Un detingut a València per amenaçar amb una catana a una dona

 

Agents de la Policia Nacional han detingut al districte d’Exposició (València) a 1 home de 58 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’intimidar amb una espasa de grans dimensions a una dona, mentre circulava amb la seua bicicleta.

Els fets van passar cap a les onze de la nit al districte valencià d’Exposició, quan la Sala 091 va alertar els agents perquè acudiren al carrer Pare Viñas, on quan sembla que un home en bicicleta estava amenaçant a diverses persones amb una espasa de grans dimensions.

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc i allà van observar a un grup de dones properes a una espasa tirada a terra. Després de realitzar les primeres indagacions, els policies van descobrir que moments previs un home va proferir a viva veu amenaces a una noia, mentre exhibia una catana.

Pel que sembla, en un moment donat l’home es va acostar a la víctima i va fer el gest de copejar-li amb l’espasa, però altres dos dones que es trobaven per la zona, es van valer d’una tanca metàl·lica per interposar-la entre el presumpte agressor i la perjudicada. Posteriorment, el sospitós va fugir de l’indret.

Després de realitzar les indagacions policials i requisar la catana, els agents van localitzar l’home amagat en un portal de la zona, de manera que els policies el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.