Detingut ‘in fraganti’ robant rodes de cotxes en Alacant

Este dilluns, 14 de setembre, cap a les 09.30 hores, la Policia Local d’Alacant ha detingut a un home de 42 anys per un presumpte delicte després de ser sorprés robant rodes de vehicles en el carrer Jaime Segarra de la capital alacantina.

 

Segons han informat fonts policials, els agents van ser alertats per un veí que els va manifestar que tenia una roda del seu cotxe fora de la llanda, amb danys en la part posterior. Després d’esta denúncia, la Policia va organitzar un dispositiu per a identificar al presumpte autor dels fets

 

D’altra banda, les autoritats van vore en el carrer Jaime Segarra un cotxe amb una llanda de la roda destrossada i sense el neumàtic. Els agents policials, van pillar a una persona que pretenia anar-se’n en un vehicle sense el neumàtic d’una roda.

 

El detingut va ser gravat robant 

En el moment en què els agents li van preguntar a on anava sense una de les rodes, es va presentar un xic que els va ensenyar una gravació del sospitós canviant una de les rodes d’un cotxe per una altra que acabava de robar.

 

Els funcionaris van comprovar les imàtgens i van vore que dins del vehicle hi havia restes d’una llanda. Finalment, la Policia va detindre a esta persona que, a demés, es trobava reclamada per un Jutjat de Sant Vicent del Raspeig

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.