Detingut ‘in fraganti’ robant rodes de cotxes en Alacant

Este dilluns, 14 de setembre, cap a les 09.30 hores, la Policia Local d’Alacant ha detingut a un home de 42 anys per un presumpte delicte després de ser sorprés robant rodes de vehicles en el carrer Jaime Segarra de la capital alacantina.

 

Segons han informat fonts policials, els agents van ser alertats per un veí que els va manifestar que tenia una roda del seu cotxe fora de la llanda, amb danys en la part posterior. Després d’esta denúncia, la Policia va organitzar un dispositiu per a identificar al presumpte autor dels fets

 

D’altra banda, les autoritats van vore en el carrer Jaime Segarra un cotxe amb una llanda de la roda destrossada i sense el neumàtic. Els agents policials, van pillar a una persona que pretenia anar-se’n en un vehicle sense el neumàtic d’una roda.

 

El detingut va ser gravat robant 

En el moment en què els agents li van preguntar a on anava sense una de les rodes, es va presentar un xic que els va ensenyar una gravació del sospitós canviant una de les rodes d’un cotxe per una altra que acabava de robar.

 

Els funcionaris van comprovar les imàtgens i van vore que dins del vehicle hi havia restes d’una llanda. Finalment, la Policia va detindre a esta persona que, a demés, es trobava reclamada per un Jutjat de Sant Vicent del Raspeig

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.