Un detingut a València per amenaçar amb una catana a una dona

 

Agents de la Policia Nacional han detingut al districte d’Exposició (València) a 1 home de 58 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’intimidar amb una espasa de grans dimensions a una dona, mentre circulava amb la seua bicicleta.

Els fets van passar cap a les onze de la nit al districte valencià d’Exposició, quan la Sala 091 va alertar els agents perquè acudiren al carrer Pare Viñas, on quan sembla que un home en bicicleta estava amenaçant a diverses persones amb una espasa de grans dimensions.

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc i allà van observar a un grup de dones properes a una espasa tirada a terra. Després de realitzar les primeres indagacions, els policies van descobrir que moments previs un home va proferir a viva veu amenaces a una noia, mentre exhibia una catana.

Pel que sembla, en un moment donat l’home es va acostar a la víctima i va fer el gest de copejar-li amb l’espasa, però altres dos dones que es trobaven per la zona, es van valer d’una tanca metàl·lica per interposar-la entre el presumpte agressor i la perjudicada. Posteriorment, el sospitós va fugir de l’indret.

Després de realitzar les indagacions policials i requisar la catana, els agents van localitzar l’home amagat en un portal de la zona, de manera que els policies el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.