Un detingut a València per amenaçar amb una catana a una dona

 

Agents de la Policia Nacional han detingut al districte d’Exposició (València) a 1 home de 58 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’intimidar amb una espasa de grans dimensions a una dona, mentre circulava amb la seua bicicleta.

Els fets van passar cap a les onze de la nit al districte valencià d’Exposició, quan la Sala 091 va alertar els agents perquè acudiren al carrer Pare Viñas, on quan sembla que un home en bicicleta estava amenaçant a diverses persones amb una espasa de grans dimensions.

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc i allà van observar a un grup de dones properes a una espasa tirada a terra. Després de realitzar les primeres indagacions, els policies van descobrir que moments previs un home va proferir a viva veu amenaces a una noia, mentre exhibia una catana.

Pel que sembla, en un moment donat l’home es va acostar a la víctima i va fer el gest de copejar-li amb l’espasa, però altres dos dones que es trobaven per la zona, es van valer d’una tanca metàl·lica per interposar-la entre el presumpte agressor i la perjudicada. Posteriorment, el sospitós va fugir de l’indret.

Després de realitzar les indagacions policials i requisar la catana, els agents van localitzar l’home amagat en un portal de la zona, de manera que els policies el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.