Detingut ‘in fraganti’ robant rodes de cotxes en Alacant

Este dilluns, 14 de setembre, cap a les 09.30 hores, la Policia Local d’Alacant ha detingut a un home de 42 anys per un presumpte delicte després de ser sorprés robant rodes de vehicles en el carrer Jaime Segarra de la capital alacantina.

 

Segons han informat fonts policials, els agents van ser alertats per un veí que els va manifestar que tenia una roda del seu cotxe fora de la llanda, amb danys en la part posterior. Després d’esta denúncia, la Policia va organitzar un dispositiu per a identificar al presumpte autor dels fets

 

D’altra banda, les autoritats van vore en el carrer Jaime Segarra un cotxe amb una llanda de la roda destrossada i sense el neumàtic. Els agents policials, van pillar a una persona que pretenia anar-se’n en un vehicle sense el neumàtic d’una roda.

 

El detingut va ser gravat robant 

En el moment en què els agents li van preguntar a on anava sense una de les rodes, es va presentar un xic que els va ensenyar una gravació del sospitós canviant una de les rodes d’un cotxe per una altra que acabava de robar.

 

Els funcionaris van comprovar les imàtgens i van vore que dins del vehicle hi havia restes d’una llanda. Finalment, la Policia va detindre a esta persona que, a demés, es trobava reclamada per un Jutjat de Sant Vicent del Raspeig

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.