Llibertat amb mesures per al detingut per segrestar tres mesos a un ancià en una caseta de camp en Silla

 

ACTUALITZAT 22/02/2021 a les 17.30 hores: El Jutjat d’Instrucció número 4 de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València), en funcions de guàrdia, ha acordat la llibertat provisional amb mesures cautelars per a un home detingut per presumptament tancar a un ancià en una caseta en Silla, en la mateixa comarca, per a robar-li.

 

Segons han confirmat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’arrestat va passar este diumenge a la disposició del jutge i se li va deixar lliure amb una ordre d’allunyament d’almenys 200 metres i prohibició de comunicació amb la víctima.

 

La causa està oberta inicialment, i sense perjudici d’una ulterior qualificació, per presumptes delictes d’estafa i detenció il·legal, han indicat les mateixes fonts.

 

Segresta tres mesos a un ancià en una caseta de camp per a buidar-li el compte bancari

Este dissabte, 20 de febrer, cap a les 10.00 hores, la Policia Local de Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València), va descobrir que un ancià de 80 anys, feia tres mesos que estava retingut en contra de la seua voluntat per part d’un home de 52 anys, amb antecedents delictius, que li havia robat, presumptament, 6.000 euros de la seua pensió després de buidar-li el compte bancari.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els agents van rebre l’avís d’una veïna, qui va indicar que hi havia un home d’avançada edat tancat des de feia mesos dins d’una caseta en el camí de la Señoría, i que una persona el vigilava i només el deixava eixir, uns minuts al dia. 

 

En un primer moment l’home que els va obrir la porta de la caseta va assegurar als agents que estava sol, però després de la insistència d’estos, el presumpte segrestador va acabar reconeixent que de tant en tant va allí amb un amic de la seua família al qual estava cuidant. No obstant això, el sospitós va negar que visquera en la caseta i va al·legar als agents que esta persona vivia amb ell en el seu domicili.

 

L’home es trobava en pèssimes condicions

Quan finalment va accedir al fet que els agents entraren, estos van localitzar dins de la caseta a un home de 80 anys tombat en un llit. Després d’entrevistar-se amb ell, l’ancià va confessar que portava vivint en esta caseta de camp des de feia tres mesos en pèssimes condicions. Segons va manifestar la víctima, el seu captor l’havia tancat dins, li havia llevat la clau i no li deixava eixir.

 

Tot pareix indicar, que el motiu del segrest era econòmic, ja que l’arrestat hauria enganyat la víctima, un home major, perquè li autoritzarà a cobrar la seua pensió tots els mesos. L’estafa ascendix a uns 6.000 euros

 

La Policia Local de Silla va conseguir alliberar a l’home ahir. El seu presumpte segrestador, de 52 anys, ha sigut detingut i este diumenge passarà a disposició judicial, acusat d’un delicte de detenció il·legal per particular i possible estafa. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec del cas, que també està investigant el jutjat d’instrucció número 4 de Carlet.

Últimes notícies

La Reial Sociedad s’emporta un triomf agònic a Mestalla amb Remiro de protagonista

La Reial Sociedad ha guanyat 2-3 al Valencia CF a Mestalla en un partit boig. Un paradó final d’Alex Remiro ha evitat l’empat després d’un final frenètic.

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.