Detingut en València per agredir a un company de treball amb unes estenalles

Estenalles de ferro

L’agressor li va tirar les estenalles en una cama | Pxhere

 

La Policia Nacional de València ha detingut este dimecres, cap a les set de la vesprada, a un home, de 36 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir a un company de treball, que va intervindre en una discussió, amb unes estenalles de ferralla. La víctima, un home de 49 anys, ha resultat ferida en la seua cama esquerra i ha necessitat set punts de sutura.

 

Les investigacions es van iniciar a finals d’abril, quan els agents van saber que un home havia sigut agredit per un altre que li va tirar unes estenalles de ferralla en la cama. Per eixe motiu, va haver de ser atés en un centre sanitari de la ferida, que va precissar de set punts de sutura.

 

Durant les investigacions els policies van saber que un home havia arribat al seu treball en una obra en construcció va vore a dos treballadors discutint per la utilització de la grua. Per això, va intervindre en la discussió, moment en què un d’ells li va tirar unes estenalles de ferralla, que se li van clavar en la cama esquerra.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van poder conéixer la identitat del sospitós que es va presentar en dependències policials, a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser escoltat en declaració, ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això siga requerit.

Últimes notícies

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.