Detingut ‘in fraganti’ robant rodes de cotxes en Alacant

Este dilluns, 14 de setembre, cap a les 09.30 hores, la Policia Local d’Alacant ha detingut a un home de 42 anys per un presumpte delicte després de ser sorprés robant rodes de vehicles en el carrer Jaime Segarra de la capital alacantina.

 

Segons han informat fonts policials, els agents van ser alertats per un veí que els va manifestar que tenia una roda del seu cotxe fora de la llanda, amb danys en la part posterior. Després d’esta denúncia, la Policia va organitzar un dispositiu per a identificar al presumpte autor dels fets

 

D’altra banda, les autoritats van vore en el carrer Jaime Segarra un cotxe amb una llanda de la roda destrossada i sense el neumàtic. Els agents policials, van pillar a una persona que pretenia anar-se’n en un vehicle sense el neumàtic d’una roda.

 

El detingut va ser gravat robant 

En el moment en què els agents li van preguntar a on anava sense una de les rodes, es va presentar un xic que els va ensenyar una gravació del sospitós canviant una de les rodes d’un cotxe per una altra que acabava de robar.

 

Els funcionaris van comprovar les imàtgens i van vore que dins del vehicle hi havia restes d’una llanda. Finalment, la Policia va detindre a esta persona que, a demés, es trobava reclamada per un Jutjat de Sant Vicent del Raspeig

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.