11.3 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Detingut ‘in fraganti’ robant rodes de cotxes en Alacant

Este dilluns, 14 de setembre, cap a les 09.30 hores, la Policia Local d’Alacant ha detingut a un home de 42 anys per un presumpte delicte després de ser sorprés robant rodes de vehicles en el carrer Jaime Segarra de la capital alacantina.

 

Segons han informat fonts policials, els agents van ser alertats per un veí que els va manifestar que tenia una roda del seu cotxe fora de la llanda, amb danys en la part posterior. Després d’esta denúncia, la Policia va organitzar un dispositiu per a identificar al presumpte autor dels fets

 

D’altra banda, les autoritats van vore en el carrer Jaime Segarra un cotxe amb una llanda de la roda destrossada i sense el neumàtic. Els agents policials, van pillar a una persona que pretenia anar-se’n en un vehicle sense el neumàtic d’una roda.

 

El detingut va ser gravat robant 

En el moment en què els agents li van preguntar a on anava sense una de les rodes, es va presentar un xic que els va ensenyar una gravació del sospitós canviant una de les rodes d’un cotxe per una altra que acabava de robar.

 

Els funcionaris van comprovar les imàtgens i van vore que dins del vehicle hi havia restes d’una llanda. Finalment, la Policia va detindre a esta persona que, a demés, es trobava reclamada per un Jutjat de Sant Vicent del Raspeig

Últimes notícies

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.