12 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Detingut per tocar-se en un parc mentres mira a xiquets jugant en Alacant

Igualtat elabora un protocol per als menors desprotegits en famílies afectades pel coronavirus

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home d’uns 44 anys que, presumptament, es trobava completament nuet en un parc del barri de Sant Gabriel, a on jugaven menors i que s’estava tocant els seus genitals mentres mirava als xiquets, pel que el van portar fins a la comissaria.

 

La telefonada d’un veí va alertar a la sala del 091. El testimoni va informar que des del seu balcó podia vore com un home nuet es feia tocaments en la seua zona genital mentres mirava als menors que jugaven en el parc a on es trobava, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Diferents patrulles es van desplaçar al lloc per a buscar a esta persona. Els agents, a la seua arribada, van vore a una persona que, en descobrir la presència policial, va intentar vestir-se precipitadament per a passar desapercebut. Els policies el van envoltar per a evitar que fugira del lloc o que poguera ocasionar mals majors, ja que en el parc encara es trobaven menors i un pare amb el seu fill, que no cessava de recriminar esta conducta.

 

Va ser ingressat en un hospital psiquiàtric

Alguns agents es van encarregar d’entrevistar al pare d’un dels menors, als que se’ls va oferir protecció, mentres una altra patrulla va intervindre sobre l’exhibicionista, al que van instar a vestir-se i al que van detindre posteriorment després de la comprovació dels fets ocorreguts.

 

Els policies van traslladar al detingut a comissaria acusat d’un presumpte delicte d’exhibicionisme en presència de menors. L’arrestat va ser assistit en l’Hospital General d’Alacant, a on van sospitar que podria tindre un trastorn psicològic per les incongruències que manifestava i el comportament estrany que mantenia en tot moment, motiu pel que va acabar ingressat a l’hospital psiquiàtric de Sant Joan.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.