Detingut en València per agredir a un company de treball amb unes estenalles

Estenalles de ferro

L’agressor li va tirar les estenalles en una cama | Pxhere

 

La Policia Nacional de València ha detingut este dimecres, cap a les set de la vesprada, a un home, de 36 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir a un company de treball, que va intervindre en una discussió, amb unes estenalles de ferralla. La víctima, un home de 49 anys, ha resultat ferida en la seua cama esquerra i ha necessitat set punts de sutura.

 

Les investigacions es van iniciar a finals d’abril, quan els agents van saber que un home havia sigut agredit per un altre que li va tirar unes estenalles de ferralla en la cama. Per eixe motiu, va haver de ser atés en un centre sanitari de la ferida, que va precissar de set punts de sutura.

 

Durant les investigacions els policies van saber que un home havia arribat al seu treball en una obra en construcció va vore a dos treballadors discutint per la utilització de la grua. Per això, va intervindre en la discussió, moment en què un d’ells li va tirar unes estenalles de ferralla, que se li van clavar en la cama esquerra.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van poder conéixer la identitat del sospitós que es va presentar en dependències policials, a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser escoltat en declaració, ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això siga requerit.

Últimes notícies

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.

Ferit un jove de 21 anys en xocar el seu cotxe contra un arbre a Alcoi

Un jove de 21 anys resulta ferit en col·lidir el cotxe que conduïa contra un arbre en un carrer del nucli urbà d'Alcoi i és traslladat a l'hospital.

Carlos Cuerpo i Arcadi España s’estrenen en la Moncloa abans del primer Consell de Ministres

Carlos Cuerpo i Arcadi España posen en l'escalinata de la Moncloa abans d'assistir al seu primer Consell de Ministres com a titulars de les seues noves carteres després de l'eixida de María Jesús Montero.

Ratxes de vent de fins a 122 km/h assoten diversos municipis de Castelló

El fort vent a la província de Castelló deixa ratxes màximes de 122 km/h i manté actiu l'avís groc, amb registres destacats a l'interior i la costa.

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.