Detingut en València per agredir a un company de treball amb unes estenalles

Estenalles de ferro

L’agressor li va tirar les estenalles en una cama | Pxhere

 

La Policia Nacional de València ha detingut este dimecres, cap a les set de la vesprada, a un home, de 36 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir a un company de treball, que va intervindre en una discussió, amb unes estenalles de ferralla. La víctima, un home de 49 anys, ha resultat ferida en la seua cama esquerra i ha necessitat set punts de sutura.

 

Les investigacions es van iniciar a finals d’abril, quan els agents van saber que un home havia sigut agredit per un altre que li va tirar unes estenalles de ferralla en la cama. Per eixe motiu, va haver de ser atés en un centre sanitari de la ferida, que va precissar de set punts de sutura.

 

Durant les investigacions els policies van saber que un home havia arribat al seu treball en una obra en construcció va vore a dos treballadors discutint per la utilització de la grua. Per això, va intervindre en la discussió, moment en què un d’ells li va tirar unes estenalles de ferralla, que se li van clavar en la cama esquerra.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van poder conéixer la identitat del sospitós que es va presentar en dependències policials, a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser escoltat en declaració, ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això siga requerit.

Últimes notícies

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.

Setze morts per calor en una setmana a la Comunitat Valenciana, quatre d’elles este dimarts

La primera setmana de juliol ha deixat setze morts atribuïbles a la calor extrema a la Comunitat Valenciana, amb quatre defuncions este dimarts i la major part de víctimes majors de 65 anys.

Noche sufocant a la Comunitat Valenciana amb mínimes que quasi no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut una nova nit tòrrida, amb 28,2 graus de mínima a Parcent i valors per damunt dels 27 graus en nombrosos municipis mentre continua l’ona de calor.

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.