Anuncios

Detingut per tocar-se en un parc mentres mira a xiquets jugant en Alacant

Igualtat elabora un protocol per als menors desprotegits en famílies afectades pel coronavirus

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home d’uns 44 anys que, presumptament, es trobava completament nuet en un parc del barri de Sant Gabriel, a on jugaven menors i que s’estava tocant els seus genitals mentres mirava als xiquets, pel que el van portar fins a la comissaria.

 

La telefonada d’un veí va alertar a la sala del 091. El testimoni va informar que des del seu balcó podia vore com un home nuet es feia tocaments en la seua zona genital mentres mirava als menors que jugaven en el parc a on es trobava, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Diferents patrulles es van desplaçar al lloc per a buscar a esta persona. Els agents, a la seua arribada, van vore a una persona que, en descobrir la presència policial, va intentar vestir-se precipitadament per a passar desapercebut. Els policies el van envoltar per a evitar que fugira del lloc o que poguera ocasionar mals majors, ja que en el parc encara es trobaven menors i un pare amb el seu fill, que no cessava de recriminar esta conducta.

 

Va ser ingressat en un hospital psiquiàtric

Alguns agents es van encarregar d’entrevistar al pare d’un dels menors, als que se’ls va oferir protecció, mentres una altra patrulla va intervindre sobre l’exhibicionista, al que van instar a vestir-se i al que van detindre posteriorment després de la comprovació dels fets ocorreguts.

 

Els policies van traslladar al detingut a comissaria acusat d’un presumpte delicte d’exhibicionisme en presència de menors. L’arrestat va ser assistit en l’Hospital General d’Alacant, a on van sospitar que podria tindre un trastorn psicològic per les incongruències que manifestava i el comportament estrany que mantenia en tot moment, motiu pel que va acabar ingressat a l’hospital psiquiàtric de Sant Joan.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.