15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Detingut a Alacant per sostraure un vehicle amb les claus que es va trobar al carrer

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alacant a una persona que conduïa un vehicle presumptament sostret.

Els agents de la Policia Nacional van detectar un vehicle que figurava com sostret dies abans, el qual anava circulant per un carrer de la ciutat d’Alacant. Els policies es van interposar en el seu camí i van aconseguir detindre la seua marxa. En requerir al conductor van observar que este posseïa una còpia de les claus, si bé no era capaç de donar una raó coherent al fet de conduir un cotxe robat.

En investigar sobre els fets concrets de la sostracció van poder descobrir com el denunciant havia descrit en la denúncia que el seu fill menor d’edat havia llançat una còpia de les claus del vehicle per la finestra sense que ell s’adonara. Quan es va adonar de tal fet i baixarà al carrer, les claus ja no estaven, però tampoc estava el vehicle al qual pertanyien i que el perjudicat havia deixat estacionat a pocs metres del seu domicili el dia anterior.

Els agents van procedir a la detenció de tal persona i van recuperar el vehicle que va ser entregat, juntament amb les seues claus, al seu legítim propietari.

El detingut de 29 anys i nacionalitat espanyola va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.