12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Detingut en València per agredir a un company de treball amb unes estenalles

Estenalles de ferro

L’agressor li va tirar les estenalles en una cama | Pxhere

 

La Policia Nacional de València ha detingut este dimecres, cap a les set de la vesprada, a un home, de 36 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir a un company de treball, que va intervindre en una discussió, amb unes estenalles de ferralla. La víctima, un home de 49 anys, ha resultat ferida en la seua cama esquerra i ha necessitat set punts de sutura.

 

Les investigacions es van iniciar a finals d’abril, quan els agents van saber que un home havia sigut agredit per un altre que li va tirar unes estenalles de ferralla en la cama. Per eixe motiu, va haver de ser atés en un centre sanitari de la ferida, que va precissar de set punts de sutura.

 

Durant les investigacions els policies van saber que un home havia arribat al seu treball en una obra en construcció va vore a dos treballadors discutint per la utilització de la grua. Per això, va intervindre en la discussió, moment en què un d’ells li va tirar unes estenalles de ferralla, que se li van clavar en la cama esquerra.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van poder conéixer la identitat del sospitós que es va presentar en dependències policials, a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser escoltat en declaració, ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això siga requerit.

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.

La Comunitat Valenciana gana 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

En un sorteig sense Grossa a la regió, la Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions, el 11,13% del gastat. Teulada-Moraira, Alcoi i Elda concentren premis.

La Banda de Música de Teulada, 38 anys abonada al 25.508, repartix milions amb el quart premi de Nadal

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada portava 38 anys fidel al número 25.508, que ha eixit com a quart premi de la Loteria de Nadal. La banda ha distribuït al voltant de 16 milions entre músics, famílies, socis i veïns.

València aprova definitivament el major pressupost de la seua història: 1.250 milions per a 2026

El ple ha donat llum verda definitiva a 1.250 milions per a 2026 amb el suport de PP i Vox i el rebuig de Compromís i PSPV. El consolidat suma 1.415,3 milions i prioritza servicis socials, seguretat i vivenda.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La direcció nacional del PP ha aprovat una gestora per a pilotar el partit en la Comunitat Valenciana, encapçalada per Juanfran Pérez Llorca i amb Carlos Gil com a número dos.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La Junta Directiva Nacional ha validat una gestora per al PP valencià liderada per Juanfran Pérez Llorca, amb Carlos Gil com a número dos i secretari general.

La jutgessa de la DANA pregunta a l’Advocacia de la Generalitat si el Consell va demanar assessorament per les inundacions

La instructora de la causa per la gestió de la DANA ha demanat a l'Advocacia que aclarisca si va haver-hi consultes del Consell el 29-O. També reclama dades i gravacions del 112 d'Euskadi.

Un jubilat de l’hospital de Sant Joan repartix 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Ha distribuït 150 bitllets del 90.693, valorats en 7,5 milions, sobretot entre zeladors i auxiliars de l'hospital. Ell s'ha quedat un només dècim.