Detingut per tocar-se en un parc mentres mira a xiquets jugant en Alacant

Igualtat elabora un protocol per als menors desprotegits en famílies afectades pel coronavirus

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home d’uns 44 anys que, presumptament, es trobava completament nuet en un parc del barri de Sant Gabriel, a on jugaven menors i que s’estava tocant els seus genitals mentres mirava als xiquets, pel que el van portar fins a la comissaria.

 

La telefonada d’un veí va alertar a la sala del 091. El testimoni va informar que des del seu balcó podia vore com un home nuet es feia tocaments en la seua zona genital mentres mirava als menors que jugaven en el parc a on es trobava, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Diferents patrulles es van desplaçar al lloc per a buscar a esta persona. Els agents, a la seua arribada, van vore a una persona que, en descobrir la presència policial, va intentar vestir-se precipitadament per a passar desapercebut. Els policies el van envoltar per a evitar que fugira del lloc o que poguera ocasionar mals majors, ja que en el parc encara es trobaven menors i un pare amb el seu fill, que no cessava de recriminar esta conducta.

 

Va ser ingressat en un hospital psiquiàtric

Alguns agents es van encarregar d’entrevistar al pare d’un dels menors, als que se’ls va oferir protecció, mentres una altra patrulla va intervindre sobre l’exhibicionista, al que van instar a vestir-se i al que van detindre posteriorment després de la comprovació dels fets ocorreguts.

 

Els policies van traslladar al detingut a comissaria acusat d’un presumpte delicte d’exhibicionisme en presència de menors. L’arrestat va ser assistit en l’Hospital General d’Alacant, a on van sospitar que podria tindre un trastorn psicològic per les incongruències que manifestava i el comportament estrany que mantenia en tot moment, motiu pel que va acabar ingressat a l’hospital psiquiàtric de Sant Joan.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.

Els hotels valencians superen els 3,2 milions de pernoctacions en juny i augmenten la facturació

Els hotels de la Comunitat Valenciana han sumat 3.247.155 pernoctacions en juny, amb una estada mitjana de 3,25 nits i un augment de la facturació del 3,4 %.

Cinc detinguts per una onada d’atracos amb ganivet en locals de València i Burjassot

La Policia Nacional ha detingut cinc hòmens a València i Màlaga acusats de quatre atracos violents en salons de joc, restaurants ràpids i joieries, tots amb motos robades.

La Comunitat Valenciana ja suma més de 420.000 esportistes federats després de tres anys d’alça

La Comunitat Valenciana ha arribat en 2025 a 420.725 llicències federatives i 5.818 clubs, un 0,86 % més que l’any anterior, i encadena tres exercicis de creixement sostingut.

Deting a Torrellano un fugit buscant per Polònia per falsificar contractes de cotxes

La Policia Nacional ha detingut a Torrellano un home de 48 anys reclamat per Polònia per falsificar contractes de compravenda de vehicles entre 2014 i 2017. L’arrestat també tenia una prohibició d’acostar-se al lloc on ha sigut localitzat.