Detingut per robar en cotxes d’aparcaments de centres comercials d’Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un home de 36 anys per ser el presumpte autor d’onze delictes de furts al descuit en l’interior de vehicles estacionats en diferents pàrquings de centres comercials de la ciutat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’ la investigació va començar a causa de l’increment de denúncies per esta classe de robatoris que sempre tenien el mateix ‘modus operandi‘: el sospitós aprofitava el moment quan els clients guardaven les seues compres en el maleter i el suposat lladre aprofitava per a furtar objectes de valor.

 

En la majoria dels casos, l’home agarrava les bosses que es trobava en els seients davanters amb el cotxe obert i sense supervisió. Tal com pareix, el sospitós observava i esperava que les seues víctimes començaren a guardar la compra i perderen de vista la part davantera del seu turisme per a així obrir la porta sense fer soroll i robar la bossa.

 

Tractava de vendre els objectes furtats

Una altra opció, segons han explicat fonts policials al citat mitjà era esperar que els clients, després de carregar la compra en el maleter, s’allunyaren del vehicle per a deixar el carro, moment que també aprofitava per a robar. La investigació ha determinat, a demés, que el presumpte autor dels fets usava un vehicle que deixava en marxa per a així pegar a fugir del pàrquing. Després d’apropiar-se dels objectes sostrets, els intentava vendre a tercers.

 

Finalment, els agents de la zona nord d’Alacant van establir un dispositiu en el que van participar efectius d’uniforme i de paisà i van identificar i detindre al presumpte autor d’estos robatoris. En els registres duts a terme, els investigadors van conseguir recuperar molts dels objectes furtats. Entre ells, una placa d’un Policia Local que podria haver sigut usada per a cometre delictes d’una altra classe.

 

El detingut, amb antecedents per fets similars, està acusat de ser autor de delictes de furt, robatori amb força en interior de vehicle i estafa. A demés, ja ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant. La investigació continua oberta i no es descarta que el detingut puga estar implicat en altres delictes similars en altres localitats pròximes.

Últimes notícies

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.