Llibertat amb mesures per al detingut per segrestar tres mesos a un ancià en una caseta de camp en Silla

 

ACTUALITZAT 22/02/2021 a les 17.30 hores: El Jutjat d’Instrucció número 4 de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València), en funcions de guàrdia, ha acordat la llibertat provisional amb mesures cautelars per a un home detingut per presumptament tancar a un ancià en una caseta en Silla, en la mateixa comarca, per a robar-li.

 

Segons han confirmat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’arrestat va passar este diumenge a la disposició del jutge i se li va deixar lliure amb una ordre d’allunyament d’almenys 200 metres i prohibició de comunicació amb la víctima.

 

La causa està oberta inicialment, i sense perjudici d’una ulterior qualificació, per presumptes delictes d’estafa i detenció il·legal, han indicat les mateixes fonts.

 

Segresta tres mesos a un ancià en una caseta de camp per a buidar-li el compte bancari

Este dissabte, 20 de febrer, cap a les 10.00 hores, la Policia Local de Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València), va descobrir que un ancià de 80 anys, feia tres mesos que estava retingut en contra de la seua voluntat per part d’un home de 52 anys, amb antecedents delictius, que li havia robat, presumptament, 6.000 euros de la seua pensió després de buidar-li el compte bancari.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els agents van rebre l’avís d’una veïna, qui va indicar que hi havia un home d’avançada edat tancat des de feia mesos dins d’una caseta en el camí de la Señoría, i que una persona el vigilava i només el deixava eixir, uns minuts al dia. 

 

En un primer moment l’home que els va obrir la porta de la caseta va assegurar als agents que estava sol, però després de la insistència d’estos, el presumpte segrestador va acabar reconeixent que de tant en tant va allí amb un amic de la seua família al qual estava cuidant. No obstant això, el sospitós va negar que visquera en la caseta i va al·legar als agents que esta persona vivia amb ell en el seu domicili.

 

L’home es trobava en pèssimes condicions

Quan finalment va accedir al fet que els agents entraren, estos van localitzar dins de la caseta a un home de 80 anys tombat en un llit. Després d’entrevistar-se amb ell, l’ancià va confessar que portava vivint en esta caseta de camp des de feia tres mesos en pèssimes condicions. Segons va manifestar la víctima, el seu captor l’havia tancat dins, li havia llevat la clau i no li deixava eixir.

 

Tot pareix indicar, que el motiu del segrest era econòmic, ja que l’arrestat hauria enganyat la víctima, un home major, perquè li autoritzarà a cobrar la seua pensió tots els mesos. L’estafa ascendix a uns 6.000 euros

 

La Policia Local de Silla va conseguir alliberar a l’home ahir. El seu presumpte segrestador, de 52 anys, ha sigut detingut i este diumenge passarà a disposició judicial, acusat d’un delicte de detenció il·legal per particular i possible estafa. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec del cas, que també està investigant el jutjat d’instrucció número 4 de Carlet.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.