Un detingut a València per amenaçar amb una catana a una dona

 

Agents de la Policia Nacional han detingut al districte d’Exposició (València) a 1 home de 58 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’intimidar amb una espasa de grans dimensions a una dona, mentre circulava amb la seua bicicleta.

Els fets van passar cap a les onze de la nit al districte valencià d’Exposició, quan la Sala 091 va alertar els agents perquè acudiren al carrer Pare Viñas, on quan sembla que un home en bicicleta estava amenaçant a diverses persones amb una espasa de grans dimensions.

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc i allà van observar a un grup de dones properes a una espasa tirada a terra. Després de realitzar les primeres indagacions, els policies van descobrir que moments previs un home va proferir a viva veu amenaces a una noia, mentre exhibia una catana.

Pel que sembla, en un moment donat l’home es va acostar a la víctima i va fer el gest de copejar-li amb l’espasa, però altres dos dones que es trobaven per la zona, es van valer d’una tanca metàl·lica per interposar-la entre el presumpte agressor i la perjudicada. Posteriorment, el sospitós va fugir de l’indret.

Després de realitzar les indagacions policials i requisar la catana, els agents van localitzar l’home amagat en un portal de la zona, de manera que els policies el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.