúncies per esta classe de robatoris que sempre tenien el mateix ‘modus operandi‘: el sospitós aprofitava el moment quan els clients guardaven les seues compres en el maleter i el suposat lladre aprofitava per a furtar objectes de valor.

 

En la majoria dels casos, l’home agarrava les bosses que es trobava en els seients davanters amb el cotxe obert i sense supervisió. Tal com pareix, el sospitós observava i esperava que les seues víctimes començaren a guardar la compra i perderen de vista la part davantera del seu turisme per a així obrir la porta sense fer soroll i robar la bossa.

 

Tractava de vendre els objectes furtats

Una altra opció, segons han explicat fonts policials al citat mitjà era esperar que els clients, després de carregar la compra en el maleter, s’allunyaren del vehicle per a deixar el carro, moment que també aprofitava per a robar. La investigació ha determinat, a demés, que el presumpte autor dels fets usava un vehicle que deixava en marxa per a així pegar a fugir del pàrquing. Després d’apropiar-se dels objectes sostrets, els intentava vendre a tercers.

 

Finalment, els agents de la zona nord d’Alacant van establir un dispositiu en el que van participar efectius d’uniforme i de paisà i van identificar i detindre al presumpte autor d’estos robatoris. En els registres duts a terme, els investigadors van conseguir recuperar molts dels objectes furtats. Entre ells, una placa d’un Policia Local que podria haver sigut usada per a cometre delictes d’una altra classe.

 

El detingut, amb antecedents per fets similars, està acusat de ser autor de delictes de furt, robatori amb força en interior de vehicle i estafa. A demés, ja ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant. La investigació continua oberta i no es descarta que el detingut puga estar implicat en altres delictes similars en altres localitats pròximes.

Últimes notícies

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.