Un detingut a València per amenaçar amb una catana a una dona

 

Agents de la Policia Nacional han detingut al districte d’Exposició (València) a 1 home de 58 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’intimidar amb una espasa de grans dimensions a una dona, mentre circulava amb la seua bicicleta.

Els fets van passar cap a les onze de la nit al districte valencià d’Exposició, quan la Sala 091 va alertar els agents perquè acudiren al carrer Pare Viñas, on quan sembla que un home en bicicleta estava amenaçant a diverses persones amb una espasa de grans dimensions.

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc i allà van observar a un grup de dones properes a una espasa tirada a terra. Després de realitzar les primeres indagacions, els policies van descobrir que moments previs un home va proferir a viva veu amenaces a una noia, mentre exhibia una catana.

Pel que sembla, en un moment donat l’home es va acostar a la víctima i va fer el gest de copejar-li amb l’espasa, però altres dos dones que es trobaven per la zona, es van valer d’una tanca metàl·lica per interposar-la entre el presumpte agressor i la perjudicada. Posteriorment, el sospitós va fugir de l’indret.

Després de realitzar les indagacions policials i requisar la catana, els agents van localitzar l’home amagat en un portal de la zona, de manera que els policies el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.

Martínez i Scariolo reediten 36 anys després el seu primer gran dol europeu

Reial Madrid i València Basket es creuen en semifinals de l'Eurolliga en un enfrontament amb aroma vintage entre Sergio Scariolo i Pedro Martínez, rivals des de la Copa Korac de 1990.

Les Arts recupera ‘La noche de San Juan’, el ballet truncat per la Guerra Civil

El Palau de les Arts recupera este divendres un ballet inèdit de 1936 interromput per la Guerra Civil, ara revisitat pel coreògraf Antonio Ruz des d’una mirada contemporània.

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.