Detingut per tocar-se en un parc mentres mira a xiquets jugant en Alacant

Igualtat elabora un protocol per als menors desprotegits en famílies afectades pel coronavirus

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home d’uns 44 anys que, presumptament, es trobava completament nuet en un parc del barri de Sant Gabriel, a on jugaven menors i que s’estava tocant els seus genitals mentres mirava als xiquets, pel que el van portar fins a la comissaria.

 

La telefonada d’un veí va alertar a la sala del 091. El testimoni va informar que des del seu balcó podia vore com un home nuet es feia tocaments en la seua zona genital mentres mirava als menors que jugaven en el parc a on es trobava, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Diferents patrulles es van desplaçar al lloc per a buscar a esta persona. Els agents, a la seua arribada, van vore a una persona que, en descobrir la presència policial, va intentar vestir-se precipitadament per a passar desapercebut. Els policies el van envoltar per a evitar que fugira del lloc o que poguera ocasionar mals majors, ja que en el parc encara es trobaven menors i un pare amb el seu fill, que no cessava de recriminar esta conducta.

 

Va ser ingressat en un hospital psiquiàtric

Alguns agents es van encarregar d’entrevistar al pare d’un dels menors, als que se’ls va oferir protecció, mentres una altra patrulla va intervindre sobre l’exhibicionista, al que van instar a vestir-se i al que van detindre posteriorment després de la comprovació dels fets ocorreguts.

 

Els policies van traslladar al detingut a comissaria acusat d’un presumpte delicte d’exhibicionisme en presència de menors. L’arrestat va ser assistit en l’Hospital General d’Alacant, a on van sospitar que podria tindre un trastorn psicològic per les incongruències que manifestava i el comportament estrany que mantenia en tot moment, motiu pel que va acabar ingressat a l’hospital psiquiàtric de Sant Joan.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.