Detingut per robar en cotxes d’aparcaments de centres comercials d’Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un home de 36 anys per ser el presumpte autor d’onze delictes de furts al descuit en l’interior de vehicles estacionats en diferents pàrquings de centres comercials de la ciutat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’ la investigació va començar a causa de l’increment de denúncies per esta classe de robatoris que sempre tenien el mateix ‘modus operandi‘: el sospitós aprofitava el moment quan els clients guardaven les seues compres en el maleter i el suposat lladre aprofitava per a furtar objectes de valor.

 

En la majoria dels casos, l’home agarrava les bosses que es trobava en els seients davanters amb el cotxe obert i sense supervisió. Tal com pareix, el sospitós observava i esperava que les seues víctimes començaren a guardar la compra i perderen de vista la part davantera del seu turisme per a així obrir la porta sense fer soroll i robar la bossa.

 

Tractava de vendre els objectes furtats

Una altra opció, segons han explicat fonts policials al citat mitjà era esperar que els clients, després de carregar la compra en el maleter, s’allunyaren del vehicle per a deixar el carro, moment que també aprofitava per a robar. La investigació ha determinat, a demés, que el presumpte autor dels fets usava un vehicle que deixava en marxa per a així pegar a fugir del pàrquing. Després d’apropiar-se dels objectes sostrets, els intentava vendre a tercers.

 

Finalment, els agents de la zona nord d’Alacant van establir un dispositiu en el que van participar efectius d’uniforme i de paisà i van identificar i detindre al presumpte autor d’estos robatoris. En els registres duts a terme, els investigadors van conseguir recuperar molts dels objectes furtats. Entre ells, una placa d’un Policia Local que podria haver sigut usada per a cometre delictes d’una altra classe.

 

El detingut, amb antecedents per fets similars, està acusat de ser autor de delictes de furt, robatori amb força en interior de vehicle i estafa. A demés, ja ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant. La investigació continua oberta i no es descarta que el detingut puga estar implicat en altres delictes similars en altres localitats pròximes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia ha assajat la seua resposta davant un atac terrorista en l’estadi del Llevant

La Policia Nacional ha realitzat un simulacre amb víctimes i ostatges en el Ciutat de València per a avaluar temps de reacció i coordinació en un supòsit partit. El dispositiu ha implicat a GEO, ENITE, UIP, TEDAX-NRBQ, Guies Canins i Policia Científica, sota la coordinació de la Sala CIMACC 091.

La CHJ no detecta parametros alarmants en la qualitat de l’aigua després de la dana

La CHJ tanca un any de mostrejos després de la dana d'octubre de 2024 sense resultats alarmants i amb l'Albufera de nou en el seu estat previ, fins i tot molt vulnerable. El analisis detallat de dades seguix per a confirmar tendències en aigües, acuiferos i sediments.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i quota del 28,5% a Espanya. Preveu impulsar el model tendisca 9.

Els hotels de València aconseguixen un 67% d’ocupació per a la setmana fallera

València arranca la setmana fallera amb un 67% d'ocupació hotelera entre el 13 i el 19 de març. El 18-19 marca el pic i es preveu impuls d'última hora.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més que un any abans, amb vendes a l'alça, creixement a Portugal i major impuls del canal en línia.

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.

Baldoví considera una ‘absoluta incongruència’ que Mazón seguisca en Les Corts

El portaveu de Compromís ha sostingut que, més enllà de la via penal per la gestió de la DANA, és 'una absoluta incongruència' que Carlos Mazón mantinga l'escó. Defén l'acte que aprecia 'indicis provats de deixadesa' i exigix responsabilitats polítiques.

La pluja obliga l’Elx a entrenar en el Martínez Valero

L'equip va traslladar la sessió prevista en el Díez Iborra a l'estadi per les fortes pluges. La decisió va prioritzar la 'comoditat' i l'ús de més recursos.