Detingut per tocar-se en un parc mentres mira a xiquets jugant en Alacant

Igualtat elabora un protocol per als menors desprotegits en famílies afectades pel coronavirus

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home d’uns 44 anys que, presumptament, es trobava completament nuet en un parc del barri de Sant Gabriel, a on jugaven menors i que s’estava tocant els seus genitals mentres mirava als xiquets, pel que el van portar fins a la comissaria.

 

La telefonada d’un veí va alertar a la sala del 091. El testimoni va informar que des del seu balcó podia vore com un home nuet es feia tocaments en la seua zona genital mentres mirava als menors que jugaven en el parc a on es trobava, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Diferents patrulles es van desplaçar al lloc per a buscar a esta persona. Els agents, a la seua arribada, van vore a una persona que, en descobrir la presència policial, va intentar vestir-se precipitadament per a passar desapercebut. Els policies el van envoltar per a evitar que fugira del lloc o que poguera ocasionar mals majors, ja que en el parc encara es trobaven menors i un pare amb el seu fill, que no cessava de recriminar esta conducta.

 

Va ser ingressat en un hospital psiquiàtric

Alguns agents es van encarregar d’entrevistar al pare d’un dels menors, als que se’ls va oferir protecció, mentres una altra patrulla va intervindre sobre l’exhibicionista, al que van instar a vestir-se i al que van detindre posteriorment després de la comprovació dels fets ocorreguts.

 

Els policies van traslladar al detingut a comissaria acusat d’un presumpte delicte d’exhibicionisme en presència de menors. L’arrestat va ser assistit en l’Hospital General d’Alacant, a on van sospitar que podria tindre un trastorn psicològic per les incongruències que manifestava i el comportament estrany que mantenia en tot moment, motiu pel que va acabar ingressat a l’hospital psiquiàtric de Sant Joan.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.